Όσα πρέπει να γνωρίζετε όταν κάνετε κράτηση ξενοδοχείων online
Η περίοδος διακοπών πλησιάζει όλο και περισσότερο και πολλοί βρίσκονται στον πυρετό οργάνωσης των δικών τους καλοκαιρινών αποδράσεων. Ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια των διακοπών είναι αυτό της διαμονής. Η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών www.trivago.gr έχει συγκεντρώσει και σας προτείνει τα 10 βήματα-συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσετε για την επιλογή και πραγματοποίηση online κράτησης του ιδανικού για εσάς ξενοδοχείου.
1. Διαβάστε τις κριτικέςΤο να κλείσεις ένα καλό ξενοδοχείο που να αξίζει τα χρήματα που καλείσαι να πληρώσεις, δεν είναι πάντα εύκολο. Χρησιμοποιήστε τις εμπειρίες των ταξιδιωτών που το έχουν επισκεφτεί πριν από εσάς και διαβάστε τι έχουν να πουν για την εμπειρία τους σχετικά με το ξενοδοχείο που θέλετε να κλείσετε. Οι θετικές και αρνητικές απαντήσεις τους δίνουν μια καλύτερη και πιο συνολική εικόνα για το ξενοδοχείο. Με αυτό τον τρόπο θα ξέρετε καλύτερα αν το ξενοδοχείο σάς ταιριάζει, καθώς και εάν η εξυπηρέτησή του είναι καλή ή κακή. Εάν ένα ξενοδοχείο έχει πολλές και συχνές κριτικές, ο μέσος όρος αυτών δίνει μια σαφή εικόνα. Μάλιστα, ο μέσος όρος είναι συνήθως πιο αξιόπιστος από τα μεμονωμένα σχόλια, γιατί δεν είναι σωστό ή δίκαιο να σχηματιστεί η συνολική εικόνα βάσει ενός ή δύο σχολίων. Συνήθως, ο μέσος όρος βασίζεται σε εκατοντάδες σχόλια.
2. Ψάξτε βάσει όσων είναι σημαντικών για εσάς
Κάθε ταξιδιώτης δίνει βάση σε διαφορετικά κριτήρια κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου. Ως εκ τούτου, η αναζήτηση για την κράτησή σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις εγκαταστάσεις κάθε ξενοδοχείου που ελέγχετε. Δώστε βάση στις παροχές, έτσι ώστε να είστε προετοιμασμένοι σχετικά με το τι μπορεί να μη διατίθεται, αλλά θα το θέλατε πολύ. Διαφορετικά, ίσως να καταλήξετε απογοητευμένοι, επειδή το ξενοδοχείο π.χ. δε διέθετε πισίνα, αλλά σάουνα, η οποία δε σας ενδιέφερε. Ειδικά, για παράδειγμα, η παροχή πρόσβασης στο διαδίκτυο είναι για πολλούς ταξιδιώτες ιδιαίτερα σημαντική. Αν θέλετε, λοιπόν, πρόσβαση στο internet από το δωμάτιο του ξενοδοχείου σας, πριν πραγματοποιήσετε την κράτηση ελέγξτε αν όντως υπάρχει.
Κάθε ταξιδιώτης δίνει βάση σε διαφορετικά κριτήρια κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου. Ως εκ τούτου, η αναζήτηση για την κράτησή σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις εγκαταστάσεις κάθε ξενοδοχείου που ελέγχετε. Δώστε βάση στις παροχές, έτσι ώστε να είστε προετοιμασμένοι σχετικά με το τι μπορεί να μη διατίθεται, αλλά θα το θέλατε πολύ. Διαφορετικά, ίσως να καταλήξετε απογοητευμένοι, επειδή το ξενοδοχείο π.χ. δε διέθετε πισίνα, αλλά σάουνα, η οποία δε σας ενδιέφερε. Ειδικά, για παράδειγμα, η παροχή πρόσβασης στο διαδίκτυο είναι για πολλούς ταξιδιώτες ιδιαίτερα σημαντική. Αν θέλετε, λοιπόν, πρόσβαση στο internet από το δωμάτιο του ξενοδοχείου σας, πριν πραγματοποιήσετε την κράτηση ελέγξτε αν όντως υπάρχει.
3. Ελέγξτε την τοποθεσία του ξενοδοχείου
Γενικά, είναι πολύ πρακτικό να επιλέξετε να μείνετε σε μια κεντρική τοποθεσία. Πιο συγκεκριμένα όμως, εάν επισκέπτεστε μια πόλη, είναι πιο βολικό το ξενοδοχείο που επιλέγετε να είναι στο κέντρο, ενώ αν πάτε για χειμερινά σπορ θέλετε ένα ξενοδοχείο κοντά στο βουνό. Αν πάλι, ο προορισμός σας είναι καλοκαιρινός, χρειάζεστε ένα ξενοδοχείο στην παραλία. Γι’ αυτό, προσέξτε πολύ την ακριβή τοποθεσία, καθώς και την περιοχή γύρω από το ξενοδοχείο. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί να καταλήξετε να πρέπει να διανύετε ιδιαίτερα μεγάλες αποστάσεις προκειμένου να φτάσετε στα σημεία που θέλετε να επισκεφθείτε. Σε μια πόλη όπως η Κωνσταντινούπολη, για παράδειγμα, όπου κατοικούν περισσότεροι από 13 εκατομμύρια άνθρωποι, μπορεί να κάνετε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο στα προάστια της πόλης και στη συνέχεια να χρειάζεστε 3 ώρες επιπλέον καθοδόν, προκειμένου να φτάσετε στο κέντρο. Για το λόγο αυτό, ελέγξτε καλά την τοποθεσία του ξενοδοχείου σας, καθώς και τη σύνδεσή του με τα σημεία ενδιαφέροντος σας.
Γενικά, είναι πολύ πρακτικό να επιλέξετε να μείνετε σε μια κεντρική τοποθεσία. Πιο συγκεκριμένα όμως, εάν επισκέπτεστε μια πόλη, είναι πιο βολικό το ξενοδοχείο που επιλέγετε να είναι στο κέντρο, ενώ αν πάτε για χειμερινά σπορ θέλετε ένα ξενοδοχείο κοντά στο βουνό. Αν πάλι, ο προορισμός σας είναι καλοκαιρινός, χρειάζεστε ένα ξενοδοχείο στην παραλία. Γι’ αυτό, προσέξτε πολύ την ακριβή τοποθεσία, καθώς και την περιοχή γύρω από το ξενοδοχείο. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί να καταλήξετε να πρέπει να διανύετε ιδιαίτερα μεγάλες αποστάσεις προκειμένου να φτάσετε στα σημεία που θέλετε να επισκεφθείτε. Σε μια πόλη όπως η Κωνσταντινούπολη, για παράδειγμα, όπου κατοικούν περισσότεροι από 13 εκατομμύρια άνθρωποι, μπορεί να κάνετε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο στα προάστια της πόλης και στη συνέχεια να χρειάζεστε 3 ώρες επιπλέον καθοδόν, προκειμένου να φτάσετε στο κέντρο. Για το λόγο αυτό, ελέγξτε καλά την τοποθεσία του ξενοδοχείου σας, καθώς και τη σύνδεσή του με τα σημεία ενδιαφέροντος σας.
4. Χρησιμοποιήστε τα φίλτρα
Χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για να βρείτε ξενοδοχείο, μπορείτε συχνά να χρησιμοποιήσετε πληθώρα φίλτρων, τα οποία θα κάνουν την αναζήτησή σας απόλυτα εστιασμένη και θα την προσαρμόσουν ακριβώς στα ζητούμενά σας. Κάποια παραδείγματα διαθέσιμων φίλτρων σχετίζονται με τη φήμη, τις εγκαταστάσεις, τα αστέρια του ξενοδοχείου και τον προϋπολογισμό σας. Σε μια μικρή πόλη όπου υπάρχουν για παράδειγμα μόνο 5 ξενοδοχεία, τα περιθώρια επιλογής δεν είναι και τόσο μεγάλα, άρα ούτε και ο χρόνος που απαιτείται ώστε να ελέγξετε ό,τι είναι διαθέσιμο. Αλλά αν πάτε σε μια μεγάλη πόλη όπως η Αθήνα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ εκατοντάδων ξενοδοχείων, για τα οποία θα χρειαστείτε ολόκληρες ώρες για να τα ελέγξετε όσο χρειάζεται. Χρησιμοποιείστε τα φίλτρα σωστά, έτσι ώστε να μη σπαταλήσετε το χρόνο σας κοιτάζοντας ξενοδοχεία που δεν πληρούν καν τις προϋποθέσεις σας, διαθέτοντας έτσι περισσότερο χρόνο να επενδύσετε σε ξενοδοχεία που ταιριάζουν όντως στις προτιμήσεις σας.
Χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για να βρείτε ξενοδοχείο, μπορείτε συχνά να χρησιμοποιήσετε πληθώρα φίλτρων, τα οποία θα κάνουν την αναζήτησή σας απόλυτα εστιασμένη και θα την προσαρμόσουν ακριβώς στα ζητούμενά σας. Κάποια παραδείγματα διαθέσιμων φίλτρων σχετίζονται με τη φήμη, τις εγκαταστάσεις, τα αστέρια του ξενοδοχείου και τον προϋπολογισμό σας. Σε μια μικρή πόλη όπου υπάρχουν για παράδειγμα μόνο 5 ξενοδοχεία, τα περιθώρια επιλογής δεν είναι και τόσο μεγάλα, άρα ούτε και ο χρόνος που απαιτείται ώστε να ελέγξετε ό,τι είναι διαθέσιμο. Αλλά αν πάτε σε μια μεγάλη πόλη όπως η Αθήνα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ εκατοντάδων ξενοδοχείων, για τα οποία θα χρειαστείτε ολόκληρες ώρες για να τα ελέγξετε όσο χρειάζεται. Χρησιμοποιείστε τα φίλτρα σωστά, έτσι ώστε να μη σπαταλήσετε το χρόνο σας κοιτάζοντας ξενοδοχεία που δεν πληρούν καν τις προϋποθέσεις σας, διαθέτοντας έτσι περισσότερο χρόνο να επενδύσετε σε ξενοδοχεία που ταιριάζουν όντως στις προτιμήσεις σας.
5. Ελέγξτε διαφορετικές ημερομηνίες check-in και check-out
Οι ημέρες της διαμονής μπορεί να ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό σε εύρος και τιμή. Για παράδειγμα, ορισμένα ξενοδοχεία είναι πιο ακριβά τα Σαββατοκύριακα, ή μόνο τις καθημερινές. Επίσης, τα ξενοδοχεία είναι σχετικά φθηνότερα αν κάνετε κράτηση για αρκετές ημέρες. Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι σε κάποιες περιπτώσεις να μην εμφανίζεται διαθεσιμότητα για μικρός εύρος ημερών, όμως μεγαλώνοντάς το, αυτόματα να υπάρξει διαθεσιμότητα. Οι περίοδοι με σημαντικά γεγονότα, όπως τοπικές γιορτές, είναι μια περίπτωση κατά την οποία τα ξενοδοχεία ενδέχεται επίσης να είναι πολύ ακριβά. Αν ψάξετε για μια ημέρα αργότερα, το κόστος κράτησης μπορεί να είναι και στη μισή αξία από την αρχική που είχατε βρει.
Οι ημέρες της διαμονής μπορεί να ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό σε εύρος και τιμή. Για παράδειγμα, ορισμένα ξενοδοχεία είναι πιο ακριβά τα Σαββατοκύριακα, ή μόνο τις καθημερινές. Επίσης, τα ξενοδοχεία είναι σχετικά φθηνότερα αν κάνετε κράτηση για αρκετές ημέρες. Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι σε κάποιες περιπτώσεις να μην εμφανίζεται διαθεσιμότητα για μικρός εύρος ημερών, όμως μεγαλώνοντάς το, αυτόματα να υπάρξει διαθεσιμότητα. Οι περίοδοι με σημαντικά γεγονότα, όπως τοπικές γιορτές, είναι μια περίπτωση κατά την οποία τα ξενοδοχεία ενδέχεται επίσης να είναι πολύ ακριβά. Αν ψάξετε για μια ημέρα αργότερα, το κόστος κράτησης μπορεί να είναι και στη μισή αξία από την αρχική που είχατε βρει.
6. Επιλέξτε το κατάλληλο δωμάτιο
Πάντοτε, να δίνετε προσοχή στον τύπο δωματίου που θα κλείσετε. Για ένα ή δύο άτομα, με ένα κρεβάτι, με διπλό ή δύο μονά; Standard δωμάτιο, superior ή σουίτα; Αυτές είναι κάποιες από τις επιλογές που είναι διαθέσιμες. Ειδικά κατά τις περιόδους χαμηλής κινητικότητας, όταν το ξενοδοχείο δεν είναι ιδιαίτερα πλήρες, πιθανώς αν ρωτήσετε, υπάρχει το ενδεχόμενο αναβάθμισης. Θα μπορούσατε να καταλήξετε να κοιμάστε σε ένα superior δωμάτιο, πληρώνοντας ωστόσο την τιμή του standard δωματίου, για το οποίο είχατε πραγματοποιήσει την κράτηση αρχικά. Κάθε ξενοδοχείο θέλει οι επισκέπτες του να επιστρέφουν, οπότε οι ξενοδόχοι επιδιώκουν να τους διατηρούν ικανοποιημένους. Θα πρέπει να είστε τολμηροί και αρκετά δυναμικοί και να ρωτήσετε για το αν είναι εφικτή η δωρεάν αναβάθμιση. Το αποτέλεσμα φυσικά εξαρτάται από το εκάστοτε ξενοδοχείο, αλλά σίγουρα αξίζει η προσπάθεια!
Πάντοτε, να δίνετε προσοχή στον τύπο δωματίου που θα κλείσετε. Για ένα ή δύο άτομα, με ένα κρεβάτι, με διπλό ή δύο μονά; Standard δωμάτιο, superior ή σουίτα; Αυτές είναι κάποιες από τις επιλογές που είναι διαθέσιμες. Ειδικά κατά τις περιόδους χαμηλής κινητικότητας, όταν το ξενοδοχείο δεν είναι ιδιαίτερα πλήρες, πιθανώς αν ρωτήσετε, υπάρχει το ενδεχόμενο αναβάθμισης. Θα μπορούσατε να καταλήξετε να κοιμάστε σε ένα superior δωμάτιο, πληρώνοντας ωστόσο την τιμή του standard δωματίου, για το οποίο είχατε πραγματοποιήσει την κράτηση αρχικά. Κάθε ξενοδοχείο θέλει οι επισκέπτες του να επιστρέφουν, οπότε οι ξενοδόχοι επιδιώκουν να τους διατηρούν ικανοποιημένους. Θα πρέπει να είστε τολμηροί και αρκετά δυναμικοί και να ρωτήσετε για το αν είναι εφικτή η δωρεάν αναβάθμιση. Το αποτέλεσμα φυσικά εξαρτάται από το εκάστοτε ξενοδοχείο, αλλά σίγουρα αξίζει η προσπάθεια!
7. Μη λάβετε υπόψη τα αστέρια
Η βαθμολογία αστέρων είναι ένα μέτρο το οποίο καθορίζει πόσο πολυτελές ή όχι είναι ένα ξενοδοχείο. Αυτό είναι σημαντικό, αλλά χρησιμοποιείται ως το κύριο κριτήριο κατά την πραγματοποίηση κράτησης σε ένα ξενοδοχείο. Οι πλειοψηφία των ταξιδιωτών είναι σε πολλές περιπτώσεις πολύ πιο ικανοποιημένοι με ένα ξενοδοχείο τριών αστέρων που όμως έχει μια καλή φήμη, από όσο με ένα ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων με μέτρια φήμη. Τα αστέρια αντιπροσωπεύουν την πολυτέλεια από άποψη παροχών, η οποία φυσικά συνεπάγεται και μεγαλύτερο κόστος διαμονής. Η φήμη αντιπροσωπεύει τη φιλοξενία. Ένας καλός συνδυασμός των δύο είναι φυσικά η βέλτιστη επιλογή.
Η βαθμολογία αστέρων είναι ένα μέτρο το οποίο καθορίζει πόσο πολυτελές ή όχι είναι ένα ξενοδοχείο. Αυτό είναι σημαντικό, αλλά χρησιμοποιείται ως το κύριο κριτήριο κατά την πραγματοποίηση κράτησης σε ένα ξενοδοχείο. Οι πλειοψηφία των ταξιδιωτών είναι σε πολλές περιπτώσεις πολύ πιο ικανοποιημένοι με ένα ξενοδοχείο τριών αστέρων που όμως έχει μια καλή φήμη, από όσο με ένα ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων με μέτρια φήμη. Τα αστέρια αντιπροσωπεύουν την πολυτέλεια από άποψη παροχών, η οποία φυσικά συνεπάγεται και μεγαλύτερο κόστος διαμονής. Η φήμη αντιπροσωπεύει τη φιλοξενία. Ένας καλός συνδυασμός των δύο είναι φυσικά η βέλτιστη επιλογή.
8. Επιλέξτε τον κατάλληλο προορισμό, τη σωστή στιγμή
Οι τιμές κάθε ξενοδοχείου δε διατηρούνται σταθερές. Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν τη high-season κατά την οποία διαθέτουν τα δωμάτιά τους σε υψηλότερες τιμές, λόγω υψηλής ζήτησης. Να έχετε κατά νου το παρακάτω: Αν θέλετε να ταξιδέψετε εξοικονομώντας χρήματα, μην επιλέξετε μόνο το ξενοδοχείο με ακρίβεια, αλλά και το προνόμιο που συνεπάγεται κάθε σεζόν. Κάθε πόλη είναι διαφορετική, αλλά στην Ευρώπη αυτός είναι ο γενικός κανόνας: Οι μεγάλες πόλεις είναι ακριβές κατά τους μήνες Μάιο, Ιούνιο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. Οι περιοχές με παραλίες είναι ακριβές από τον Ιούνιο έως το Σεπτέμβριο. Από το Νοέμβριο μέχρι τον Φεβρουάριο, οι περισσότεροι προορισμοί είναι σχετικά φθηνοί, εκτός φυσικά από τις περιοχές με τα χειμερινά σπορ. Ωστόσο, όπως σε κάθε κανόνα, ίσως κι αυτός να έχει τις εξαιρέσεις του.
Οι τιμές κάθε ξενοδοχείου δε διατηρούνται σταθερές. Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν τη high-season κατά την οποία διαθέτουν τα δωμάτιά τους σε υψηλότερες τιμές, λόγω υψηλής ζήτησης. Να έχετε κατά νου το παρακάτω: Αν θέλετε να ταξιδέψετε εξοικονομώντας χρήματα, μην επιλέξετε μόνο το ξενοδοχείο με ακρίβεια, αλλά και το προνόμιο που συνεπάγεται κάθε σεζόν. Κάθε πόλη είναι διαφορετική, αλλά στην Ευρώπη αυτός είναι ο γενικός κανόνας: Οι μεγάλες πόλεις είναι ακριβές κατά τους μήνες Μάιο, Ιούνιο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. Οι περιοχές με παραλίες είναι ακριβές από τον Ιούνιο έως το Σεπτέμβριο. Από το Νοέμβριο μέχρι τον Φεβρουάριο, οι περισσότεροι προορισμοί είναι σχετικά φθηνοί, εκτός φυσικά από τις περιοχές με τα χειμερινά σπορ. Ωστόσο, όπως σε κάθε κανόνα, ίσως κι αυτός να έχει τις εξαιρέσεις του.
9. Τι περιλαμβάνεται στην τιμή;
Κάθε ξενοδοχείο έχει διαφορετική πολιτική, όσον αφορά στις παροχές και τις εγκαταστάσεις που διαθέτει και το κατά πόσο αυτές συμπεριλαμβάνονται στην τιμή διαμονής ή όχι. Μην ξεχάσετε να ελέγξετε αν υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση για το πρωινό, ή αν η τιμή περιλαμβάνει τα πάντα. Το ίδιο ισχύει και για π.χ. την παροχή Internet, την κατανάλωση περιεχομένου από το μίνι μπαρ και προϊόντων περιποίησης, όπως σαμπουάν, σαπούνια και έλαια μπάνιου, που συνήθως υπάρχουν στα δωμάτια.
Κάθε ξενοδοχείο έχει διαφορετική πολιτική, όσον αφορά στις παροχές και τις εγκαταστάσεις που διαθέτει και το κατά πόσο αυτές συμπεριλαμβάνονται στην τιμή διαμονής ή όχι. Μην ξεχάσετε να ελέγξετε αν υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση για το πρωινό, ή αν η τιμή περιλαμβάνει τα πάντα. Το ίδιο ισχύει και για π.χ. την παροχή Internet, την κατανάλωση περιεχομένου από το μίνι μπαρ και προϊόντων περιποίησης, όπως σαμπουάν, σαπούνια και έλαια μπάνιου, που συνήθως υπάρχουν στα δωμάτια.
10. Συγκρίνετε όλες τις διαθέσιμες τιμές
Οι τιμές των ξενοδοχείων ενδέχεται να ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό, ανά χώρο κράτησης. Φροντίστε να συγκρίνετε τις τιμές των διαφόρων παρόχων πριν προβείτε στην τελική κράτηση. Χρησιμοποιήστε μια μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών, όπως η www.trivago.gr και επωφεληθείτε από την ευκολία και την άμεση πρόσβαση στις χαμηλότερες τιμές στις οποίες διατίθεται κάθε ξενοδοχείο. Με τέτοιες συγκρίσεις, μπορείτε να σε ένα δικτυακό τόπο να δείτε όλα τα ξενοδοχεία, να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα που θέλετε, ώστε η τελική σας επιλογή να ανταποκρίνεται των προσδοκιών σας, να ελέγξτε τη φήμη του ξενοδοχείου και να συγκρίνετε τις τιμές που υπάρχουν σχεδόν από κάθε πάροχο, έτσι ώστε να σας κοστίσει το λιγότερο δυνατό.
Οι τιμές των ξενοδοχείων ενδέχεται να ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό, ανά χώρο κράτησης. Φροντίστε να συγκρίνετε τις τιμές των διαφόρων παρόχων πριν προβείτε στην τελική κράτηση. Χρησιμοποιήστε μια μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών, όπως η www.trivago.gr και επωφεληθείτε από την ευκολία και την άμεση πρόσβαση στις χαμηλότερες τιμές στις οποίες διατίθεται κάθε ξενοδοχείο. Με τέτοιες συγκρίσεις, μπορείτε να σε ένα δικτυακό τόπο να δείτε όλα τα ξενοδοχεία, να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα που θέλετε, ώστε η τελική σας επιλογή να ανταποκρίνεται των προσδοκιών σας, να ελέγξτε τη φήμη του ξενοδοχείου και να συγκρίνετε τις τιμές που υπάρχουν σχεδόν από κάθε πάροχο, έτσι ώστε να σας κοστίσει το λιγότερο δυνατό.
Σχετικά με την trivago:
Οι ταξιδιώτες βρίσκουν στην www.trivago.gr ιδανικά ξενοδοχεία στις καλύτερες τιμές χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά φίλτρα αναζήτησης. Η trivago είναι ένα online meta search site που συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από περισσότερα από 200 διαφορετικά sites κρατήσεων για περισσότερα από 700.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Επιπλέον, η trivago προσφέρει πάνω από 140 εκατομμύρια ratings για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με 14 εκατομμύρια φωτογραφίες. Πάνω από 80 εκατομμύρια χρήστες το μήνα χρησιμοποιούν την trivago και καταφέρνουν να «γλιτώσουν» ως και 36% από τα χρήματα τους κατά μέσο όρο ανά κράτηση. Η trivago GmbH έχει την έδρα της στο Ντίσελντορφ στη Γερμανία ενώ διατηρεί γραφεία και σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μαδρίτη, Μιλάνο, Παρίσι, Αθήνα και Κωνσταντινούπολη. Η trivago ιδρύθηκε το 2005 και αυτή τη στιγμή λειτουργούν 51 διεθνείς πλατφόρμες.
Οι ταξιδιώτες βρίσκουν στην www.trivago.gr ιδανικά ξενοδοχεία στις καλύτερες τιμές χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά φίλτρα αναζήτησης. Η trivago είναι ένα online meta search site που συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από περισσότερα από 200 διαφορετικά sites κρατήσεων για περισσότερα από 700.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Επιπλέον, η trivago προσφέρει πάνω από 140 εκατομμύρια ratings για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με 14 εκατομμύρια φωτογραφίες. Πάνω από 80 εκατομμύρια χρήστες το μήνα χρησιμοποιούν την trivago και καταφέρνουν να «γλιτώσουν» ως και 36% από τα χρήματα τους κατά μέσο όρο ανά κράτηση. Η trivago GmbH έχει την έδρα της στο Ντίσελντορφ στη Γερμανία ενώ διατηρεί γραφεία και σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μαδρίτη, Μιλάνο, Παρίσι, Αθήνα και Κωνσταντινούπολη. Η trivago ιδρύθηκε το 2005 και αυτή τη στιγμή λειτουργούν 51 διεθνείς πλατφόρμες.
No comments:
Post a Comment