ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
24.11.2023
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αντιπολίτευση από τους πολίτες και το «κίνημα της γραβάτας» που επέστρεψε. Η διαλυτική κατάσταση στον ΣΥΡΙΖΑ έχει προκαλέσει μια διαρκή κινητικότητα στην αντιπολίτευση που παράγει καθημερινά ειδήσεις και απασχολεί την επικαιρότητα, συχνά σε βάρος σημαντικότερων εξελίξεων.
Κείμενο: Βασιλική Σιούτη - Φωτογραφία: Nick Paleologos / SOOC
ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ
Θάλεια Τσιχλάκη: «Τι είναι αγάπη, ξέρεις; Είναι μια σάλτσα που αισθάνεσαι τη συμπύκνωσή της». Λόγια ζεστασιάς για τη ζωή και το φαγητό από μια κορυφαία δημοσιογράφο γεύσης.
Συνέντευξη: Ζωή Παρασίδη - Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
«Έρημη Χώρα»: Ένα σύγχρονο ελληνικό νεο-γουέστερν στην πλατφόρμα του Ertflix. Η πρώτη μίνι σειρά που θα προβληθεί αποκλειστικά στην ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ διαδραματίζεται στην αγροτική Βόρειο Ελλάδα και δανείζεται τον τίτλο της από το ομώνυμο ποίημα του Τ.Σ. Έλιοτ.
Στα άδυτα του Τελεστηρίου: Τα Mεγάλα Ελευσίνια Μυστήρια. Η Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με την αρχαιολόγο Καλλιόπη Παπαγγελή για τις διασημότερες μυσταγωγικές τελετές των αρχαίων Ελλήνων.
«Φελιτσιτά»: Το νέο μυθιστόρημα της Μάρως Δούκα είναι από τα καλύτερα της χρονιάς. Ένας άστεγος στην οδό Αιόλου, τα μέλη της οικογένειάς του, μία γάτα, μία πολυφωνική αφήγηση για έναν μικρόκοσμο με ρευστά όρια μεταξύ τρυφερότητας και κυνισμού.
«Οι Μακρόν μπορεί να αποτελούν εξαίρεση – η δική μου ερωτική σχέση με τη δασκάλα μου ήταν τραυματική». Ένας άντρας περιγράφει με κείμενό του στον Guardian, χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο, τη δική του τραυματική εμπειρία ως έφηβος με την δασκάλα του.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
«Ξεπακετάροντας» την Κάλλας στην Εθνική Βιβλιοθήκη. Μια διαφορετική εκθεσιακή προσέγγιση σε ένα σπουδαίο αρχείο.
Κείμενο: Χρήστος Παρίδης - Φωτογραφία: Ανδρέας Σιμόπουλος / ΕΛΣ
ΓΕΥΣΗ
Πώς να φτιάξετε τα τέλεια Bao Buns. Ο σεφ Δημήτρης Κατριβέσης μας αποκαλύπτει τα πάντα γι' αυτά τα ψημένα στον ατμό ψωμάκια που γεμίζονται με διάφορα υλικά και έχουν αποκτήσει φανατικούς οπαδούς και στην Ελλάδα.
Κείμενο: Νίκη Μηταρέα - Φωτογραφία: Γιώργος Αδάμος / LIFO
No comments:
Post a Comment