Thursday, January 28, 2021


O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προσθέτει και άλλη
ποιοτική αξία στο branding της πόλης με ένα νέο βίντεο
 

Motion tracking και οπτικά εφέ, εισάγουν γραφικά και τρισδιάστατα μοντέλα στο νέο διαφημιστικό σποτάκι από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης που δημιουργήθηκε με στόχο την αύξηση αναγνωσιμότητας του branding της πόλης.

Η φιλοσοφία της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης γεμάτη ιστορίες που αιωρούνται στο χρόνο και συνθέτουν ένα πλούσιο μωσαϊκό πολιτισμού, ιστορίας, γεύσης και εμπειριών απεικονίζεται με έναν εύσχημο και σύγχρονο τρόπο και συνθέτει το “Many Stories One Heart”.

Από τις πρώτες μέρες προώθησης σε πάνω από 10 χώρες – αγορές στόχους η απήχηση του video είναι μεγάλη. Ήδη η αύξηση ενδιαφέροντος σχετικά με την πόλη στα social media και την επίσημη ιστοσελίδα της πόλης www.thessaloniki.travel είναι αισθητή.

Η πόλη προχωράει μπροστά και πρωταγωνιστεί στην ψηφιακή προβολή.

Γι’ αυτόν το λόγο ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης επιλέγει την στρατηγική του μάρκετινγκ περιεχομένου, δημιουργώντας οπτικοακουστικό υλικό υψηλής ποιότητας που μπορεί να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά στη διάχυση του μηνύματος.
 
Κώδικας ενσωμάτωσης: 
 
Download link: 
 
 
 
Thessaloniki Tourism Organisation
EGNATIA 154 GATE 1 HELEXPO
Thessaloniki 54636
Greece
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
YouTube
Pinterest
 
 
Copyright © 2020 Thessaloniki Tourism Organisation, All rights reserved.
Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης
 
 

No comments:

Post a Comment