Friday, May 24, 2013

ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΑΛΕΝ ΝΤΕΛΟΝ



Διαφημίσεις Google

Τριήμερο εργαστήρι χαράς22-24/6/2013 στο Kortiri studios
στα Πυργαδίκια Σιθωνίας.
www.bealive.gr
"Έναν ρόλο που θα ήθελα να έχω παίξει είναι ο Χριστός, αλλά δεν τα κατάφερα. Τώρα είναι λίγο αργά", δήλωσε ο 77χρονος Αλέν Ντελόν στην εφημερίδα Le Figaro, λίγο πριν από το αφιέρωμα στο 66o φεστιβάλ των Καννών προς τιμήν του, για πρώτη φορά.

Επί δέκα χρόνια ο Ντελόν αγνοούσε το φεστιβάλ, το οποίο ουδέποτε τον βράβευσε, ενοχλημένος κυρίως που δεν τον προσκάλεσε, όπως τον Ζαν-Πολ Μπελμοντό, στους εορτασμούς για τα 50 χρόνια του θεσμού.

Ωστόσο ο διάσημος ηθοποιός πήγε στις Κάννες το 2007, για τη γιορτή των 60 χρόνων με τα χιλιάδες πυροτεχνήματα. "Μόνο οι ανόητοι δεν αλλάζουν γνώμη", είχε σχολιάσει τότε.

"Είναι ευχαριστημένος που πηγαίνω στις Κάννες αν έχω κάτι ιδιαίτερο να κάνω, μια ταινία που διαγωνίζεται. Διαφορετικά δεν με ενδιαφέρει. Ο εκπρόσωπός μου που είχε τηλεφωνήσει από εκεί όταν προβαλλόταν το 'Monsieur Klein' (1976), μου είχε πει, 'Αν έρθεις, έχεις το βραβείο'. Τότε του απάντησα: "Ήταν άστοχο, δεν έπρεπε να μου το πείτε αυτό. Έπρεπε να μου πείτε να έρθω αλλά το ‘αν έρθεις, το έχεις’ δεν έχει καμιά σημασία, έχω δεν έχω το βραβείο", είπε στην εφημερίδα.



Στις Κάννες το Σάββατο ο Αλέν Ντελόν ως επίτιμος προσκεκλημένος θα παρουσιάσει τη διασκευή του φιλμ "Γυμνοί στον Ήλιο" (Plein Soleil) του Ρενέ Κλεμάν, με τους Μορίς Ρονέ και Μαρί Λαφορέ, τη μεγάλου μήκους ταινία με την οποία άρχισε την καριέρα του.



Όσον αφορά την συζήτηση για τις αμοιβές των ηθοποιών, ο Ντελόν απαντά: "Ας έρθουν να μου πουν ότι οι ηθοποιοί, ο Ντάνι Μπουν και άλλοι, πληρώνονται με υπερβολικά μεγάλα ποσά όταν βλέπουμε τους ποδοσφαιριστές. Λοιπόν σταματήστε. Είδαμε τα ποσά; Είναι σκανδαλώδες".

Όταν ρωτήθηκε γιατί έφυγε ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ από τη Γαλλία, ο Ντελόν είπε ότι "σίγουρα είχε τους λόγους του". "Υπάρχουν πολλοί που θέλουν να κάνουν το ίδιο, που πήγαν στη Βρετανία. Κάτι που δεν μου αρέσει, ίσως, είναι ότι η πλευρά Πούτιν τού δίνει ένα διαβατήριο. Αυτό είναι άλλο θέμα. Είναι περισσότερο μια προσβολή προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας".

No comments:

Post a Comment