Thursday, June 25, 2020



ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ 25/6/20 
@4 εκατομμύρια συνδρομητές είχε ο ΟΤΕ το 1992 
@το είπε ο Κώστας Βουτσάς  'εγώ την ηλικία μου την απολαμβάνω, την χαίρομαι, έχω συμβιβαστεί με τον εαυτό μου, ούτε λίφτινγκ κάνω ούτε το μαλλί βάφω- άντε να του κάνω κανένα χρωμοσαμπουάν για τις ανάγκες του ρόλου- την αγαπάω την ηλικία μου, όπως αγαπούσα κάθε ηλικία μου' 
@οι καλοθρεμμένοι πίθηκοι ζουν πάνω από 30 χρόνια 
@ο καταρράκτης πλήττει σήμερα ένας στους 10 αμερικανούς 
@οπως ανακοινωθηκε το 2011 σε όλα τα θαλάσσια  περάσματα της Ελλάδας λειτουργούν  28  επανδρωμένοι και επιτηρουμενοι φαροι.Ο πρωτος φαρος λειτουργησε το 1829.
@120.000 ελληνικές παροιμίες έχουν καταγραφεί ως ημέρα σε συλλογές 
@7646 αστέρια μπορούν να δουν οι άνθρωποι της γης με γυμνό μάτι 
@30 Αυγούστου 1894 ανέβηκε στην Αθήνα η πρώτη επιθεώρηση ήταν το 'λίγο απ' όλα' του Μικιου Λάμπρου 
@ Η Μαίρη Αλεξόπουλου, η δημοφιλής τραγουδίστρια της δεκαετίας του 60,από το 1992 είναι καλόγρια, το σπίτι της είναι τώρα το ιερό ησυχαστήριο κοίμησης Θεοτόκου γερο ντισσης Μαρίας μοναχής Αλεξόπουλού 
@το 1992 η οικογένεια Αλαφούζου διέθετε 34 πλοία
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment