ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
ΠΟΛΗ
Θόρυβος, στάθμευση, ενοίκια: Τα προβλήματα της Κυψέλης. Έξι ζητήματα που απασχολούν τόσο τους μόνιμους κατοίκους όσο και τους επισκέπτες της αθηναϊκής γειτονιάς.
Έρευνα: Γιάννης Πανταζόπουλος - Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
ΒΙΒΛΙΟ
Ρίτα Κολαΐτη: «Με θυμώνει που σχεδόν κανείς δεν διαβάζει βιβλίο στο μετρό». Η πολυβραβευμένη μεταφράστρια μιλά για την προσωπική της διαδρομή στον χώρο της λογοτεχνίας, για το στοίχημα της καλής μετάφρασης και εξηγεί τι σημαίνει να δουλεύεις πάνω σε κορυφαία έργα του Φλομπέρ, του Καμί, του Μαρκήσιου ντε Σαντ και της Ανί Ερνό.
Κείμενο: Γιάννης Πανταζόπουλος - Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
«Κούνα, μπέμπη, τον κεφτέ σου...»: Υπήρχε queer πλευρά στο ρεμπέτικο τραγούδι; Ο Michael Alexandratos, συγγραφέας του βιβλίου «Queerbetika», ασχολείται με μια άγνωστη και παραμελημένη πλευρά του ρεμπέτικου.
Υπογονιμότητα, υπογεννητικότητα και ο στρουθοκαμηλισμός της πολιτείας. Δεν ξέρουν όντως οι γυναίκες πως το 95% του ωοθηκικού τους αποθέματος μειώνεται μετά τα 35 και πρέπει να τις ενημερώσει ο κ. Πατούλης;
Σε ποιο θέατρο να πάω αυτήν την εβδομάδα; ίτλος Ένας πλήρης οδηγός για όλες τις παραστάσεις που ανεβαίνουν στην Αθήνα τώρα!
Προβλέψεις για το μέλλον της δημοσιογραφίας. Σπαράγματα από τη μεγάλη έρευνα του περιοδικού New York για το μέλλον των ενημερωτικών μέσων και της δημοσιογραφίας εν γένει.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Μια έκθεση για τον Λουκά Σαμαρά με κύβους, τραπεζοειδή και παραισθητικές πύλες. Η μοναδική οπτική του Λουκά Σαμαρά παρουσιάζεται στο μουσείο Dia Beacon της Νέας Υόρκης, στην πρώτη μεταθανάτια έκθεσή του και τελευταία στην οποία συνεργάστηκε ο ίδιος ο καλλιτέχνης.
Κείμενο: Αργυρώ Μποζώνη - Lucas Samaras, Doorway, 1966/2007. Installation view, Dia Beacon, New York, 2024, Lucas Samaras. Φωτ.: Bill Jacobson Studio, New York
ΓΕΥΣΗ
Hurry Up: Έξυπνο φαγητό του δρόμου που τρώγεται σε τραπέζι. O Χάρης Μπονάνος κάνει ίσως το πιο πιασάρικο fusion street food που εμφανίστηκε τελευταία στην πόλη.
Κείμενο: Ζωή Παρασίδη - Φωτογραφία: Βασίλης Μπαραχάνος
No comments:
Post a Comment