Saturday, October 26, 2019

 Παπαργυρόπουλος: Από τα πάρτι της απόλυτης χλιδής στη χρεοκοπία



Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο γνωστός επιχειρηματίας Αργύρης Παπαργυρόπουλος, στο περιοδικό People και τον Μαρίνο Βυθούλκαμιλώντας για τα παιδικά χρόνια του, τα πρώτα του βήματα, το ταξίδι στην Αμερική που του άλλαξε τη ζωή, τους έρωτές του και τη χρεοκοπία. Την ίδια στιγμή, αισθάνεται πως αδικήθηκε από το κράτος…

Τα παιδικά χρόνια του

«Από 12 χρόνων έχω ένσημα από το ΙΚΑ. Τα πρωινά εργαζόμουν ως βοηθός ηλεκτρολόγου. Θυμάμαι πως κάτω από την Πλατεία Κλαυθμώνος, στην εκκλησία των Αγίων Θεοδώρων, υπήρχε μια πιάτσα που πέρναγε ο κόσμος και ζητούσε ηλεκτρολόγους. Πήγαινα κι εγώ το πρωί με το βαλιτσάκι μου και περίμενα να περάσει κάποιος για να βγάλω το μεροκάματο στις οικοδομές. Τα βράδια, όμως, πήγαινα κανονικά στην τεχνική σχολή και την τελείωσα ύστερα από τέσσερα χρόνια. Εκτός από τις οικοδομές, κάποιες Κυριακές βοηθούσα και τον μπάρμπα μου, ο οποίος είχε ένα Opel Kadett.»θυμάται ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος
«Φορτώναμε πάγο από το εργοστάσιο του Φιξ και κατεβαίναμε στην παραλία της Γλυφάδας να πουλήσουμε γκαζόζες και πορτοκαλάδες. Η αλήθεια είναι πως τα γράμματα δεν τα έπαιρνα πολύ, αλλά είχα πείσμα να τα καταφέρω». Στην Αθήνα θα γνωρίσει κάποιους που τον παροτρύνουν να πάει μαζί τους ως μισθοφόρος στη Λεγεώνα των Ξένων, ένα στρατιωτικό σώμα στην υπηρεσία της Γαλλίας. «Πήγα, αλλά επειδή ήμουν πολύ μικρός, δεν με δέχθηκαν στη Λεγεώνα», αποκαλύπτει ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος.

Το ταξίδι στην Αμερική που του άλλαξε τη ζωή

«Όλοι στην οικογένεια έλεγαν πως είχα τα ίδια χούγια με τον παππού. Εκτός από τα χούγια και το όνομά του, είχα κληρονομήσει και ένα κόκκινο σημάδι στο μέτωπό μου. Ο παππούς στην Αμερική εργαζόταν στο Σιάτλ, περνούσε τις ράγες για τα τρένα. Μου έλεγε πολλές ιστορίες και μέσα στο μυαλό μου είχα ήδη πλάσει εικόνες.».

Ως ναυτικός, την ίδια περίοδο, θα πάει στον Περσικό Κόλπο και στη Ρωσία. «Ήμουν τυχερός, διότι μέσα σε τέσσερα χρόνια πήγα σε δύο ηπείρους. Ύστερα από τη Ρωσία, πήγα Ρουμανία και Πολωνία, Ινδίες, Νότιο Αμερική και Βραζιλία. Είδα πάρα πολλά πράγματα που ένα παιδί από το χωριό δεν θα έβλεπε ποτέ. Είδα γυναίκες σαν τα κρύα τα νερά να ανοίγουν τα πόδια τους για ένα μοσχοσάπουνο και ένα καλσόν.

Οι έρωτές του

«Όλα αυτά έμειναν αποτυπωμένα στο μυαλό μου. Έζησα δύσκολες στιγμές, επικίνδυνες, αλλά έπρεπε να γίνω κι εγώ σκληρός, προκειμένου να αντιμετωπίσω τις δυσκολίες που έρχονταν. Και δεν ντρέπομαι που θα στο πω: Σπούδασα στα μεγαλύτερα πουτ…ριά του κόσμου, έπεσα και κολύμπησα σε βαθιά νερά, κάτι που ίσως μου στέρησε το συναισθηματισμό και τα φλερτάκια που είχαν άλλα παιδιά της ηλικίας μου. Τον έρωτα δεν τον έζησα», παραδέχεται ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος.

Πόσα χρήματα έχασε

«Δεν ντρέπομαι να στο πω. Δεν ζητάω οίκτο, αλλά ζητάω δικαίωση. Αισθάνομαι πως αδικήθηκα από το κράτος. Όταν πήγα στο χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού, έβαλα 1,5 εκατ. ευρώ για να το φτιάξω από την αρχή και στο τέλος έχασα 5 εκατ. ευρώ. Πλήρωνα κάθε χρόνο μίσθωμα 330.000 ευρώ κι όταν ζήτησα να μου κάνουν μείωση, το κράτος δεν το δέχτηκε, με αποτέλεσμα να με διώξουν κι αυτός που το πήρε έπειτα από μένα να δίνει 61.000 ευρώ τον χρόνο. Αυτά δεν γίνονται. Το Δημόσιο, πλέον, το φοβάμαι και είμαι υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και των έξυπνων μυαλών», σημείωσε ο ίδιος.

No comments:

Post a Comment