Υλοποιώντας στοχευμένες ενέργειες παρουσίασης του προορισμού και των εμπειριών που μπορεί να προσφέρει, ανέπτυξαν 5 social media videos, που αποτυπώνουν και προβάλλουν ξεχωριστά στοιχεία της ταυτότητας της Θεσσαλονίκης.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα social media του
Discovergreece.com μοιράζονται με τους 1,5 εκατομμύριο followers τους ταξιδιωτικές ιδέες, tips για τους προορισμούς και ξεχωριστές/immersive εμπειρίες, εμπνέοντας τους για το επόμενο ταξίδι τους.
Με την ενέργεια αυτή ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις του destination marketing και παράγοντας πρωτότυπο, σύγχρονο και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, η Θεσσαλονίκη προβλήθηκε σε 8 γλώσσες, σημειώνοντας περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια Social Media Reach και πάνω από 570.000 προβολές.
No comments:
Post a Comment