η παράταση του σχολικού έτους – Η εκτίμηση της Ζέτας Μακρή
Για την παράταση του σχολικού έτους, τις προαγωγικές εξετάσεις και το κλείσιμο των σχολείων μίλησε η υφυπουργός Παιδείας Ζέτα Μακρή.Όπως είπε στο MEGA η παράταση του σχολικού έτους «συζητείται για μέσα στον Ιούνιο όχι για την κάλυψη της ύλης αλλά για την δια ζώσης διδασκαλία των παιδιών».
«Όταν έχουμε τα πλήρη δεδομένα θα αποφασίσουμε το καλύτερο για παιδιά και εκπαιδευτική κοινότητα» συμπλήρωσε η υφυπουργός Παιδείας.
Ερωτηθείσα, δε, για τη διάρκεια της παράτασης η κυρία Μακρή απάντησε ότι «φαντάζομαι για δύο εβδομάδες, σε καμία περίπτωση, όμως, για μέσα στον Ιούλιο».
Η κυρία Μακρή ερωτήθηκε και για το ενδεχόμενο ματαίωσης των προαγωγικών εξετάσεων σε Γυμνάσια και Λύκεια υπενθυμίζοντας ότι «πέρσι η ματαίωση των προαγωγικών εξετάσεων αποφασίστηκε τον Μάιο βάσει των δεδομένων, θα δούμε τα δεδομένα που θα μας επιτρέψουν να λάβουμε αποφάσεις χωρίς να τις αναστρέψουμε»
Για τις πανελλήνιες εξετάσεις η κυρία Μακρή επανέλαβε ότι «στόχος είναι να γίνουν στην ώρα τους» συμπληρώνοντας ότι «δεν εξετάζεται περαιτέρω μείωση της ύλης»
Ειδικά, δε, για τα παιδιά που είναι σε σεισμόπληκτες περιοχές, όπως στη Θεσσαλία, είπε ότι θα υπάρξουν αποφάσεις που θα ληφθούν τον Σεπτέμβριο καθώς έχει κατατεθεί σχετικό αίτημα στο υπουργείο Παιδείας.
Στην ερώτηση, τέλος, γιατί έκλεισαν τα σχολεία για δύο εβδομάδες, η κυρία Μακρή απάντησε ότι «η δική μας η επιθυμία είναι τα σχολεία να λειτουργήσουν δια ζώσης. Όταν τα δεδομένα επέβαλαν τις αποφάσεις δεν μπορούσαμε να τις αγνοήσουμε».
Υπενθυμίζεται ότι τα σχολεία όλων των βαθμίδων σε όλη την επικράτεια είναι κλειστά είναι από σήμερα μέχρι τις 29 Μαρτίου.
Προηγήθηκε η εισήγηση της επιτροπής η εκπαιδευτική διαδικασία στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να συνεχιστεί υπό το καθεστώς τηλεκπαίδευσης και να ανασταλεί η διά ζώσης λειτουργίας του.
Από το μέτρο εξαιρούνται τα ειδικά σχολεία, τα οποία συνεχίζουν να λειτουργούν δια ζώσης.
Κατά το διάστημα αυτό, θα επικαιροποιηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα με αφορμή την αύξηση της μεταδοτικότητας, την κυκλοφορία των νέων μεταλλάξεων, την αύξηση επιδημικών εξάρσεων στις σχολικές μονάδες πέρα από το αναμενόμενο για τις συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες σε περιοχές όπου λειτουργούσαν διά ζώσης, προτείνοντας την ενίσχυση της διαδικασίας του testing στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, προκειμένου να αρχίσει η διά ζώσης εκπαίδευση κατά τον ασφαλέστερο δυνατό τρόπο.
No comments:
Post a Comment