4χρονο αγόρι-θαύμα έχει IQ 154, είναι μέλος της Mensa και ξέρει το αλφάβητο 3 γλωσσών -Ανάμεσά τους και το ελληνικό
Ένα 4χρονο αγόρι από την Αγγλία, έχει γίνει μέλος της Mensa και ήδη γνωρίζει και τις 50 αμερικανικές πολιτείες, καθώς και το αλφάβητο - σε τρεις διαφορετικές γλώσσες.
Το «παιδί-θαύμα» Μπρέινι Άιζακ Μίλλερ (Brainy Izaak Miller) έχει IQ 154, πέρασε το τεστ εισαγωγής στη Mensa σε ηλικία τριών ετών και τώρα έχει κερδίσει τη θέση του στο διάσημο κλαμπ.
Το ταλαντούχο αγοράκι έμαθε μόνο του να διαβάζει βιβλία από δύο χρονών και μπορεί να γράφει το αγγλικό, το ελληνικό και το αραβικό αλφάβητο, παρά το γεγονός ότι δεν έχει ελληνικές ή αραβικές ρίζες.
Η 32χρονη μαμά του, Μισέλ Νέλσον, είπε ότι «απλά αγαπά τις γλώσσες» και έχει ήδη ζητήσει βιβλία με το ρωσικό αλφάβητο.
Η κυρία Νέλσον, η οποία είναι δασκάλα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, είπε: «Ο Άιζακ είναι το μόνο παιδί μου, οπότε σοκαρίστηκα όταν μια μέρα μπορούσε να διαβάσει. Ήταν κάτι περισσότερο από το να είσαι έξω μαζί του και να διαβάζεις πινακίδες στο λεωφορείο και το μετρό, να διαβάζει ονόματα σταθμών και οδηγίες σε αφίσες όπως “παρακαλώ καθίστε”.
«Ο κόσμος τον κοίταζε και ρωτούσαν αν πηγαίνει σχολείο γιατί δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι ένα τόσο μικρό παιδί μπορούσε να διαβάσει.
Κάθε φορά που περπατώ έξω από το σπίτι, κάποιος τον συγχαίρει».
Ο Άιζακ μπορεί επίσης να μετρήσει έως το δέκα στα ισπανικά, γνωρίζει όλους τους πλανήτες με τη σειρά και ξοδεύει χρόνο βάζοντας κύβους με γράμματα της αλφαβήτου από αντίστοιχα αντικείμενα, όπως «Ε» δίπλα στο «ενυδρείο» του.
«Επρεπε να το πω στον παιδικό του σταθμό για τα αραβικά. Νόμιζαν ότι έγραφε ακαταλαβίστικα πράγματα. Το πίστευαν αυτό γιατί κανείς τους δεν ήξερε το αλφάβητο», πρόσθεσε η μητέρα του πανέξυπνου αγοριού, από το Τσέζαντ της Αγγλίας.
Η μητέρα του μικρού αγοριού δεν το πίστευε όταν άκουσε τον Αιζακ να διαβάζει μόνος του
Ο 4χρονος έκανε το τεστ Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας Κλίμακας Νοημοσύνης Wechsler με τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Δρ Πίτερ Κόνγκτον. Ο Δρ Κόνγκντον συνέστησε να περάσει ξανά το τεστ σε δύο έως τέσσερα χρόνια για να δει πώς βελτιώνεται το IQ του. Η έκθεσή του περιέγραψε τον μικρό αγόρι ως «παιδί πολύ ανώτερης γενικής νοημοσύνης».
Επειδή τα τεστ της Mensa δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε παιδιά κάτω των 10 ετών, πρέπει να λάβουν εκ των προτέρων ανεξάρτητη αξιολόγηση ως προηγούμενη απόδειξη για την αίτηση. Το νεότερο μέλος που υπήρξε ποτέ της Mensa, ήταν δύο ετών και τεσσάρων μηνών τη στιγμή της συμμετοχής του.
Επειδή ο Αιζακ είναι τόσο μικρός, δεν τον εξέτασε η ίδια η Mensa, αλλά έπρεπε να υποβάλει αίτηση και σε αυτήν την περίπτωση ένα τεστ IQ που πραγματοποιήθηκε με έναν εκπαιδευτικό ψυχολόγο.
Στη συνέχεια, η Mensa έλεγξε ότι αυτή η αίτηση και το τεστ που πήρε ήταν νόμιμα. Το τεστ χωρίστηκε σε «λεκτική κλίμακα» που μετρά τις πληροφορίες, τις ομοιότητες, την αριθμητική, το λεξιλόγιο και την κατανόηση, και «κλίμακα απόδοσης» που μετρά την ολοκλήρωση της εικόνας, το γεωμετρικό σχεδιασμό, το σχεδιασμό μπλοκ, τη συναρμολόγηση αντικειμένων και τα ζώα.
Έπρεπε επίσης να ολοκληρώσει ακολουθίες σχημάτων και αριθμών και του ζητήθηκε να γράψει μια σειρά λέξεων για να δουν το λεξιλόγιό του.
Ένα 4χρονο αγόρι από την Αγγλία, έχει γίνει μέλος της Mensa και ήδη γνωρίζει και τις 50 αμερικανικές πολιτείες, καθώς και το αλφάβητο - σε τρεις διαφορετικές γλώσσες.
Το «παιδί-θαύμα» Μπρέινι Άιζακ Μίλλερ (Brainy Izaak Miller) έχει IQ 154, πέρασε το τεστ εισαγωγής στη Mensa σε ηλικία τριών ετών και τώρα έχει κερδίσει τη θέση του στο διάσημο κλαμπ.
Το ταλαντούχο αγοράκι έμαθε μόνο του να διαβάζει βιβλία από δύο χρονών και μπορεί να γράφει το αγγλικό, το ελληνικό και το αραβικό αλφάβητο, παρά το γεγονός ότι δεν έχει ελληνικές ή αραβικές ρίζες.
Η 32χρονη μαμά του, Μισέλ Νέλσον, είπε ότι «απλά αγαπά τις γλώσσες» και έχει ήδη ζητήσει βιβλία με το ρωσικό αλφάβητο.
Η κυρία Νέλσον, η οποία είναι δασκάλα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, είπε: «Ο Άιζακ είναι το μόνο παιδί μου, οπότε σοκαρίστηκα όταν μια μέρα μπορούσε να διαβάσει. Ήταν κάτι περισσότερο από το να είσαι έξω μαζί του και να διαβάζεις πινακίδες στο λεωφορείο και το μετρό, να διαβάζει ονόματα σταθμών και οδηγίες σε αφίσες όπως “παρακαλώ καθίστε”.
«Ο κόσμος τον κοίταζε και ρωτούσαν αν πηγαίνει σχολείο γιατί δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι ένα τόσο μικρό παιδί μπορούσε να διαβάσει.
Κάθε φορά που περπατώ έξω από το σπίτι, κάποιος τον συγχαίρει».
Ο Άιζακ μπορεί επίσης να μετρήσει έως το δέκα στα ισπανικά, γνωρίζει όλους τους πλανήτες με τη σειρά και ξοδεύει χρόνο βάζοντας κύβους με γράμματα της αλφαβήτου από αντίστοιχα αντικείμενα, όπως «Ε» δίπλα στο «ενυδρείο» του.
«Επρεπε να το πω στον παιδικό του σταθμό για τα αραβικά. Νόμιζαν ότι έγραφε ακαταλαβίστικα πράγματα. Το πίστευαν αυτό γιατί κανείς τους δεν ήξερε το αλφάβητο», πρόσθεσε η μητέρα του πανέξυπνου αγοριού, από το Τσέζαντ της Αγγλίας.
Η μητέρα του μικρού αγοριού δεν το πίστευε όταν άκουσε τον Αιζακ να διαβάζει μόνος του
Ο 4χρονος έκανε το τεστ Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας Κλίμακας Νοημοσύνης Wechsler με τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Δρ Πίτερ Κόνγκτον. Ο Δρ Κόνγκντον συνέστησε να περάσει ξανά το τεστ σε δύο έως τέσσερα χρόνια για να δει πώς βελτιώνεται το IQ του. Η έκθεσή του περιέγραψε τον μικρό αγόρι ως «παιδί πολύ ανώτερης γενικής νοημοσύνης».
Επειδή τα τεστ της Mensa δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε παιδιά κάτω των 10 ετών, πρέπει να λάβουν εκ των προτέρων ανεξάρτητη αξιολόγηση ως προηγούμενη απόδειξη για την αίτηση. Το νεότερο μέλος που υπήρξε ποτέ της Mensa, ήταν δύο ετών και τεσσάρων μηνών τη στιγμή της συμμετοχής του.
Επειδή ο Αιζακ είναι τόσο μικρός, δεν τον εξέτασε η ίδια η Mensa, αλλά έπρεπε να υποβάλει αίτηση και σε αυτήν την περίπτωση ένα τεστ IQ που πραγματοποιήθηκε με έναν εκπαιδευτικό ψυχολόγο.
Στη συνέχεια, η Mensa έλεγξε ότι αυτή η αίτηση και το τεστ που πήρε ήταν νόμιμα. Το τεστ χωρίστηκε σε «λεκτική κλίμακα» που μετρά τις πληροφορίες, τις ομοιότητες, την αριθμητική, το λεξιλόγιο και την κατανόηση, και «κλίμακα απόδοσης» που μετρά την ολοκλήρωση της εικόνας, το γεωμετρικό σχεδιασμό, το σχεδιασμό μπλοκ, τη συναρμολόγηση αντικειμένων και τα ζώα.
Έπρεπε επίσης να ολοκληρώσει ακολουθίες σχημάτων και αριθμών και του ζητήθηκε να γράψει μια σειρά λέξεων για να δουν το λεξιλόγιό του.
No comments:
Post a Comment