Monday, August 26, 2013

ΠΛΕΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Μίμης Πλέσσας και ο Γιάννης Πουλόπουλος έχουν συνεργαστεί με επιτυχία. Ο δεύτερος δεν δέχτηκε να συμμετέχει στην συναυλία του συνθέτη στο Ηρώδειο, επειδή έμαθε ότι θα έλεγε μόνο δυο τραγούδια και το θεώρησε ως «αρπαχτή».
 Ο Μίμης Πλέσσας έδωσε την δική του εξήγηση στο Εγώ. «Τον Γιαννάκη το φίλο μου, το παιδί μου, που τον έπαιρνα με μια παλιά μοτοσικλέτα από τον Άγιο Ιερόθεο και πηγαίναμε στα κέντρα και γκρεμιζόταν η Αθήνα, είναι δυνατόν να ήθελα να τον υποβαθμίσω; Και σε ρωτώ, με βλέπεις αρκετά χαζό, ώστε να θέλω έναν άνθρωπο που έχει ογδόντα τεράστιες επιτυχίες μου να τον βάλω να πει δύο;» εξήγησε ο συνθέτης και συνέχισε: «Όχι δεν μιλήσαμε γιατί έχει πρόβλημα με τα ματάκια του. Εύχομαι περαστικά και μετά όχι μόνο θα μιλήσουμε αλλά θα χορέψουμε και μαζί». 
Τέλος, ο Μίμης Πλέσσας είπε ότι δεν στεναχωρήθηκε με τις δηλώσεις του Γιάννη Πουλόπουλου. «Με το δίκιο του απάντησε με αυτό τον τρόπο. Του είπαν: «Ο Πλέσσας θέλει να σε ξεπετάξει». Και το πίστεψε, γιατί δεν σήκωσε το τηλέφωνο να με ρωτήσει. Εγώ με την ίδια ευκολία μιλώ στο τηλέφωνο με το σπουδαιότερο άνθρωπο μέχρι και το τελευταίο «ψώνιο» που πιστεύει ότι μπορεί να γράψει ή να τραγουδήσει. Έτσι μόνο έχω την συνείδηση μου ήσυχη».  

No comments:

Post a Comment