Το ξενοδοχείο «διαμαντάκι»που κοσμεί το κέντρο της Αθήνας
Το «στοίχημα» φαίνεται να έχει ήδη κερδηθεί, αφού από τους πρώτους κιόλας μήνες της λειτουργίας του το ξενοδοχείο έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες, καταγράφοντας, μάλιστα, διαρκή αύξηση στις κρατήσεις μεμονωμένων πελατών, σε γκρουπ και σε συνέδρια, ενώ παράλληλα θετική αναμένεται να είναι η πορεία των νέων ξενοδοχείων που έχει αναλάβει ο όμιλος στο Λουτράκι, στο Μάτι και στη Βραυρώνα. «Ήδη στους έξι μήνες λειτουργίας η πληρότητα του ξενοδοχείου αγγίζει το 85% και κάθε μήνα ξεπερνά τους στόχους που είχαν οριστεί. Είμαστε ικανοποιημένοι από την επιτυχία του πρώτου εγχειρήματός μας στην Ελλάδα σε συνεργασία με τη Wyndham Hotel Group και, σε κάθε περίπτωση, διατηρούμε την αισιοδοξία μας και για τις επικείμενες επενδύσεις» επισημαίνει ο Γιώργος Μαργαρίτης.
Προσθέτει, δε, πως στόχος είναι η καθιέρωση της Αθήνας ως city-break προορισμού και η προσέλκυση επισκεπτών όλο τον χρόνο από όλο τον κόσμο. «Οι βασικές αγορές που δουλεύουμε προς το παρόν είναι οι Ελλάδα, Αμερική, Αγγλία, Κύπρος, Γερμανία, Τουρκία, Ισραήλ, ενώ ανεβαίνει και το αραβικό κοινό».
Όπως υποστηρίζεται, ο συνεδριακός τουρισμός εμφανίζει προοπτικές, καθώς η Αθήνα, ως ένας από τους ασφαλέστερους προορισμούς στον κόσμο, έχει ανέβει θέση στην προτίμηση των μεγαλύτερων MICE-Tour operators, και στις προτεραιότητες της διοίκησης είναι η εξέλιξη της εμπειρίας διαμονής όλων των τύπων πελατών.
«Το προσωποποιημένο service είναι στους άμεσους στόχους μας μέσω της αξιοποίησης νέων εργαλείων τεχνολογίας, όπως επίσης και η αναβάθμιση της up & coming περιοχής του Μεταξουργείου, που ήδη εμφανίζει στοιχεία ανανέωσης μετά το επίσημο opening του Wyndham Grand Athens». Αναφερόμενος στα πολλαπλασιαστικά οφέλη που θα έχουν για την ελληνική οικονομία τέτοιου είδους επενδύσεις, ο Γιώργος Μαργαρίτης εκφράζει την άποψη πως με ευνοϊκότερες οικονομικοπολιτικές συνθήκες και σταθερό φορολογικό σύστημα για τους επιχειρηματίες που θέλουν να επενδύσουν στην Ελλάδα, σίγουρα θα υπάρξουν περιθώρια και ευκαιρίες πραγματοποίησης νέων επενδύσεων, που θα οδηγήσουν σε σημαντική αύξηση των τουριστικών εσόδων και, γενικότερα, στην εξέλιξη του τουριστικού προϊόντος τα προσεχή έτη.
Το νέο πλάνο προβλέπει τη διεύρυνση της συνεργασίας μεταξύ της Zeus International και της Wyndham Hotel Group για την ανάπτυξη 20 ξενοδοχείων (ανακαινίσεις ή νέες κατασκευές) την επόμενη δεκαετία σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία. Μετά την επένδυση του Λουτρακίου, τη σκυτάλη θα πάρουν το 2018, το Wyndham Garden Attica Riviera με 130 δωμάτια στο Μάτι, καθώς και το Ramada Plaza Attica Riviera με 352 δωμάτια στη Βραυρώνα, με τον Γιώργο Μαργαρίτη να υπογραμμίζει πως το ενδιαφέρον του ομίλου για την αγορά της Ελλάδος και των Βαλκανίων παραμένει ενεργό.
Wyndham Grand Athens
Βρίσκεται στην πλατεία Καραϊσκάκη δίπλα στο μετρό και συγκαταλέγεται στα βασικότερα αξιοθέατα της πόλης. διαθέτει 276 δωμάτια και σουίτες με θέα σε όλη την πόλη.
Βρίσκεται στην πλατεία Καραϊσκάκη δίπλα στο μετρό και συγκαταλέγεται στα βασικότερα αξιοθέατα της πόλης. διαθέτει 276 δωμάτια και σουίτες με θέα σε όλη την πόλη.
Tourism Awards
Μέσα στο πρώτο τετράμηνο λειτουργίας του απέσπασε το βραβείο Best City Hotel, αλλά και το βραβείο του Social Media Champion στο Wyndham Hotel Group EMEA Summit.
Μέσα στο πρώτο τετράμηνο λειτουργίας του απέσπασε το βραβείο Best City Hotel, αλλά και το βραβείο του Social Media Champion στο Wyndham Hotel Group EMEA Summit.
City/Business Hotel
Η τοποθεσία του, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες, πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες, το κατατάσσουν μεταξύ των καλύτερων επιλογών στην Αττική και για τον συνεδριακό τουρισμό.
Η τοποθεσία του, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες, πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες, το κατατάσσουν μεταξύ των καλύτερων επιλογών στην Αττική και για τον συνεδριακό τουρισμό.
No comments:
Post a Comment