ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
29.10.2024
ΒΙΒΛΙΟ
Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι». Με αφορμή το τελευταίο του μυθιστόρημα «Ο θάνατος του συγγραφέα» ο δημοσιογράφος μιλά για την τεχνητή νοημοσύνη, την εικονική πραγματικότητα και την υπαρξιακή διάσταση της τεχνολογίας.
Κείμενο: Ειρήνη Γιαννάκη - Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η επιρροή των ελληνικών '90s -’00s στις Tsugranes και τον ήχο τους. Με αναφορές στον ΛεΠα και την Charli XCX, το τριμελές σχήμα από τα Γιάννενα, που άνοιξε τη συναυλία της Μαρίνας Σάττι στην Τεχνόπολη, φέρνει την πιο φρέσκια μουσική στην ελληνική ανεξάρτητη σκηνή.
Κείμενο: Μαρία Παππά - Φωτογραφία: Βασίλης Ναστόπουλος
Στιβ Μάρτιν: Ο «ηλίθιος» που βρήκε την ηρεμία. Δεν ήταν απλώς stand-up comedian, αλλά ο πρώτος ροκ σταρ κωμικός που γέμιζε στάδια στα ’70s. Το ντοκιμαντέρ «Steve» καταγράφει την ιδιοφυΐα του.
Zanele Muholi: Μια δυνατή φωνή της τέχνης για την queer κοινότητα της Αφρικής. Μια μεγάλη έκθεση με 300 φωτογραφίες στην Tate Modern αφηγείται την ιστορία των queer ατόμων που αντιμετωπίζουν θαρραλέα την προκατάληψη, τη μισαλλοδοξία και συχνά τη βία.
Ελληνικές σειρές των '90s: Comfort zone ή ζώνη του λυκόφωτος; Οι τηλεοπτικές σειρές της πρώτης δεκαετίας των ιδιωτικών καναλιών φαίνονται να έχουν υποκαταστήσει σ’ ένα μεγάλο κοινό τον ρόλο που έπαιζαν για μισό αιώνα σχεδόν οι ελληνικές ταινίες της ακμής του βιομηχανικού σινεμά.
«Αυτός ο πόλεμος είναι χαμένος από την πρώτη κιόλας μέρα». Τα λόγια των διαδηλωτών του Τελ Αβίβ για τον πόλεμο, τον Νετανιάχου και τους ομήρους παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον.
ΚΡΑΣΙ
Πώς έγινα ο κορυφαίος αγοραστής κρασιών στον κόσμο. O Dr. George Soleas, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του LCBO, του μεγαλύτερου εισαγωγέα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, αφηγείται την κινηματογραφική ζωή του.
Συνέντευξη στους: Υρώ Κολιακουδάκη (Dip WSET) και Παναγιώτη Ορφανίδη
ΜΟΔΑ
Η ιεραρχία των tote bags: Τι (θέλεις να) λέει η τσάντα σου για σένα. Πώς μερικά εκατοστά πανιού ή καμβά έχουν αναδειχθεί σε σύμβολα κοινωνικού status.
Κείμενο: Ιωάννα Παναγοπούλου
No comments:
Post a Comment