ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μισόλογα κριτικής και παράλληλοι μονόλογοι. Το Σαββατοκύριακο ακούσαμε για πρώτη φορά κάποια μισόλογα αυτοκριτικής και διαπιστώσεις για την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και τα πεπραγμένα του κόμματος τα τελευταία δέκα χρόνια.
Kείμενο: Βασιλική Σιούτη
VIDEO
Η Θαλασσινή Μποσταντζόγλου διαβάζει το ποίημα «Λαχταρώ» της Σάρα Κέιν. «Και να κάθομαι στις σκάλες ώσπου να γυρίσεις σπίτι εσύ, / Και να τρελαίνομαι όταν αργείς, / Και να ξαφνιάζομαι όταν γυρίζεις νωρίτερα, / Και να σου χαρίζω ηλιοτρόπια, / Και να πηγαίνω στο πάρτι σου και να χορεύω ώσπου να πέσω ξερός»
Eπιμέλεια: Μερόπη Κοκκίνη - Video: Παρις Ταβιτιάν / LIFO
Η Gen Z εξηγεί γιατί θα ψηφίσει στις Ευρωεκλογές. Έξι νέοι μοιράζονται τις ιδέες, τις σκέψεις και τις προσδοκίες τους για το μέλλον της Ευρώπης.
Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης: Απαγορευμένες ταινίες, εκρηκτικές βιογραφίες, οσκαρικοί σκηνοθέτες. 15 highlights του σημαντικότερου ελληνικού φεστιβάλ ντοκιμαντέρ.
Η ραπ μουσική στο εδώλιο (κυριολεκτικά). Το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ «As We Speak: Rap Music on Trial» εκθέτει την πρακτική της χρήσης στίχων καλλιτεχνών του hip-hop στο δικαστήριο ως αποδεικτικό στοιχείο ενοχής των κατηγορουμένων.
Πόσες γέφυρες έχει άραγε η Αθήνα, η πόλη που κατάπιε τα ποτάμια της; Είναι τόσο περίεργο να ακούς τους ανθρώπους να λένε «πήγαινε απ’ το ποτάμι καλύτερα» ή «θα ’ρθω απ’ το ποτάμι», και αυτό που εννοούν είναι πως θα οδηγήσουν πάνω στην άσφαλτο μιας χαοτικής λεωφόρου που οδηγεί στη θάλασσα.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Ron Mueck: Ο γλύπτης της υπερβολής και της μεγέθυνσης των αισθημάτων. Οι σχολαστικά φτιαγμένες, υπερμεγέθεις γλυπτές φιγούρες του αντικατοπτρίζουν έναν εσωτερικό κόσμο ιδιωτικών, μύχιων συναισθημάτων.
Kείμενο: Αργυρώ Μποζώνη - Ron Mueck, "Mask II". San Francisco Museum of Modern Art
ΜΟΔΑ
Ένας 23χρονος Θεσσαλονικιός φτιάχνει τις μπότες που αγαπούν οι ράπερ. Πώς ο Johnny the Prodigy πήρε στα 17 του το ρίσκο να συνεχίσει ένα επάγγελμα «χωρίς μέλλον», δημιουργώντας ένα από τα πιο δυνατά νεανικά brands στην Ελλάδα.
Kείμενο: M. Hulot
No comments:
Post a Comment