ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Thursday, May 7, 2020


ΑΝΘΡΩΠΟΙ   ΑΝΘΡΩΠΟΙ   7/5/20

@Από τον Μανώλη Μητσιά για τους Μανο Χατζηδάκη, Νίκο Γκάτσο, 'αυτοί οι δύο άνθρωποι είναι για μένα άγια πρόσωπα'. 
@το είπε η Έλενα Ναθαναήλ το 1994 'είμαι τελείως αντιφατικό πλάσμα, κάνω λάθος δουλειά και δυστυχώς δεν έμαθα και τίποτα άλλο, όχι βέβαια ότι θα σταματήσω τώρα'. 
@η Τζοαν Κόλινς, που ανήκει στον αστερισμό των διδύμων, δήλωσε ότι ερωτεύεται μόνο Κριους. 
@από το Γιάννη Βόγλη 'δεν είμαι ο άνθρωπος που πέφτει ξερός για κάποιο ρόλο η θα πάλευε για να πάρει ένα ρόλο, θα δημιουργούσε ιντριγκές και λοιπά, πότε μου δε σκέφτηκα αχ θα ήθελα να παίξω αυτό το ρόλο'. 
@όταν για πρώτη φορά τραγούδησε σε διαγωνισμό ταλέντων στη Θεσσαλονίκη ο Τέρης Χρυσός διάλεξε το Again, μια μεγάλη επιτυχία του 49 για τους Ντόρις Ντέι,Mελ Τορμε,Βικ Νταμον,κ.α. τον διαγωνισμό παρουσίαζε ο Άλκης Στέας. 
@το είπε η Ζωζω Σαπουντζάκη'εχω ξοδέψει μια περιουσία για φορέματα και αρώματα, ήμουν η πρώτη που λανσάρισα το άρωμα όταν έβγαινα στην πίστα, έριχνα μόνο στο στρίφωμα του φουστανιού μου ένα μπουκάλι άρωμα και μύριζε όλη Φιλαδέλφεια'. 
@Τίτλος ποιήματός του Τσαρλς Μπουκόφσκι 'έλεος όπου κι αν είσαι, έλα τρέχοντας κοντά μου και άρπαξε με στα ζεστά σου χέρια'. 
@την 'συννεφιασμένη Κυριακή' του Βασίλη Τσιτσάνη έχουν ηχογράφησει οι Προδρομος Τσαουσάκης, Σωτηρία Μπέλλου, Στέλιος Ζαφειρίου στο μπουζούκι,Στέλιος Καζαντζίδης με Καίτη Γκρέι, Μαρίκα Νίνου με Βασίλη Τσιτσάνη, Μάνος Χατζιδάκις στο πιάνο'. 
@το όνειρο της ζωής του έγινε πραγματικότητα στις19 Μαΐου 1986 όταν ο Γιάννης Πάριος συνάντησε στη Νέα Υόρκη την Diana Ross. 
@το είπε ο Λάκης Λαζόπουλος 'εκτός από τους δημόσιους υπαλλήλους στην Ελλάδα όλοι οι υπόλοιποι είναι ανασφαλέστατοι σε έναν τρομερό έλεγχο από τους δημόσιους υπαλλήλους'. 
@εγραφη- ένας στους 15 ανθρώπους παίρνει κάθε μέρα κάποιο καταπραϋντικό.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment