Sunday, February 18, 2018

AELLAMBLER GOLDEN DUCATI SCRAMBLER CUSTOM

Μία ασύλληπτα εντυπωσιακή Ducati Scrambler

Ο Ιάπωνας τεχνίτης Masaharu εφάρμοσε με ακρίβεια ορείχαλκο σε τμήματα της μοτοσυκλέτας

Το μοντέλο Scrambler για την Ducati, τη φημισμένη και με μακρά ιστορία ιταλική εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών, αποτελεί από την πρώτη ημέρα παρουσίασης του, το 2015, μία νέα προσέγγιση στον κόσμο των δύο τροχών, η οποία εκτός από επιδόσεις και τεχνολογία προσφέρει ελευθερία έκφρασης, απόλαυση και τη χαρά του να μοιράζεσαι θετικά συναισθήματα πάνω σε μια μηχανή πραγματικά υψηλών προδιαγραφών.
Η Ducati Scrambler είναι μία σύγχρονη μοτοσυκλέτα η οποία εκφράζει την ουσία του μοτοσικλετισμού: Καλά δοκιμασμένα υλικά όπως το αλουμίνιο στο πίσω ψαλίδι και στα πλευρικά καπάκια του κινητήρα και το ατσάλι από το οποίο είναι φτιαγμένα το ρεζερβουάρ και το πλαίσιο, συνδυάζονται με εξαρτήματα τελευταίας γενιάς, όπως τα φώτα LED εμπρός και πίσω και τα LCD όργανα.
Εδώ και δύο χρόνια, αναρίθμητοι κατασκευαστές, από ανεξάρτητες μικρές εταιρίες μέχρι και απλοί ιδιώτες, όλοι τους πάντως λάτρεις του συγκεκριμένου μοντέλου, έχουν προσθέσει τις προσωπικές τους πινελιές πάνω σε αυτήν την μοτοσυκλέτα, συχνά με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Αν και το τελικό αποτέλεσμα κάθε custom κατασκευής και η αισθητική του είναι ένα υποκειμενικό θέμα, σε άλλους αρέσουν σε άλλους δεν αρέσουν, το Aellambler Golden Ducati Scrambler Custom από την ιαπωνική Aella που παρουσιάστηκε αυτές τις ημέρες πρέπει να παραδεχτούμε πως είναι μοναδικό και εξόχως ιδιαίτερο.
Η Aella έφτιαξε το Aellambler, το συγκεκριμένο Scrambler, για το 2ο ετήσιο διαγωνισμό Ducati Scrambler Rumble, στην κατηγορία «Best Independble Customizer». Ο Ιάπωνας τεχνίτης Masaharu εφάρμοσε σχολαστικά ορείχαλκο στο φέρινγκ, στο φτερό και στο ντεπόζιτο για να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό χρυσαφί σχέδιο, ενώ μια καφέ δερμάτινη σέλα προσθέτει μοναδικά στην εντυπωσιακή αισθητική του Aellambler Ducati Scrambler.
Κάτω από το stand-out paint, είναι μια τροποποιημένη έκδοση του κινητήρα L-twin του Scrambler. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι τα ηλεκτρονικά μπέκ ψεκασμού καυσίμου έχουν αντικατασταθεί με ένα ζευγάρι καρμπιρατέρ FCR 39 mm. Επιπλέον, ο Masaharu έχει προσθέσει τους λεβιέδες ταχύτητας και φρένου της Aella. Προς το παρόν, δεν γνωρίζει κανείς την τιμή του συγκεκριμένου πρωτότυπου, ούτε καν αν είναι στην πρόθεση της εταιρείας να το διαθέσει στην αγορά…
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ

No comments:

Post a Comment