Με έναν νέο κύκλο γαστριμαργικών απολαύσεων ξεκινά το ανοιξιάτικο Thessbrunch στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης. Με δύο events μέσα στο Φεβρουάριο και άλλα πέντε μέσα στο Μάρτιο το Thessbrunch αποχαιρετά το Χειμώνα και υποδέχεται την Άνοιξη με μια σειρά εκπλήξεων.
Στα καλοκαιρινά και τα φθινοπωρινά events, το ThessBrunch, το «παιδί» της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης που γεννήθηκε τον περασμένο Μάιο, έγινε δημοφιλές στον κόσμο και οι συμμετοχές έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση. Στα χειμερινά και τα ανοιξιάτικα Thessbrunch oι ιδιοκτήτες, τα στελέχη και οι chef των ξενοδοχείων που συμμετέχουν, ενσωματώνουν καινούργια, πλούσια πιάτα, μοναδικά κρασιά και cocktails, λαχταριστά γλυκά και νέους γευστικούς συνδυασμούς στα εστιατόρια τους.
Στο πλευρό του Thessbrunch, εξακολουθεί να είναι η Ellinair. Η αεροπορική εταιρεία, η οποία είναι ο κύριος χορηγός αερομεταφορών του project, προσφέρει με κλήρωση σε όσους συμμετέχουν στα events, δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια με επιστροφή.
Το πρώτο thessbrunch του Φλεβάρη
Την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου έγινε το πρώτο χειμωνιάτικο event στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, όσοι παρευρέθηκαν εκεί, δοκίμασαν ένα πολύχρωμο Thessbrunch που τους... απογείωσε.
Τα τραπέζια γέμισαν και οι γαστριμαργικές επιλογές του έμπειρου σεφ Ηλία Γωγάκου ικανοποίησαν τους θαμώνες που κατέκλυσαν το restaurant-bar του ξενοδοχείου καθώς για άλλη μια φορά η κουζίνα του Colors Urban Hotel, εντυπωσίασε.
Όσοι βρέθηκαν σε αυτό το event είχαν την ευκαιρία να γευτούν την εξαιρετική κουζίνα, αλλά και να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό της Ellinair για να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια.
Σε αυτό το Thessbrunch η υπεύθυνη marketing της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Χρύσα Σαραβέλου σε συνεργασία με τη διεύθυνση του ξενοδοχείου, ετοίμασαν μια έκπληξη που δοκίμασε τις ικανότητες, όσων συμμετείχαν στο event, στη… διαχείριση.
Μια monopoly στήθηκε σ' ένα κεντρικό τραπέζι και κέρδισε το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων. Προσπαθώντας να φτάσουν τα… κέρδη και τις κατακτήσεις του Mr Monopoly αρκετοί κάθισαν στο τραπέζι και δοκίμασαν τις ικανότητες τους στο πασίγνωστο επιτραπέζιο.
Το επόμενο ραντεβού για Thessbrunch είναι σε τρεις εβδομάδες ενώ ακολουθούν πολλά events και το Μάρτιο.
Το πρόγραμμα του Thessbrunch έχει ως εξής:
25/02: The Met Hotel - Thessaloniki
04/03: City Hotel - Thessaloniki
11/03: Mediterranean Palace Hotel - Thessaloniki
17/03: Mandrino Hotel - Thessaloniki
18/03: Electra Palace - Thessaloniki
31/03: Anatolia Hotel - Thessaloniki
#koulouriofthemonth με την Ellinair
Παράλληλα, οι διοργανωτές ενημερώνουν ότι ο διαγωνισμός με τη φωτογραφία με κάδρο το κουλούρι που έχει γίνει γνωστή διεθνώς, συνεχίζεται.
Το κοινό μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες που αναρτά, χρησιμοποιώντας το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε κτίρια, πρόσωπα, πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Ανεβάζει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή στέλνει μήνυμα στα social media του thessbrunch.
Η αεροπορική εταιρεία Ellinair, προσφέρει δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια στους νικητές του διαγωνισμού #koulouriofthemonth, που είναι από άλλη πόλη, να ταξιδέψουν δωρεάν στη Θεσσαλονίκη, να απολαύσουν διαμονή στα ξενοδοχεία της και να γευτούν ένα ξεχωριστό thessbrunch.
Κάθε μήνα, η φωτογραφία που συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στην πόλη εφόσον ο νικητής δεν είναι κάτοικος της Θεσσαλονίκης, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς είναι δύο thessbrunch για δύο άτομα το καθένα.
Στα καλοκαιρινά και τα φθινοπωρινά events, το ThessBrunch, το «παιδί» της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης που γεννήθηκε τον περασμένο Μάιο, έγινε δημοφιλές στον κόσμο και οι συμμετοχές έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση. Στα χειμερινά και τα ανοιξιάτικα Thessbrunch oι ιδιοκτήτες, τα στελέχη και οι chef των ξενοδοχείων που συμμετέχουν, ενσωματώνουν καινούργια, πλούσια πιάτα, μοναδικά κρασιά και cocktails, λαχταριστά γλυκά και νέους γευστικούς συνδυασμούς στα εστιατόρια τους.
Στο πλευρό του Thessbrunch, εξακολουθεί να είναι η Ellinair. Η αεροπορική εταιρεία, η οποία είναι ο κύριος χορηγός αερομεταφορών του project, προσφέρει με κλήρωση σε όσους συμμετέχουν στα events, δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια με επιστροφή.
Το πρώτο thessbrunch του Φλεβάρη
Την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου έγινε το πρώτο χειμωνιάτικο event στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, όσοι παρευρέθηκαν εκεί, δοκίμασαν ένα πολύχρωμο Thessbrunch που τους... απογείωσε.
Τα τραπέζια γέμισαν και οι γαστριμαργικές επιλογές του έμπειρου σεφ Ηλία Γωγάκου ικανοποίησαν τους θαμώνες που κατέκλυσαν το restaurant-bar του ξενοδοχείου καθώς για άλλη μια φορά η κουζίνα του Colors Urban Hotel, εντυπωσίασε.
Όσοι βρέθηκαν σε αυτό το event είχαν την ευκαιρία να γευτούν την εξαιρετική κουζίνα, αλλά και να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό της Ellinair για να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια.
Σε αυτό το Thessbrunch η υπεύθυνη marketing της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Χρύσα Σαραβέλου σε συνεργασία με τη διεύθυνση του ξενοδοχείου, ετοίμασαν μια έκπληξη που δοκίμασε τις ικανότητες, όσων συμμετείχαν στο event, στη… διαχείριση.
Μια monopoly στήθηκε σ' ένα κεντρικό τραπέζι και κέρδισε το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων. Προσπαθώντας να φτάσουν τα… κέρδη και τις κατακτήσεις του Mr Monopoly αρκετοί κάθισαν στο τραπέζι και δοκίμασαν τις ικανότητες τους στο πασίγνωστο επιτραπέζιο.
Το επόμενο ραντεβού για Thessbrunch είναι σε τρεις εβδομάδες ενώ ακολουθούν πολλά events και το Μάρτιο.
Το πρόγραμμα του Thessbrunch έχει ως εξής:
25/02: The Met Hotel - Thessaloniki
04/03: City Hotel - Thessaloniki
11/03: Mediterranean Palace Hotel - Thessaloniki
17/03: Mandrino Hotel - Thessaloniki
18/03: Electra Palace - Thessaloniki
31/03: Anatolia Hotel - Thessaloniki
#koulouriofthemonth με την Ellinair
Παράλληλα, οι διοργανωτές ενημερώνουν ότι ο διαγωνισμός με τη φωτογραφία με κάδρο το κουλούρι που έχει γίνει γνωστή διεθνώς, συνεχίζεται.
Το κοινό μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες που αναρτά, χρησιμοποιώντας το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε κτίρια, πρόσωπα, πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Ανεβάζει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή στέλνει μήνυμα στα social media του thessbrunch.
Η αεροπορική εταιρεία Ellinair, προσφέρει δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια στους νικητές του διαγωνισμού #koulouriofthemonth, που είναι από άλλη πόλη, να ταξιδέψουν δωρεάν στη Θεσσαλονίκη, να απολαύσουν διαμονή στα ξενοδοχεία της και να γευτούν ένα ξεχωριστό thessbrunch.
Κάθε μήνα, η φωτογραφία που συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στην πόλη εφόσον ο νικητής δεν είναι κάτοικος της Θεσσαλονίκης, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς είναι δύο thessbrunch για δύο άτομα το καθένα.
No comments:
Post a Comment