ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Tuesday, March 9, 2021

Γιώργος Θεοφάνους : Στο Σωματείο Συνθετών-Στιχουργών δεν έχουν έρθει καταγγελίες 

Ο Γιώργος Θεοφάνους μίλησε στον Κωνσταντίνο Τσακίρη και την εκπομπή

«Εφαρμογή Θεσσαλονίκη», το ζωντανό ραδιοφωνικό περιοδικό του Ράδιο 

Θεσσαλονίκη 94,5 fm.

«Μου λείπει πάρα πολύ η Θεσσαλονίκη, τη νιώθω δεύτερη μου πατρίδα.Έχουμε συνηθίσει να είμαστε 

εκεί κάθε δύο εβδομάδες με τα παιδιά.Τώρα έχουμε αποκοπεί από όλα.» ανέφερε αρχικά.

Επανέλαβε ότι «αν οι καταγγελίες φτάσουν στο χώρο του τραγουδιού θα ακούσουμε χειρότερα

 και αν αποφασίσουν τα θύματα να μιλήσουν θα είμαι εκεί να μαρτυρήσω.».

Σχολιάζοντας τα όσα βλέπουν το φως σχολίασε δεικτικά «Τρελαίνομαι να ακούω για παραγραφές

 κακουργημάτων. Καλά κάνουν τα θύματα και μιλάνε. Οι καταγγελίες που έχουμε ακούσει ως τώρα

 δεν είναι <<τίποτα>> μπροστά στα πραγματικά συμβάντα. Αλλά ποιος θα βγει να τα πει».

Σημείωσε όμως ότι στο Σωματείο Συνθετών-Στιχουργών Ελλάδος για την ώρα δεν έχουν έρθει

 καταγγελίες.

 

Για τα καινούρια τραγούδια

«Ετοιμάζουμε μια δουλειά με τον Φίλιππο Γράψα. Θα είναι μια εξαιρετική συνεργασία.  Έρχεται

 ένα ντουέτο με τη Γλυκερία και τη Μελίνα Ασλανίδου αλλά και καινούργια τραγούδια στη Δέσποινα Βανδή.

Μέσα από το καινούργιο τραγούδι που έγραψα για το Γιάννη Πλούταρχο με τίτλο <<Μόνος μου>>

 διαπραγματεύομαι τις δυσκολίες που μας μαθαίνουν να γίνουμε πιο δυνατοί.<<Αυτό που θέλω 

είναι να είμαι ο στόχος αλλά να κρατάω και τη σκανδάλη>>, δηλαδή να αποφασίζω εγώ για τον εαυτό 

μου» ανέφερε.

«Είναι η πρώτη φορά που ανακοινώνω ότι ετοιμάζουμε με τη Δέσποινα Βανδή μια πολύ μεγάλη

 περιοδεία το καλοκαίρι και ελπίζω να μας το επιτρέψει το θέμα του κορονοϊού. Με το καλό να 

συναντηθούμε και πάλι» συμπλήρωσε μεταξύ άλλων για τα μελλοντικά του σχέδια και στην 

τηλεόραση με το «Σπίτι με το MEGA» και το «Just the 2 of Us».

No comments:

Post a Comment