ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Wednesday, January 5, 2011

ΤΟ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ

«Γύρω από τη Θεσσαλονίκη κινούνται τα πάντα. Δεν θα µπορούσε να είναι κι αλλιώς» έλεγε χθες ο Σταµάτης Φασουλής, εξηγώντας τους λόγους για τη µεταφορά της επιτυχηµένης παράστασης «Μαρινέλλα - το µιούζικαλ» που ανέβηκε µε επιτυχία την περσινή σεζόν στην Αθήνα. «Η Θεσσαλονίκη είναι η πατρίδα µου, η πόλη µου. Την αναπολώ συχνά. Νιώθω κοριτσάκι όταν βρίσκοµαι εδώ. Ή µήπως τελικά είµαι;» συµπλήρωνε σεµνά η Μαρινέλλα,η «αρχετυπική µορφή θηλυκότητας» σύµφωνα µε τους συγγραφείς των κειµένων της παράστασης Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου. Μέχρι χθες, παραµονή της θεσσαλονικιώτικης πρεµιέρας της παράστασης «Μαρινέλλα - το µιούζικαλ» στο Μέγαρο Μουσικής της πόλης είχαν προπωληθεί 10.000 εισιτήρια. Το κείµενο της παράστασης διατρέχει τις δεκαετίες από το ‘50 µέχρισήµερα, µε τη «βοήθεια» ενός ευρήµατος των συγγραφέων του.

Παράλληλα µε την ιστορία της Μαρινέλλας, ενός κοριτσιού από τη Θεσσαλονίκη που έµελλε να γίνει µύθος (τους ρόλους ερµηνεύει ηίδια η κυρία τουτραγουδιού), «κινούνται» δύο φανταστικά πρόσωπα –η Ειρήνη από την επαρχία (την υποδύεται η Ευαγγελία Μουµούρη) και η Μαρία από την Αθήνα (Τζένη Μπότση). Οι φανταστικές ιστορίες της Ειρήνης και της Μαρίας συµπλέκονται και συµπορεύονται µε την πορεία της Μαρινέλλας, ενώ οι σηµαντικότερες µουσικές επιτυχίεςτης ερµηνεύτριας γίνονται ορόσηµα για τη ζωή των δύο άλλων γυναικών – όπως και χιλιάδων Ελληνίδων της εποχής.

«Σταθήκαµε στις επικεφαλίδες της ζωής της Μαρινέλλας, δεν έχει νόηµα το θέατρο να γίνει αδιάκριτο µεσηµεριανάδικο. Προτιµήσαµε να γίνουµε αδιάκριτοι µε τις “φανταστικές” ζωές των άλλων – των φανταστικών γυναικών» διευκρίνισαν οι συγγραφείς του έργου ενώ ο Σταµάτης Φασουλής συµπλήρωσε χαρακτηριστικά πως «δενέχει ξαναγίνει ποτέ παράστασηγια τη ζωή ενός καλλιτέχνη στην οποία θα “παίζει” ο ίδιοςστη σκηνή και µάλιστα τόσο ευφρόσυνα,συγκινητικά και χωρίς ίχνος µελό όπως η Μαρινέλλα».

«Δεν είµαι λάτρης των δίσκων της Μαρινέλλας. Είµαι όµως λάτρης της όψης της. Αυτής της όψης – που και στη σκηνή όπως και στη ζωή – δεν κραυγάζει τη ζωή της, ούτε την κρύβει. Την αφήνει σιγά σιγά να έρθει προς εσάς τους θεατές».

No comments:

Post a Comment