ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Thursday, April 15, 2021

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ


Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 2ο webinar της σειράς σεμιναρίων του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τίτλο «Οδηγός Επιβίωσης για την επανεκκίνηση του τουρισμού».
 
 

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συγκεντρώνοντας την αφρόκρεμα των ειδικών του τουρισμού κράτησε το ενδιαφέρον εκατοντάδων συμμετεχόντων, από όλη την Ελλάδα, που παρακολούθησαν ζωντανά τον «Οδηγό Επιβίωσης για την επανεκκίνηση του τουρισμού» για περίπου τρεις ώρες.

Κατά την διάρκεια του webinar, πάνω από 3.000 χρήστες συνδέθηκαν στη live μετάδοση του Ζοοm και του Facebook με τους εισηγητές να παρουσιάζουν τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν από τον κόσμο του τουρισμού την επόμενη μέρα.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν η υφυπουργός Τουρισμού κυρία Σοφία Ζαχαράκη, η οποία αναφέρθηκε στα σημεία που επικεντρώνεται το Υπουργείο Τουρισμού όπως είναι οι εμβολιασμοί, η προτεραιοποίηση των ανθρώπων του τουρισμού, η εξέλιξη των πρωτοκόλλων και ο έλεγχος των συνόρων.

Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας αφού συνεχάρη την κ. Πατουλίδου για το έργο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και την διοργάνωση του webinar στην πιο δύσκολη καμπή του τουρισμού, αναφέρθηκε στην ανάγκη επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου που είναι και ο κεντρικός εθνικός στόχος για τον τουρισμό για να δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις εργασίας και για να υπάρξει περισσότερο εισόδημα για τις τοπικές μας κοινωνίες επενδύοντας στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες οι οποίοι με την παρουσία τους συνέβαλαν στην επιτυχία του 2ου webinar, επεσήμανε πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΤΘ προηγήθηκε της πανδημίας και εξελίχθηκε κατά την διάρκεια της.

Οι εισηγητές που πήραν μέρος ήταν:
 
  • Ο κ. Δρακόπουλος Γιώργος, ιδρυτής και CEO της Tourism Generis.
  • κ. Τάσος Γούσιος, Γενικός Διευθυντής της Alpha Marketing
  • Η Δρ. Γεωργία Ζούνη από το τμήμα Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
  • Ο κ. Νίκος Γκολφινόπουλος του UNWTO
  • Ο Δρ Ευάγγελος Χρήστου, κοσμήτορας της Σχολής οικονομίας και Διοίκησης ΔΙΠΑΕ
  • Ο Δρ Κωνσταντίνος Διαμαντάρας, καθηγητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του ΔΙΠΑΕ.
 
Ο κος Διαμαντάρας παρουσίασε την συνεργασία του ΟΤΘ με το εργαστήριο Ευφυών Συστημάτων και Διαδικτυακών Εφαρμογών του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του ΔΙΠΑΕ για την υλοποίηση της εφαρμογής που θα επιτρέπει στους χρήστες να αντλούν πληροφορίες για τα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης απλώς περιδιαβαίνοντας την πόλη και σημαδεύοντας τα αξιοθέατα με το κινητό τους.

Για την υλοποίηση της εφαρμογής η ερευνητική ομάδα του ΔΙΠΑΕ έκανε χρήση των τεχνολογιών της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) και της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Στόχος της εφαρμογής είναι να εντοπίζει αυτόματα ένα αξιοθέατο της πόλης, για παράδειγμα τον Λευκό Πύργο, και να «ξεναγεί» τον χρήστη με οπτικοακουστικά μέσα μαθαίνοντας έτσι όλες τις πληροφορίες για το συγκεκριμένο μνημείο ταξιδεύοντας στον χρόνο με έναν διασκεδαστικό τρόπο.
 
Την εκδήλωση συντόνισε η Νικόλ Καζαντζίδου, δημοσιογράφος στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και υπεύθυνη του τουριστικού ρεπορτάζ στη Β.Ελλάδα.

Οι συμμετέχοντες είχαν την δυνατότητα να ενημερωθούν για:
  • Τις βέλτιστες πρακτικές για την επόμενη ημέρα επανεκκίνησης του τουρισμού
  • Την στρατηγική για τη μεταβατική περίοδο, από την επιβίωση προς την αειφορία
  • Για τον ψηφιακό Μετασχηματισμό Τουριστικών Επιχειρήσεων, στην πράξη
  • Τις νέες προκλήσεις για την επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό μετά την πανδημία
  • Τις Διεθνείς Συνέργειες για την Επανεκκίνηση του Τουρισμού
  • Και για την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας στην ξενάγηση μνημείων και αρχαιολογικών χώρων της Θεσσαλονίκης
 
 
Ακολούθησε το οn-demand σκέλος του σεμιναρίου με μαθήματα γύρω από τις βασικές αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ. Πρόκειται για μία «λίστα ελέγχου» με υλικό που πρέπει να γνωρίζει ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας του τουρισμού γύρω από την ψηφιακή προβολή.

Τις δύο πρώτες ενότητες (οι επόμενες θα παρουσιαστούν σε μελλοντικά webinars του Ο.Τ.Θ.) μπορεί κάποιος να τις παρακολουθήσει στο link: 
 
ενώ το μαγνητοσκοπημένο webinar στο https://fb.watch/4TIpHWm-qO/ .
 

No comments:

Post a Comment