Θεσσαλονίκη: Επιστροφή στην
Εγνατία για το Hondos Center με νέο κατάστημα
Κίνηση ματ, ανοίγοντας κατάστημα στην οδό Εγνατία, που αποκτά συνεχώς πόντους ενόψει της λειτουργίας του Μετρό, έκανε η Hondos Center, προσθέτοντας έναν ακόμη κρίκο στη μακριά αλυσίδα της.
Με το νέο της χώρο στην οδό Εγνατία, στο νούμερο 39, που άνοιξε την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου και μάλιστα στο ίδιο ακριβώς κτήριο όπου η εταιρεία λειτυργούσε μέχρι πριν από περίπου μια δεκατία, ενισχύει την παρουσία της στη Θεσσαλονίκη αποκτώντας το τέταρτο σημείο πώλησης στην πόλη.
Το νέο πολυκατάστημα εκτείνεται σε ένα σύγχρονα διαμορφωμένο χώρο - υπόσχεται ένα «υπέροχο ταξίδι ομορφιάς», όπως είναι και το σλόγκαν που χρησιμοποιεί η εταιρεία – σε ισόγειο και υπόγειο. Στο ισόγειο βρίσκονται τα brands των καλλυντικών, ενώ στο υπόγειο προϊόντα ευρείας χρήσεως.
Η αλυσίδα Hondos Center, μετρά πλέον, πανελλαδικά, μετά και την πρόσφατη προσθήκη του νέου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη, 75 πολυκαταστήματα. Σημειώνεται πως στη Θεσσαλονίκη έχει παρουσία στην οδό Αριστοτέλους στο νούμερο 9, στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής 84 με το Απολλώνια Πολιτεία και στον Εύοσμο στη οδό Παύλου Μελά 31.
Μια ιστορία σχεδόν 50 ετών
Με αφετηρία το 1967, η αλυσίδα Hondos Center ενισχύει τη θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό, αποτελώντας έναν δημοφιλή αγοραστικό προορισμό. Η δεκαετία του ’60 ήταν καθοριστική καθώς καταγράφηκαν ραγδαίες εξελίξεις στον χώρο της μόδας και νέες καταναλωτικές συνήθειες, γεγονός που τα αδέρφια Χόντου, ως διορατικοί επιχειρηματίες, εκμεταλλεύτηκαν. Στην πάροδο των χρόνων και παρά τις περιπέτειες και τις προκλήσεις που κλήθηκε να αντιμετωπίσει εν μέσω της οικονομικής κρίσης η οικογένεια Χόντου κατάφερε να διατηρήσει τη «μικρή αυτοκρατορία» της στον κόσμο των καλλυντικών.
Σήμερα, η εταιρεία που απασχολεί πάνω από 6.000 εργαζομένους, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς στην ευρωπαϊκή αγορά. Ιδιαίτερα έξυπνη αποδείχθηκε η κίνηση της εταιρείας για την εκτόξευσή της ήταν και η είσοδός της σε άλλα προϊόντα, πέρα από τα καλλυντικά. Η αλυσίδα δραστηριοποιείται σήμερα και στην πώληση ενδυμάτων, αξεσουάρ, κοσμημάτων και άλλων προϊόντων που σχετίζονται με τη μόδα, αλλά και ειδών σπιτιού. Θα πρέπει να επισημανθεί πως παρά την επιτυχημένη πορεία της, οι επικεφαλής της εταιρείας έχουν επιλέξει να διατηρούν ένα ιδιαίτερα χαμηλό προφίλ.
No comments:
Post a Comment