Thursday, June 20, 2013

ΔΙΑΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΑΔΩΝΙ'


«Πάμε στον Άδωνι για φραπέ που μας λέει κομμούνια, φρικιά, τον σιχαίνονται και οι φοιτητές» τραγούδησε ο συνθέτης - Με φωτογραφία στο Twitter απάντησε ο βουλευτής και τον χαρακτήρισε «άνανδρο»

Νέα κόντρα ξέσπασε μέσω διαδικτύου με πρωταγωνιστές τον Σταμάτη Κραουνάκη και τον Άδωνι Γεωργιάδη.

Αφορμή αποτέλεσε η παραλλαγή των στίχων του τραγουδιού «Ο Άδωνις» από τον μουσικοσυνθέτη, ο οποίος επέλεξε να τραγουδήσει: «Πάμε στον Άδωνι για φραπέ που μας λέει κομμούνια, φρικιά, τον σιχαίνονται και οι φοιτητές. Κι εκείνος βγαίνει με μία ξινή, νευρικιά Ευγενία τη λένε που λες».

 

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας δεν θα μπορούσε να αφήσει αναπάντητη την «πρόκληση» επιλέγοντας αρχικά το Twitter και μετά τη συχνότητα του Blue Sky.

Ο κ. Γεωργιάδη τιτίβισε αρχικά μια φωτογραφία στην οποία απεικονίζεται ο ίδιος αγκαλιά με τον Σταμάτη Κραουνάκη.


Και στη συνέχεια από τηλεόρασης είπε «πριν από τρεις-τέσσερις μήνες τον συνάντησα στους διαδρόμους του ραδιοφωνικού σταθμού ΒΗΜΑ. Δεν γνωριζόμασταν. Μου έκανε απίστευτες αγάπες. Μου ζήτησε να βγάλουμε φωτογραφία, βγάλαμε με το δικό μου κινητό και μου λέει όχι, όχι κάτσε να βγάλουμε και με το δικό μου, θέλω να έχω και εγώ μια. Έκανε τούμπες».

«Είσαι φοβερός, είσαι τρομερός, πώς τα λες έτσι μου έλεγε» συνέχισε ο βουλευτής της ΝΔ και πρόσθεσε: «Αγαπητέ Σταμάτη, εγώ δεν είμαι σαν εσάς. 'Οταν λέω σε κάποιον ότι τον συμπαθώ του το λέω κατάμουτρα. Το ίδιο λέω και από πίσω του. Όταν κάποιον τον αντιπαθώ, του το λέω πάλι κατάμουτρα και το ίδιο λέω και από πίσω του».

Στο τέλος χαρακτήρισε «άνανδρο» τον μουσικοσυνθέτη λέγοντας: «Η Ευγενία σε πείραξε; Γιατί πρέπει να εμπλέκεται στην υπόθεση ο άμαχος πληθυσμός;»

No comments:

Post a Comment