Έρχονται αλλαγές σε όλα τα κανάλια
Νέα δεδομένα στον σχεδιασμό των καναλιών δημιουργεί η μετά καραντίνα εποχή. Τα κανάλιαμετρούν απώλειες εσόδων και επανασχεδιάζουν τη στρατηγική τους για τους επόμενους μήνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, παρά την πολύ υψηλή τηλεθέαση, έκανε βουτιά 40% τον Απρίλιο, ενώ για τον Μάιο φαίνεται ότι ξεκινά δειλά η αντίστροφη πορεία με μικρή διόρθωση, που θα περιορίσει τις απώλειες στο μείον 30%, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος τηλεοπτικού σταθμού, το rebound της διαφημιστικής αγοράς δεν θα έρθει αυτόματα, αλλά θα συντελεστεί αργά και σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ εκτιμάται ότι το 2020 θα “κλείσει” τελικά με μείωση 15% έναντι του 2019, το οποίο μεταφράζεται σε απώλεια περίπου 37 εκατομμυρίων ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, πληροφορίες αναφέρουν ότι τα μπάτζετ για τη νέα χρονιά στη πλειονότητα των σταθμών θα μειωθούν κατά 20%, ενώ υπάρχουν σκέψεις να μην ενεργοποιηθούν όλες οι ζώνες, αν δεν δοθεί το “πράσινο φως” από τα εμπορικά τμήματα. Και ενώ οι καθιερωμένοι σταθμοί αναθεωρούν τον προγραμματισμό τους για να περιορίσουν χωρίς εμφανείς ελλείψεις την επένδυση σε πρόγραμμα, τα νέα δεδομένα φέρονται να ανατρέπουν τον σχεδιασμό του Mega.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι αμφίβολο αν το Μεγάλο Κανάλι θα προχωρήσει στο δυναμικό επαναλανσάρισμα που σχεδίαζε για τον Σεπτέμβριο. Τα αποτελέσματα μελέτης για το πώς θα κινηθεί η αγορά έως το τέλος του χρόνου απογοήτευσαν τη διοίκηση του Mega, που εξετάζει τη μετάθεση της μεγάλης επένδυσης σε πρωτότυπο πρόγραμμα για τις αρχές του 2021.
Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι η έναρξη νέων προγραμμάτων δεν αναβάλλεται πλήρως, αλλά θα γίνει σταδιακά, με την προσθήκη για παράδειγμα μόνο μίας σειράς.
No comments:
Post a Comment