Sunday, July 1, 2018

10... μυστικά για την Apple που η εταιρεία δεν λέει και πρώην υπάλληλος αποκαλύπτει 

Apple Store /Φωτογραφία: Shutterstock
Apple Store /Φωτογραφία: Shutterstock
Tα iPhone και η Apple ευρύτερα, έχουν γίνει μέρος της 
κουλτούρας του σύγχρονου κόσμου. Για κάποιους είναι η...
 τρέλα τους, για κάποιους κομμάτι της εικόνας τους και για
 κάποιους άλλους εργαλείο της δουλειάς τους. 
Οπως και να έχει, η Apple είναι μια κυρίαρχη εταιρεία τεχνολογίας με εκατοντάδες
 εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς, που πάντα θέλουν να μάθουν αυτό το... κάτι
 παραπάνω. Εξτρα μυστικά για την Apple έχουν κατά καιρούς αποκαλύψει πρώην
 υπάλληλοι της εταιρείας. Εντοπίσαμε 10 από αυτά και τα παρουσιάζουμε παρακάτω: 
  • Μην αποθαρρύνεστε από τη λέξη αναβαθμισμένο
Οταν ψάχνουμε να αγοράσουμε ένα τάμπλετ, ένα τηλέφωνο, ή ένα άλλο γκάτζετ,
 πάντα προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη προσφορά στο νεότερο μοντέλο. 
Ενας πρώην υπάλληλος της Apple, ωστόσο, υποστηρίζει ότι δεν θα πρέπει να
 είμαστε κολλημένοι με τα τελευταία μοντέλα, τα πιο πρόσφατα, γιατί θα 
σπαταλήσουμε χρήματα τζάμπα. «Ενα αναβαθμισμένο, παλαιότερο μοντέλο, iPad
 πχ, θα έχει πάντα χαμηλότερη τιμή από το τελευταίο μοντέλο, χωρίς να στερείται
 ποιότητας», λέει. Ψάξτε στις παλαιότερες εκδόσεις κινητών και iPad και σίγουρα
 θα βρείτε κάτι ενδιαφέρον σε χαμηλότερη τιμή.  
  • Η ειδική εκπαίδευση για τα νεύρα των πελατών
Σε μια συνέντευξή του, ένας πρώην υπάλληλος της Apple είχε αποκάλυψε το πώς 
εκπαιδεύονται για να καλμάρουν τα νεύρα των πελατών. «Σε καμία περίπτωση δεν 
μπορούμε να πούμε σε έναν πελάτη ''δεν μπορώ να σε βοηθήσω με αυτό το θέμα''. Για
 παράδειγμα αν ένας πελάτης πρέπει να πληρώσει 200 δολάρια για να
 αντικαταστήσει μια σπασμένη οθόνη σε iPhone θα είναι σίγουρα πολύ
 αναστατωμένος. Είναι λογικό να γυρίσει και να πει '' λοιπόν μου λες ότι δεν
 μπορείς να με βοηθήσεις, ότι δεν μπορείς να μου φτιάξεις το κινητό''. Εμείς
 είμαστε εκπαιδευμένοι να απαντάμε ''Φυσικά και μπορώ να σας βοηθήσω και θα 
το ήθελα πολύ να το κάνω. Το αντίτιμο είναι 200 ευρώ». 
  • Κάποια προβλήματα λύνονται ευκολότερα από ό,τι νομίζετε
Παρότι πολλές φορές κάποια iPhone φαίνεται να τα έχουν φτύσει, στην ουσία το
 μόνο που χρειάζονται είναι μια επανεκκίνηση. Πολλοί είναι οι πελάτες που ξοδεύουν
 χρόνο και χρήμα και πηγαίνουν στα καταστήματα της Apple όπου η επισκευή που
 εν τέλει γίνεται δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια... επανεκκίνηση. 
  • Να εκμεταλλεύεστε την εγγύηση 
Ο φορτιστής και τα ακουστικά των iPhone έχουν ένα χρόνο εγγύηση αν τα
 αγοράσετε κατευθείαν από την Apple. «Αν χαλάσει ο φορτιστής σας μέσα στον
 πρώτο χρόνο μπορείτε να πάρετε έναν ολοκαίνουριο εντελώς δωρεάν», λέει ο 
πρώην υπάλληλος της εταιρείας. 
  • Ζητήστε να μάθετε για το AppleCare 
Το AppleCare είναι μια υπηρεσία έναντι αμοιβής που αποτελεί κάτι σαν
 επέκταση της εγγύησης. Φυσικά δεν καλύπτει ζημιές όπως το σπάσιμο μιας 
οθόνης, ωστόσο καλύπτει πολλές άλλες. Ρωτήστε αν το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο
 και τι ακριβώς καλύπτει. 
  • Ναι, οι εργαζόμενοι στην Apple έχουν κάποια ιδιαίτερα προνόμια 
«Οι υπάλληλοι της Apple είχαν την δυνατότητα να αγοράζουν υπολογιστές, laptops
 και iPods με έκπτωση 75% αν το προϊόν ήταν στο τέλος της κυκλοφορίας του»,
 αποκαλύπτει ένας πρώην υπάλληλος. 
  • Το χειροκρότημα είναι μέρος της κουλτούρας της Apple 
Ενας νέος υπάλληλος, μόλις πρωτομπαίνει στην εταιρεία απολαμβάνει ένα
 χειροκρότημα για το καλωσόρισμα από τους υπολοίπους. Παλαμάκια χτυπούν όλοι
 και στο τέλος κάθε μίτινγκ, και φυσικά όταν κάποιας παραιτείται, την τελευταία
 ημέρα εργασίας του στην Apple απολαμβάνει το... τελευταίο χειροκρότημα. Γενικά,
 στην Apple ψάχνουν ευκαιρία να χειροκροτούν. 
  • Δεν θα ακούσετε ποτέ αρνητική λέξη
Οι αρνητικές λέξεις στην Apple απαγορεύονται. Ολοι οι υπάλληλοι εκπαιδεύονται να
 λένε περιγραφικά στον πελάτη το πρόβλημα που έχει η συσκευή τους, αποφεύγοντας 
τις αρνητικές λέξεις. Για παράδειγμα ένας υπάλληλος της Apple δεν θα πει ποτέ
 σε έναν πελάτη ότι το κινητό του διαλύθηκε. Το πιθανότερο είναι να πει ότι «η
 συσκευή σταμάτησε να ανταποκρίνεται». Επίσης, ένας υπάλληλος της Apple δεν 
θα μιλήσει ποτέ για ένα «σφάλμα» που παρουσίασε η συσκευή, αλλά θα 
προσπαθήσει να περιγράψει το πρόβλημα ως μια... κατάσταση. 
  • Η ειλικρίνεια είναι η καλύτερη πολιτική 
Αν κρύψετε την αλήθεια από τους υπαλλήλους των Apple Stores τότε δεν θα σας
 βγει σε καλό... 
Ενας πρώην υπάλληλος της Apple, ονόματι Τζέιμς σε συνέντευξή του σε
 αμερικανικό περιοδικό είχε αποκαλύψει ότι οι υπάλληλοι της Apple μπορούν να
 καταλάβουν τι πραγματικά έχει συμβεί στη συσκευή σας και θα προσπαθήσουν να
 κάνουν τα πάντα για να σας βοηθήσουν, μερικές φορές καταπατώντας και
 ορισμένους κανόνες. Αν, όμως, τους πείτε ψέματα για το πώς... κατέληξε να μην
 λειτουργεί η συσκευή σας, δεν πρόκειται να κάνουν αυτό το... κάτι παραπάνω για
 εσάς. Δεν θα σας κάνουν τη χάρη με άλλα λόγια.  
  • Οι υπάλληλοι της Apple δεν έχουν πάντα τα καλύτερα προϊόντα
Αν οι εργαζόμενοι της Apple είχαν το τέλειο Μac, ή το τέλειο iPhone και το τέλειο
 iWatch δεν θα μπορούσαν να τελειοποιήσουν τις συσκευές. 
Για αυτό πολλές, φορές οι υπάλληλοι της Apple έχουν ελαττωματικά προϊόντα των 
μοντέλων της εταιρείας για να μπορούν να βλέπουν τα κενά και τα σφάλματα και να
 τα διορθώνουν. 

No comments:

Post a Comment