ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Thursday, March 28, 2024

Ενημερωτικό Δελτίο της Ε.Ε.Μ.Ε. Μάρτιος 2024

EEME

Τα νέα μας

 το Σάββατο 30/3 τα γραφεία της ΕΕΜΕ θα υποδεχθούν μέλη, φίλες και φίλους στη Θεσσαλονίκη 11:00 π.μ.-1:00 μ.μ. για να υποδεχτούν παλιά και νέα μέλη! Στα γραφεία μας, όλοι θα έχουν τη δυνατότητα να ανανεώσουν τη συνδρομή τους, καθώς και να αγοράσουν βιβλία και παλιά τεύχη από τις επιστημονικές εκδόσεις της Ένωσης “Μουσικοπαιδαγωγικά” και “Μουσική Εκπαίδευση”. Τα γραφεία της Ένωσης βρίσκονται στην οδό Προξένου Κορομηλά 51 (4ος όροφος), Θεσσαλονίκη.


---------------------------------------------------------

 430424119 1793404034476612 7645236037050585277 n 1


H Ομάδα της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία σας προσκαλεί στην 9η Διαδικτυακή δράση της με τίτλο: “Η Παραδοσιακή Μουσική στα Μουσικά Σχολεία: Διδακτικές προσεγγίσεις, καλές πρακτικές”.Ομιλητές θα είναι οι εξής: ο κ. Αρβανίτης Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής Ιονίου Πανεπιστημίου, ο κ. Ανδρίκος Νικόλαος,Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ο κ. Σάκκουλας Παναγιώτης, Καθηγητής Λαούτου στο Μουσικό Σχολείο Ρεθύμνου και ο Αθανασίου Ιωάννης, Μουσικολόγος, Υποψήφιος Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Η Ημερίδα θα διεξαχθεί την Κυριακή 7 Απριλίου 2024 στις 18:00 - 20:30. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στο:

https://apps.eeme.gr/public/events/teaching-traditional-music-in-music-schools

Κόστος Παρακολούθησης:

10 ευρώ για τα μη μέλη

Δωρεάν για τα μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε.

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας του Zoom και θα δοθεί υλικό, καθώς και βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες.


---------------------------------------------------------


Με χαρά σας ανακοινώνουμε τη ανοικτή διαδικτυακή παρουσίαση του IN-VOICE4MPOWERMENT: Προώθηση της κοινωνικής συμπερίληψης μέσω καινοτόμων χορωδιακών προσεγγίσεων, ψηφιακών τεχνολογιών και πρακτικών.

Η παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος θα γίνει την Κυριακή 14 Απριλίου 17.00-19.00 διαδικτυακά και περιλαμβάνει ενημέρωση για το Erasmus+KA2 Πρόγραμμα IN-Voice4Empowerment(2022-2024), ένα διαθεματικό-διακαλλιτεχνικό πρόγραμμα με έμφαση στις τέχνες και την κοινωνική συμπερίληψη.

Τα αποτελέσματα του Προγράμματος περιλαμβάνουν Θεωρητικό Πλαίσιο Συμπεριληπτικής Φωνητικής/Χορωδιακής Παιδαγωγικής, Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Συμπεριληπτικής Φωνητικής/Xορωδιακής Παιδαγωγικής, Εργαλείο Αξιολόγησης και Αποτελεσματικότητας Εκπαιδευτικού, E-Book και  Ψηφιακή Πλατφόρμα Συνεργατικής Μάθησης. Το Πρόγραμμα στοχεύει να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει  τους/τις εκπαιδευτικούς που εργάζονται στη σχολική εκπαίδευση, τους/τις εκπαιδευτικούς μουσικής / μαέστρους χορωδιών, τους/τις επαγγελματίες μουσικούς που εργάζονται στον τομέα της κοινωνικής συμπερίληψης περιθωριοποιημένων νέων και τα νέα παιδιά-χορωδούς. Στην παρουσίαση θα αφιερωθεί χρόνος για πρακτικές εφαρμογές και εξοικείωση με τα αποτελέσματα του Προγράμματος και τη χρήση τους.

INVOICE


Εισηγήτριες:

Γεωργία Νεοφύτου, Επιθεωρήτρια Μουσικής, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Κύπρος

Χρυσάνθη Γρηγορίου, Σύμβουλος Μουσικής, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Κύπρος

Πέπη Μιχαηλίδου, Σύμβουλος Μουσικής, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Κύπρος

Κάθριν Ξενοφώντος, Παγκύπριο Γυμνάσιο-Μουσικό Σχολείο Λευκωσίας, Κύπρος

Πληροφορίες για την εγγραφή θα ανακοινωθούν σύντομα.

 

---------------------------------------------------------


Το ΔΣ της ΕΕΜΕ και η Ομάδα της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία έχει τη χαρά να σας ανακοινώσει την κυκλοφορία της τελευταίας έκδοσης του ηλεκτρονικού βιβλίου της Ένωσης με τίτλο: «Οδηγός για την εισαγωγή στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών: Διδακτική Μεθοδολογία για την Αρμονία και τις Ακουστικές Δεξιότητες»των κ. Λουκά Βασιλειάδη, κ. Γεωργίας Τσερπέ, και κ. Χαράς Κατσώχη. Το βιβλίο, καθώς και η παρουσίαση των εισηγητών είναι πλέον αναρτημένες στη σελίδα της ¨Ένωσης και μπορείτε ελεύθερα να τα κατεβάσετε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.eeme.gr/publications/books.html

No comments:

Post a Comment