ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Saturday, January 2, 2021

ΓΑΛΛΙΑ-ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ 1961


André Verchuren - Les fiancés d'Auvergne  
2 Edith Piaf - Non je ne regrette rien  
3 Les Compagnons de la Chanson - La marche des anges  
4 Dalida - 24 000 baisers 
5 Dalida - Garde moi la dernière danse 
6 Johnny Hallyday - Souvenirs souvenirs 
7 André Verchuren - Si tu m'écrivais  
8 Petula Clark - Marin 
9 Les Compagnons de la Chanson - Le bleu de l'été  
10 Los Machucambos - Pepito  
11 Jean Claude Pascal - Nous les amoureux  
12 Les Chaussettes Noires - Daniela  
13 Johnny Hallyday - Viens danser le twist  
14 Marcel Amont - Dans le coeur de ma blonde  
15 Charles Aznavour - Il faut savoir  
16 Johnny Hallyday - Kili watch  
17 Edith Piaf - Exodus  
18 Dario Moreno - Brigitte Bardot  
19 Les Chaussettes Noires - Tu parles trop  
20 Gillian Hills - Coucouche panier  
21 Petula Clark - Roméo  
22 Dario Moreno - La marmitte  
23 John William - Le voyageur sans étoile  
24 Johnny Hallyday - Tu peux la prendre  
25 Les Compagnons de la Chanson - Notre concerto  
26 Guy Béart - Il n'y a plus d'après 
27 Zizi Jeanmaire - Mon truc en plume 
28 Isabelle Aubret - Printemps, avril carillone 
29 Dalida - La joie d'aimer 
30 Richard Anthony - Avec une poignée de terre 
31 Dalida - Les marrons chauds 
32 Les Chats Sauvages - Le jour J 
33 Les Compagnons de la Chanson - Les canons de Navarone 
34 Alain Barrière - Cathy  
35 Dalida - Pépé  
36 Dalida - Nuits d'Espagne 
37 Jacques Brel - Le moribond  
38 Bobby Lapointe - Aragon et Castille  
39 Léo Ferré - Jolie môme  
40 Richard Anthony - Le p'tit clown de ton coeur  
41 Guy Béart - Le matin je m'éveille en chantant  
42 Frankie Jordan & Sylvie Vartan - La panne d'essence  
43 Nicole Croisille - Ca tourne rond  
44 Adriano Celentano - Preghero  
45 Gloria Lasso - Oui devant Dieu 
46 Tino Rossi - Une simple carte postale 
47 Charles Aznavour - Je m'voyais déjà 
48 Patachou - Voyage de noces  
49 Les Chats Sauvages - Ma petite amie est vache 
50 Charles Aznavour - Les deux guitares 
51 Yves Montand - Rengaine ta rengaine

No comments:

Post a Comment