Thursday, March 28, 2024

 


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ 2ου ΓΕΛ ΘΕΡΜΗΣ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Μαθητές της Γ’ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ ΘΕΡΜΗΣ, υπό την επίβλεψη του συνάδελφου οικονομολόγου και καθηγητή κ. Κοτορλή, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στα γραφεία του Ο.Ε.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας. Τους μαθητές υποδέχτηκαν και ενημέρωσαν ο Παυλόπουλος Ιωάννης, Αντιπρόεδρος του Ο.Ε.Ε. -  3ο Π.Τ. Κεντρικής Μακεδονίας, και οι συνεργάτες του Ο.Ε.Ε. Μόσχος Αλέξανδρος και Μπαπανίκας Γεώργιος.


Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το ρόλο του Ο.Ε.Ε., ως επιστημονικός σύμβουλος της πολιτείας για θέματα οικονομίας, καθώς και για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και αδειών (οικονομολογικού επαγγέλματος, Λογιστή-Φοροτεχνικού, εσωτερικό ελεγκτή κ.α.). Επιπλέον, στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν όλες οικονομικές σχολές των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων της χώρας μας, για την καλύτερη επιλογή των μαθητών. Παράλληλα, επισημάνθηκαν οι προϋποθέσεις  για την εγγραφή στο Ο.Ε.Ε. και για την απόκτηση των αδειών ασκήσεως επαγγέλματος.


Στο τέλος πραγματοποιήθηκε μία πολύ ευχάριστηκαι γόνιμη συζήτηση με πληθώρα ερωτημάτων και απαντήσεων για το οικονομολογικό επάγγελμα, για τις πανεπιστημιακές οικονομικές σχολές και εν γένει για την οικονομία και την φορολογία.


Κατόπιν της ομολογούμενης επιτυχημένης από όλους τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικής επίσκεψης, ενημερώνουμε την εκπαιδευτική κοινότητα(πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση), ότι το Ο.Ε.Ε. – 3ο Π.Τ. με μεγάλη χαρά είναι ανοιχτό σε όλα τα σχολεία και σε όλες τις πανεπιστημιακές σχολές που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη, προκειμένου να ενημερωθούν για την λειτουργία του Ο.Ε.Ε., αλλά και για την σημασία του οικονομολογικού επαγγέλματος στην σύγχρονη και ψηφιοποιημένη οικονομία. 


Επικοινωνία με το Ο.Ε.Ε. -3ο Π.Τ. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Τηλέφωνο: 2310 275727-8

Ε-mail:oee3pt@oe-e.gr

Website:https://oee-ptkm.gr/

Αριστοτέλους 26, τ.κ. 54623, Θεσσαλονίκη

No comments:

Post a Comment