Με το «The Mood Luxury Rooms» ο Μάριος Ίννος, αυτή τη φορά … «παίζοντας το ένα – δύο» με τον παλαίμαχο διεθνή ποδοσφαιριστή Γιάννη Αμανατίδη, κάνει το επόμενο επιχειρηματικό βήμα και περνάει στο χώρο της φιλοξενίας, έχοντας ήδη στο ενεργητικό του τα «Moi» και «Chilai», στέκια με φανατικούς φίλους στα Πεύκα, το ένα και, στα Πάνω Λαδάδικα το άλλο.
«Η απόφαση για τη δημιουργία ενός city boutique hotel, ήρθε σχεδόν σαν η φυσική συνέχεια για εμένα, επειδή δραστηριοποιούμαι τόσα χρόνια στον χώρο της ψυχαγωγίας και της εστίασης. Ρόλο έπαιξε και η γνώμη του Γιάννη, ο οποίος, έχοντας πλέον σταματήσει το ποδόσφαιρο, μεταφέρει την εμπειρία που έχει από τη λειτουργία τουριστικών επιχειρήσεων στη Γερμανία», είπε ο Μάριος Ίννος . ρίχνοντας ματιές, από το εσωτερικό του «Chilai», απέναντι και διαγώνια, στο διατηρητέο της Κατούνη 31, εκεί που οι τεχνίτες δουλεύουν πυρετωδώς για να τελειώσουν οι εργασίες και το «The Mood» (σ.σ στην κατηγορία των ενοικιαζομένων δωματίων) να λειτουργήσει τέλη Μαρτίου.
Μέσω της «Κατούνη ΙΚΕ» οι κύριοι Μάριος Ίννος και Γιάννης Αμανατίδης, επενδύουν περί τις 350.000 ευρώ, από ίδια κεφάλαια, στο διατηρητέο που μίσθωσαν τον περασμένο Αύγουστο, για μία 20ετία, προκειμένου να δημιουργήσουν σε μια «γειτονιά» του εμπορικού κέντρου που αγαπούν οι ξένοι τουρίστες, μία γωνιά φιλοξενίας που θα προσφέρει προσωποποιημένες υπηρεσίες στην πελατεία του.
Σε αυτό το μικρό τριώροφο κτήριο- 170 τ.μ. ο όροφος- δημιουργούνται 15 δίκλινα δωμάτια και τρεις σουίτες, ενώ στο υπόγειο διαμορφώνονται χώροι spa και γυμναστηρίου. Το όλο σχέδιο για το διατηρητέο κτίσμα, περιλαμβάνει τη δημιουργία στο ισόγειο, του «VIN», του wine bar που θα λειτουργεί υπό την επίβλεψη του βραβευμένου sommelier Αλέξανδρου Μπουζίκα, καλύτερου οινοχόου για το 2017, βραβευμένου από την Πανελλήνια Ένωση Οινοχόων.
Στο χώρο του «VIN» θα σερβίρεται πρωινό και brunch μέχρι τη 1 το μεσημέρι, ενώ μετά θα λειτουργεί αποκλειστικά ως wine bar. Για το «VIN», η ομάδα των επιχειρηματιών διευρύνεται και στην «Κατούνη Εστίαση ΙΚΕ», εκτός από τους Μ. Ίννο και Γ. Αμανατίδη, μετέχουν οι Αλέξανδρος Μπουζίκας και Χάρης Ζαχαριάδης (το Vin δημιούργησε η CADD Design & Construction).
Ο 46χρονος επιχειρηματίας, στην αγορά από 21 ετών, βλέπει πλέον τη Θεσσαλονίκη, συνολικά, να ανεβαίνει τουριστικά, ενώ, όπως αναφέρει, οι διαμορφώσεις που έγιναν από τον Δήμο στην Πλατεία Εμπορίου και σε άλλα σημεία των Άνω Λαδάδικων, δίνουν άλλη προοπτική ανάπτυξης για την περιοχή.
Η Θεσσαλονίκη έχει γίνει προορισμός τουριστικός για Σέρβους, Βούλγαρους, Τούρκους, Σκοπιανούς, «για ανθρώπους με χρήματα που ξέρουν να τα ξοδεύουν, για Βαλκάνιους που έρχονται στο Chilai και διαλέγουν σαμπάνια και σούσι, στη βραδινή τους έξοδο». Αυτή την σημαντική πελατεία των ξένων τουριστών, αν θέλει να κρατήσει η περιοχή των Άνω Λαδάδικων, θα πρέπει να προστατέψει τις παραδοσιακές χρήσεις, από κοντά με αυτές της ψυχαγωγίας και της φιλοξενίας, υποστήριξε ο κ. Ίννος.
Στο πλαίσιο αυτής της προοπτικής, οι δύο επιχειρηματίες, είναι έτοιμοι να νοικιάσουν το ακριβώς διπλανό κτήριο, στον αριθμό 29 της Κατούνη, συγκεκριμένα τους τρεις ορόφους του, για να μετατρέψουν και αυτούς σε luxury rooms, εάν, η επένδυσή τους στο «Τhe Mood» ενταχθεί στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για «την ίδρυση και λειτουργία νέων τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων».
«Η απόφαση για τη δημιουργία ενός city boutique hotel, ήρθε σχεδόν σαν η φυσική συνέχεια για εμένα, επειδή δραστηριοποιούμαι τόσα χρόνια στον χώρο της ψυχαγωγίας και της εστίασης. Ρόλο έπαιξε και η γνώμη του Γιάννη, ο οποίος, έχοντας πλέον σταματήσει το ποδόσφαιρο, μεταφέρει την εμπειρία που έχει από τη λειτουργία τουριστικών επιχειρήσεων στη Γερμανία», είπε ο Μάριος Ίννος . ρίχνοντας ματιές, από το εσωτερικό του «Chilai», απέναντι και διαγώνια, στο διατηρητέο της Κατούνη 31, εκεί που οι τεχνίτες δουλεύουν πυρετωδώς για να τελειώσουν οι εργασίες και το «The Mood» (σ.σ στην κατηγορία των ενοικιαζομένων δωματίων) να λειτουργήσει τέλη Μαρτίου.
Μέσω της «Κατούνη ΙΚΕ» οι κύριοι Μάριος Ίννος και Γιάννης Αμανατίδης, επενδύουν περί τις 350.000 ευρώ, από ίδια κεφάλαια, στο διατηρητέο που μίσθωσαν τον περασμένο Αύγουστο, για μία 20ετία, προκειμένου να δημιουργήσουν σε μια «γειτονιά» του εμπορικού κέντρου που αγαπούν οι ξένοι τουρίστες, μία γωνιά φιλοξενίας που θα προσφέρει προσωποποιημένες υπηρεσίες στην πελατεία του.
Σε αυτό το μικρό τριώροφο κτήριο- 170 τ.μ. ο όροφος- δημιουργούνται 15 δίκλινα δωμάτια και τρεις σουίτες, ενώ στο υπόγειο διαμορφώνονται χώροι spa και γυμναστηρίου. Το όλο σχέδιο για το διατηρητέο κτίσμα, περιλαμβάνει τη δημιουργία στο ισόγειο, του «VIN», του wine bar που θα λειτουργεί υπό την επίβλεψη του βραβευμένου sommelier Αλέξανδρου Μπουζίκα, καλύτερου οινοχόου για το 2017, βραβευμένου από την Πανελλήνια Ένωση Οινοχόων.
Στο χώρο του «VIN» θα σερβίρεται πρωινό και brunch μέχρι τη 1 το μεσημέρι, ενώ μετά θα λειτουργεί αποκλειστικά ως wine bar. Για το «VIN», η ομάδα των επιχειρηματιών διευρύνεται και στην «Κατούνη Εστίαση ΙΚΕ», εκτός από τους Μ. Ίννο και Γ. Αμανατίδη, μετέχουν οι Αλέξανδρος Μπουζίκας και Χάρης Ζαχαριάδης (το Vin δημιούργησε η CADD Design & Construction).
Ο 46χρονος επιχειρηματίας, στην αγορά από 21 ετών, βλέπει πλέον τη Θεσσαλονίκη, συνολικά, να ανεβαίνει τουριστικά, ενώ, όπως αναφέρει, οι διαμορφώσεις που έγιναν από τον Δήμο στην Πλατεία Εμπορίου και σε άλλα σημεία των Άνω Λαδάδικων, δίνουν άλλη προοπτική ανάπτυξης για την περιοχή.
Η Θεσσαλονίκη έχει γίνει προορισμός τουριστικός για Σέρβους, Βούλγαρους, Τούρκους, Σκοπιανούς, «για ανθρώπους με χρήματα που ξέρουν να τα ξοδεύουν, για Βαλκάνιους που έρχονται στο Chilai και διαλέγουν σαμπάνια και σούσι, στη βραδινή τους έξοδο». Αυτή την σημαντική πελατεία των ξένων τουριστών, αν θέλει να κρατήσει η περιοχή των Άνω Λαδάδικων, θα πρέπει να προστατέψει τις παραδοσιακές χρήσεις, από κοντά με αυτές της ψυχαγωγίας και της φιλοξενίας, υποστήριξε ο κ. Ίννος.
Στο πλαίσιο αυτής της προοπτικής, οι δύο επιχειρηματίες, είναι έτοιμοι να νοικιάσουν το ακριβώς διπλανό κτήριο, στον αριθμό 29 της Κατούνη, συγκεκριμένα τους τρεις ορόφους του, για να μετατρέψουν και αυτούς σε luxury rooms, εάν, η επένδυσή τους στο «Τhe Mood» ενταχθεί στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για «την ίδρυση και λειτουργία νέων τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων».
No comments:
Post a Comment