ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 3.720.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
16.02.2025
ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ
Γιάννης Μπακογιαννόπουλος: «Η δημοσιότητα που έχω είναι μεγαλύτερη από την αξία μου». Τη δεκαετία του '50 έβγαλε το πιο φτηνό εισιτήριο, βρέθηκε στο Παρίσι και κοιμόταν στο πάτωμα, προκειμένου να γνωρίσει το «μαγικό σύμπαν» του κινηματογράφου. Ο Βούλγαρης τον φωνάζει ακόμα «δάσκαλο», ενώ κάποτε του έλεγαν ότι οι κριτικές του έμοιαζαν να απευθύνονται μόνο στους φίλους του. Όμως εκείνος παρέμεινε πιστός στον δικό του δρόμο. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
Κείμενο: Χρήστος Παρίδης - Φωτογραφίες: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ BERLINALE
Mickey 17: Ναι, ο Μπονγκ Τζουν Χο επέστρεψε! Μετά τα «Παράσιτα», ο Κορεάτης μάστερ επιτέλους επιστρέφει, θέτει (ξανά) το αιώνιο ταξικό ζήτημα και σατιρίζει τρελά και τρυφερά τον φασιστικό μηδενισμό.
Kείμενο: Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
Έγκλημα στη Βάρη: Το ένοχο μυστικό ήταν κρυμμένο στο βαρέλι. Ο Νίκος Τσέφλιος ερευνά και αφηγείται μια τραγική ιστορία που εκτυλίχθηκε σε δύο πράξεις με διαφορά δέκα ετών.
«Στου τεμπέλη το τσαντίρι έχει ο διάολος εργαστήρι»: Διαβάζοντας Καζαμία το 2025. Μια βουτιά στη ζωή πριν από το ίντερνετ.
Πέντε βιβλία για τη μουσική, που κυκλοφόρησαν τον τελευταίο καιρό. Αφορούν το ελληνικό τραγούδι, το ροκ και το πανκ.
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του; «Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις». Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή.
ΜΟΥΣΙΚΗ
Weeknd: Τίτλοι τέλους ή απλώς μια καινούργια αρχή; Δεν μας δίνει ακριβώς τις απαντήσεις στο νέο του άλμπουμ ο 34χρονος Καναδός crooner, αλλά είναι μια απολαυστική, αν και κάπως μεγάλη σε διάρκεια διαδρομή.
Κείμενο: Μαρία Παππά - Φωτογραφία: Getty Images
ΚΡΑΣΙ
Αυτόριζα αμπέλια: Ο μεγάλος θησαυρός της αμπελουργίας. Είναι τα πιο «ειλικρινή» αμπέλια στον κόσμο, εξ’ ου και οι Γάλλοι τα αποκαλούν «franc de pied». O σύμβουλος-οινολόγος Σπύρος Ζουμπούλης μιλά για το κρασί που προσφέρει όλη την αλήθεια για το terroir που το γέννησε.
No comments:
Post a Comment