Thursday, November 25, 2021

Gina Lollobrigida ετών 94: «Σου τρώει τα λεφτά» λέει ο γιος της για τον 34χρονο μάνατζερ που της κρατάει το χέρι

Τζίνα Λολομπρίτζιτα (AP photo)
Τζίνα Λολομπρίτζιτα (AP photo)

Η θρυλική 94χρονη ηθοποιός Τζίνα Λολομπρίτζιτα (Gina Lollobrigida) ή αλλιώς «Lollo» όπως της αποκαλούν εδώ και αρκετά χρόνια ζει μια πολύ δύσκολη κατάσταση σχετικά με την διαχείριση της περιουσίας της. Η σταρ του κινηματογράφου  διατηρεί εδώ και αρκετά χρόνια μία ιδιαίτερη σχέση με τον 34χρονο Αντρέα Πιατσόλα. Οι δυο τους δηλώνουν «φίλοι», ενώ πρόσφατα τον έχρισε ως βοηθό και μάνατζερ της διόλου ευκαταφρόνητης περιουσίας της - ύψους 35 εκατομμυρίων λιρών. Μάλιστα ο ίδιος μετακόμισε στο σπίτι της μαζί με την σύντροφό του και την κόρη τους, γεγονός που έκανε έξαλλη την οικογένεια της σταρ.

Ωστόσο, ο μοναχογιός της θρυλικής ηθοποιού, Μίλκο Σκόφιτς και ο εγγονός της, Ντμίτρι,πιστεύουν ότι ο Πιατσόλα έχει βάλει στόχο τα χρήματά της. Το 2013 και το 2018, ο Πιατσόλα κατηγορήθηκε για απόπειρα πώλησης έργων τέχνης και διαφόρων αντικειμένων από το σπίτι της θρυλικής σταρ σε δημοπρασία εν αγνοία της, αξίας περίπου 300.000 ευρώ. Η οικογένεια της Lollo δεν άφησε τα πράγματα στην τύχη τους και κατηγόρησε τον Πιατσόλα για παραπλάνηση ηλικιωμένου, με οικονομικό όφελος. Εκείνος είπε ότι του τα χάρισε!

Η υπόθεση έφτασε στις δικαστικές αίθουσες, όπου γιος και ο εγγονός της διάσημης Ιταλίδας ηθοποιού ζήτησαν τη μεταβίβαση των δικαιωμάτων διαχείρισης της περιουσίας της, ωστόσο οι δικαστές αποφάνθηκαν ότι η 94χρονη Τζίνα Λολομπρίτζιτα έχει σώας τα φρένας και είναι απόλυτα ικανή να πάρει ανεξάρτητες αποφάσεις. Η υπόθεση, όμως, έφτασε στο Ανώτατο Δικαστήριο, όπου οι δικαστές έκριναν ότι ήταν ανίκανη να διαχειριστεί τα χρήματά της.

Λολομπρίτζιτα Πιατσόλα
Λολομπρίτζιτα Πιατσόλα

Δικηγόρο γνωστό για τις δικαστικές μάχες του κατά της ιταλικής Μαφίας επιστράτευσε η Τζίνα Λολομπρίτζιτα - Αφήστε με να πεθάνω με ειρήνη

Η Ιταλίδα σταρ προσέλαβε έναν διάσημο Ιταλό δικηγόρο, που θεωρείται «κόκκινο πανί» για την ιταλική Μαφία, προκειμένου να ανακτήσει τον έλεγχο της περιουσίας της.

Την Κυριακή, η Τζίνα Λολομπρίτζιτα δήλωσε με δάκρυα στα μάτια στην εκπομπή «Domenica In» του δικτύου RAI, ότι δεν τίθεται θέμα παραπλάνησης από πλευράς Πιατσόλα κι ότι έχει δικαίωμα να ζήσει, αλλά και να πεθάνει «εν ειρήνη». «Ο Αντρέα ήταν μία ευλογία για εμένα. Είναι σαν γιος μου. Νιώθω τόσο κουρασμένη. Δεν έχω κάνει τίποτα κακό, ωστόσο (η οικογένειά μου) είναι έξαλλη εναντίον μου και δεν με αφήσει ήσυχη... Στην ηλικία μου θα έπρεπε να έχω λίγη ησυχία, αλλά δεν την έχω. Έχω το δικαίωμα να ζω και να πεθάνω εν ειρήνη. Αφήστε με να πεθάνω με ειρήνη. Η ζωή είναι δική μου και θέλω να μπορώ να αποφασίσω τι θέλω».

Όπως αναφέρει η Daily Mail, η σχέση της Λολομπριτζίτα και του Πιατσόλα χρονολογείται τουλάχιστον μια δεκαετία. Αρχικά ο Πιατσόλα ήταν οδηγός της. Στη συνέχεια όμως προήχθη σε βοηθός και μάνατζέρ της ενώ έχει ήδη μετακομίσει στο σπίτι της Ιταλίδας ηθοποιού με την οικογένειά του. Ο Πιατσόλα να εμφανίζεται συχνά στις τελετές απονομής βραβείων κρατώντας το χέρι της Ιταλίδας σταρ, ενώ ισχυρίζεται ότι τα 350 έργα τέχνης και αντίκες της Λολομπριτζίτα, αξίας περίπου 250.000 λιρών, τα οποία πούλησε ήταν... δώρα από εκείνη.,

No comments:

Post a Comment