ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
03.09.2024
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πώς και γιατί οι ανεμογεννήτριες έγιναν «αποδιοπομπαίος τράγος»; Πώς από ελπίδα για μια πιο καθαρή, πιο φτηνή ενέργεια και υποθήκη για ένα πιο «πράσινο» μέλλον, εν όψει της κλιματικής κρίσης, οι ανεμογεννήτριες έγιναν για πολύ κόσμο όχι μόνο ανεπιθύμητες αλλά και ο νο1 «ύποπτος» για εμπρησμούς δασών;
Κείμενο: Θοδωρής Αντωνόπουλος - Φωτογραφία: EUROKINISSI
ΙΣΤΟΡΙΑ
72 κυριολεκτικά συγκλονιστικές φωτογραφίες της διχασμένης Ελλάδας. 1951, παιδιά που απήχθησαν στον Εμφύλιο, επιστρέφουν από τις Λαϊκές Δημοκρατίες των Βαλκανίων στην Θεσσαλονίκη και ξαναβρίσκουν τη μάνα τους ή όποιον απέμεινε από την οικογένειά τους, μέσω του Ερυθρού Σταυρού.
Κείμενο: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος
Τρομοκρατία στην κουζίνα: Όταν όλα είναι τοξικά και προκαλούν καρκίνο. Ήθελα απλώς ν’ αγοράσω ένα αντικολλητικό τηγάνι!
Τρύγος 2024: Ο πιο πρώιμος τρύγος της τελευταίας δεκαετίας. Ο φετινός τρύγος είναι καθοριστικός για το πόσα και ποια οινοποιεία θα αντέξουν τη μεγάλη πρόκληση της κλιματικής αλλαγής.
«Όλα είναι Δράμα»: Τι θα δούμε στο 47ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους. Οι οικογενειακές σχέσεις, οι φιλίες που δοκιμάζονται, ο πρώτος έρωτας, η απότομη ενηλικίωση καθώς και τα κοινωνικά ζητήματα που ταλανίζουν τη σύγχρονη Ελλάδα εμπνέουν για άλλη μια φορά τους νέους μικρομηκάδες.
Δημοσιογράφος του Guardian έφαγε τα μούτρα της σε πεζοδρόμιο της Αθήνας και έγραψε την γνώμη της για αυτά. Πλέον το ζήτημα των πεζοδρομίων της Αθήνας απασχολεί και τους 7 εκατομμύρια τουρίστες που επισκέπτονται την πόλη.
ΣΙΝΕΜΑ
Wolfs: Τζορτζ Κλούνι και Μπραντ Πιτ ξαναβρίσκονται μπροστά στις κάμερες μετά από 16 χρόνια. Οι δυο τους συνάδουν με γούστο και άνεση στο «Wolfs», παίζοντας στα δάχτυλα την έννοια της κινηματογραφικής χημείας.
Κείμενο: Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
ΤΑΞΙΔΙ
«Έλα στο Κάιρο και θα σου στρώσω χρυσό χαλί στις πυραμίδες». Πώς είναι να ’σαι κάθε μέρα δίπλα στην πυραμίδα του Χέοπα και να «χρυσώνεις» ένα χαλί; Ξέρει ο εικαστικός Dionysios που το έκανε.
Κείμενο: Τζούλη Αγοράκη
No comments:
Post a Comment