ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Tuesday, February 13, 2018

Noesis - Thessaloniki Science Center and Technology Museum
Χτίζω την πόλη μου!
Για Γ΄- Ε΄ Δημοτικού - ΝΕΑ τμήματα
 

‘Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα, αρχιτεκτονικής, τεχνολογίας, περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και φαντασίας. Μια ομάδα παιδιών κατασκευάζει τη μακέτα μιας πόλης του μέλλοντος, μιας πόλης με την τεχνολογία στην υπηρεσία των ανθρώπων, μιας αειφορικής πόλης.

– Πού γίνονται όλα αυτά;
– Στο ΝΟΗΣΙΣ, το απόγευμα του Σαββάτου. Παιδιά 8 έως 10 ετών κατασκευάζουν τη μακέτα μιας πόλης, όπως αυτά τη φαντάζονται.
– Και τι το ιδιαίτερο θα έχει αυτή η πόλη;
– Καινοτομίες και έξυπνες ιδέες! Από τοίχους που ανθίζουν σε κάθε εποχή και κρεμαστούς πεζόδρομους, μέχρι τρένα που αιωρούνται και ηλεκτρισμό από το έδαφος!
– Μα, υπάρχει αυτή η πόλη;
– Υπάρχει, όχι μόνο στη φαντασία των παιδιών, αλλά θα τοποθετηθεί και στον παγκόσμιο χάρτη της Google!
– Απίστευτο…
– Στο ΝΟΗΣΙΣ όμως είναι πραγματικό!


Το πρόγραμμα «Χτίζω την πόλη μου» είναι ένα εργαστήριο που ολοκληρώνεται σε τέσσερεις συναντήσεις, στη διάρκεια των οποίων τα παιδιά πρέπει να ανταποκριθούν στην αποστολή: Κατασκευάστε μια βιώσιμη και αειφορική πόλη που θα θέλατε να ζήσετε στο μέλλον. Πρόκειται για ένα εργαστήριο επιστημών STEΑM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics – Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες, Μαθηματικά) που συνδυάζει τεχνολογία, οικολογία και φαντασία.

Ημερομηνίες διεξαγωγής: Σάββατο 3, 10, 17, 24/3
Ώρα: 16.00 – 18.00

Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μόνο ηλεκτρονικά πατήστε εδώ.


Τρόπος μετάβασης με αστικό λεωφορείο
Γραμμή 66 (Χαριλάου – Θέρμη) αφετηρία Νέα Ελβετία. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.


Πληροφορίες για το περιεχόμενο
ΝΟΗΣΙΣ, 6ο χμ Θεσσαλονίκης – Θέρμης
Μαρία Καρνέζου
Τηλέφωνο: 2310 483 000, εσωτ. 121 (Τρίτη – Παρασκευή, 10.00 – 14.00)
Φαξ: 2310 483 020
e-mail:karnezou@noesis.edu.gr
www.noesis.edu.gr
www.facebook.com/NoesisScienceCenter

No comments:

Post a Comment