πόρτα δωματίου ξενοδοχείου ανοίγει
- Advertisement -

Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των Ηνωμένων Πολιτειών μάς παρουσιάζει τα 

3 σημεία που δεν πρέπει να αγγίζουμε σε ένα ξενοδοχείο

Μέσα στην πανδημία με τον κορονοϊό διαρκώς διαβάζουμε και ακούμε για έρευνες που γίνονται σχετικά με την ασφάλεια και την υγεία μας τόσο όταν ταξιδεύουμε με αεροπλάνο αλλά και όταν πρόκειται να μείνουμε σε ξενοδοχείο. 

γυναίκα κρατάει χρήματα πορτοφόλι
Woman holding in hands wallet with euro money. City girl is taking out money from wallet

Αν δεν επιλέξουμε τις απρόσβλητες προς το παρόν χώρες από τον κορονοϊό, τότε πρέπει να δώσουμε βάση σε αυτές τις έρευνες. Υπάρχουν σίγουρα τρόποι που εάν τους εφαρμόσουμε θα είμαστε ασφαλείς αλλά και αντικείμενα ή σημεία σε χώρους που πρέπει να αποφεύγουμε να αγγίζουμε ή έστω να πιάνουμε με προσοχή. 

Στο ξενοδοχείο ΜΗΝ πιάνετε αυτά τα 3 σημεία

ΑΤΜ

Αν και δεν βρίσκονται μόνο σε ξενοδοχεία, αλλά παντού και μας είναι απαραίτητα σε ένα ταξίδι, προσπαθήστε να μην τα χρησιμοποιείτε συχνά, επιλέγοντας τις ανέπαφες και ηλεκτρονικές συναλλαγές, όπου αυτό είναι δυνατόν. Αν, ωστόσο, χρειαστείτε μετρητά, φροντίστε να φορέσετε γάντια ή να πλύνετε στη συνέχεια πολύ καλά τα χέρια σας.

απολυμαντικό τζελ χέρια

Αυτόματοι πωλητές

Αν το βράδυ αισθανθείτε να πεινάτε, το πρώτο που σκέφτεστε είναι ο αυτόματος πωλητής για κάτι πρόχειρο. Αυτό όμως μπορεί να σας θέσει σε κίνδυνο με τον κορονοϊό, αφού, σύμφωνα με τους ειδικούς, τα μηχανήματα αυτά αποτελούν πιθανή πηγή διασποράς του ιού. Ο λόγος; Χρησιμοποιούνται καθημερινά από δεκάδες χέρια και ο ασφαλέστερος τρόπος είναι να φοράτε πάντα γάντια ή να καθαρίσετε την επιφάνειά τους με απολυμαντικό μαντιλάκι, εάν θέλετε να τους χρησιμοποιήσετε.


τηλεκοντρολ στα χέρια άντρα

Τηλεκοντρόλ

Το ξέρουμε ήδη όλοι πολύ καλά πως το τηλεκοντρόλ (πάσης φύσεως) είναι από τα πιο βρόμικα αντικείμενα, καθώς έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν από όλους τους ενοίκους στα δωμάτια των ξενοδοχείων. Μάλιστα, έρευνα της American Society for Microbiology το 2012, αναφέρει ότι τα τηλεκοντρόλ είναι το πιο μολυσμένο αντικείμενο σε δωμάτια ξενοδοχείων. Γι’ αυτό, φροντίστε να τα απολυμάνετε με ειδικό μαντιλάκι πριν τα χρησιμοποιήσετε ή να τα τοποθετήσετε σε πλαστικό σακουλάκι για το διάστημα που θα μείνετε εσείς στο δωμάτιο.

Τι προσδοκούν οι επισκέπτες από τα ξενοδοχεία 

για μια ασφαλή διαμονή

καμαριέρα δωμάτιο ξενοδοχείου καθαριότητα

Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε άρδην τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε αλλά και που πραγματοποιούμε πλέον τα ταξίδια μας τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Οπότε ως επισκέπτες προσδοκούμε από τα ξενοδοχεία μια ασφαλή διαμονή.

δωμάτιο ξενοδοχείου ασφαλή διαμονή απολύμανση χερούλι πόρτας

Ωστόσο οι ταξιδιώτες θέλουν να δουν κάτι πιο… πραγματικό όταν φτάνουν στο ξενοδοχείο. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έκανε ο ιστότοπος κρατήσεων ξενοδοχείων HotelsByDay, όσοι επισκέπτες επιλέγουν ένα ξενοδοχείο στα ταξίδια εν μέσω κορονοϊού τους δίνουν προτεραιότητα στους σταθμούς υγιεινής χεριών αλλά και στα πακέτα καλωσορίσματος που θέλουν να περιέχουν είδη ασφαλείας όπως απολυμαντικό χεριών και μάσκες. about:blank


Στο ανέπαφο check-in ή στις ανέπαφες πληρωμές δεν δίνουν και τόσο μεγάλη σημασία, αφού είναι τελευταία στη 

λίστα των απαιτήσεων.

Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ξενοδοχεία

  • Το 53% δηλώνει ότι περιμένει σταθμούς απολύμανσης χεριών
  • Το 43% αναμένει ένα πακέτο καλωσορίσματος με είδη υγιεινής
  • Το 50% απαιτεί να φορούν μάσκα προσωπικό και επισκέπτες
  • Το 43% θέλει καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
  • Το 39% check-in και checkout χωρίς επαφή.
ασφαλή διαμονή απολύμανση ντουλάπα σε δωμάτιο ξενοδοχείου

Τι είναι το πιο σημαντικό

  • Οι μάσκες για το 43%
  • Οι σταθμοί υγιεινής χεριών για το 38%
  • Ανέπαφο check-in και checkout για το 31%
  • Όρια χωρητικότητας για το 25%
  • Δωμάτιο με παράθυρα που ανοίγουν για κυκλοφορία καθαρού αέρα για το 24%

Ασφαλής διαμονή

Όσοι ρωτήθηκαν εάν ταξίδεψαν και έμειναν σε ξενοδοχείο μέσα στην πανδημία του κορονοϊού, το 35% απάντησε καταφατικά, ενώ το 37% όσων έμειναν σε ξενοδοχείο το έκαναν πέντε ή και περισσότερες φορές.

Σε κλίμακα από 1 έως 10, οι ερωτηθέντες στις αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό δίνουν μέση βαθμολογία 7,1. Δίνουν επίσης στην καθαριότητα και την ασφάλεια των κοινόχρηστων χώρων γύρω από το ξενοδοχείο μια μέση βαθμολογία 7,7 και σην καθαριότητα και ασφάλεια του δωματίου που επέλξαν για τη διαμονή τους μια μέση βαθμολογία 7,8.