ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Friday, September 20, 2024


Σακελλαρίου: Έγινα «σιδερένιος» -Έχω μέσα στο πέλμα μου λάμες, βίδες και βελόνες, αλλά είμαι μια χαρά


Σε επιτυχημένη εγχείρηση υπεβλήθη ο Άκης Σακελλαρίου, έπειτα από τροχαίο που είχε με τη μοτοσικλέτα του.


Υπενθυμίζεται ότι ο ηθοποιός παρασύρθηκε από ένα λεωφορείο, την ώρα που κινούνταν με τη μοτοσικλέτα του επί της λεωφόρου Συγγρού στο ύψος του Μετς, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο πόδι του.


Σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής του ΑΝΤ1, «Το Πρωινό», ο ηθοποιός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο στο οποίο παρέμεινε για τουλάχιστον δύο μέρες και υπεβλήθη σε επέμβαση, η οποία ήταν επιτυχημένη.



Πήγε καλά η εγχείρηση, λέει ο Άκης Σακελλαρίου

Ο Άκης Σακελλαρίου τόνισε χαρακτηριστικά στο ίδιο μέσο σχετικά με το τροχαίο: «Πήγε καλά η εγχείρηση. Παίρνω πολλά φάρμακα βέβαια. Έγινα "σιδερένιος" κυριολεκτικά, ας τα πάρουμε και με λίγο χιούμορ. Έχω μέσα στο πέλμα μου λάμες, βίδες και βελόνες αλλά είμαι μια χαρά, καθώς πέτυχε η εγχείρηση.


Η εταιρεία παραγωγής θα βγάλει νέα ανακοίνωση σύντομα. Δεν γνωρίζω ακόμη πότε θα πάρω εξιτήριο αλλά θα βγω σύντομα καθώς είμαι καλά. Θέλω να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό του νοσοκομείου Γεννηματάς, έκαναν εξαιρετική δουλειά και είναι υπερήρωες».

No comments:

Post a Comment