Νέοι σχεδιαστές μόδας και make up artist έχουν βρει σύμμαχο στο πλευρό τους το «Thessaloniki Fashion Project». Ταλέντο, όρεξη, πρωτότυπες ιδέες, δημιουργία δίνουν ώθηση στο εγχείρημα αυτό να βοηθήσει νέα άτομα που ασχολούνται επαγγελ-ματικά με την μόδα παρουσιάζοντας την δουλειά τους.
Διοργανώτριες είναι δυο νέες γυναί-κες η Σοφία Βουλαλά και η Ιωάννα Πετει-ναράκη, οι οποίες διαπιστώνοντας ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα δη-μιούργησαν το συγκεκριμένο project από το 2015.
Αν και τα προηγούμενα τρία project εί-χαν πραγματοποιηθεί τον μήνα Μάιο, στην Αποθήκη Γ’ στο λιμάνι, φέτος οι διοργανώ-τριες θέλησαν να μεταφέρουν την ημερο-μηνία τον Σεπτέμβρη για να συμβαδίσει το event με τις κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώ-νας. Τότε σκέφτηκαν ότι θα μπορούσε να αλλάξει και η τοποθεσία. Έτσι επέλεξαν το πιο πολυσύχναστο μέρος της Θεσσαλονί-κης για τον Σεπτέμβρη, το οποίο δεν είναι άλλο από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλο-νίκης. «Εντάξαμε το event σε έναν μεγα-λύτερο θεσμό που έχει μεγάλη απήχηση στο κομμάτι των επαγγελματιών και των καλεσμένων από χώρες του εξωτερικού, κάτι το οποίο θα ‘’ανοίξει’’ περισσότερες πόρτες στους συμμετέχοντες μας». Όπως
Αν και τα προηγούμενα τρία project εί-χαν πραγματοποιηθεί τον μήνα Μάιο, στην Αποθήκη Γ’ στο λιμάνι, φέτος οι διοργανώ-τριες θέλησαν να μεταφέρουν την ημερο-μηνία τον Σεπτέμβρη για να συμβαδίσει το event με τις κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώ-νας. Τότε σκέφτηκαν ότι θα μπορούσε να αλλάξει και η τοποθεσία. Έτσι επέλεξαν το πιο πολυσύχναστο μέρος της Θεσσαλονί-κης για τον Σεπτέμβρη, το οποίο δεν είναι άλλο από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλο-νίκης. «Εντάξαμε το event σε έναν μεγα-λύτερο θεσμό που έχει μεγάλη απήχηση στο κομμάτι των επαγγελματιών και των καλεσμένων από χώρες του εξωτερικού, κάτι το οποίο θα ‘’ανοίξει’’ περισσότερες πόρτες στους συμμετέχοντες μας». Όπως
αναφέρουν οι διοργανώτριες οι επισκέ-πτες θα παρακολουθήσουν τις δημιουρ-γίες των σχεδιαστών, make up artists κα-θώς και εταιρείες από το χώρο της μόδας και της ομορφιάς, στο περίπτερο 16, από τις 8 έως τις 16 Σεπτεμβρίου. Επίσης, θα εξελίσσονται παρουσιάσεις από σχολές αλλά και καταξιωμένους επαγγελματί-ες σε σχέση με τη μόδα, το make up και το hair styling, καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
Πρωταρχικός στόχος της Σοφίας και της Ιωάννας ήταν να αποδείξουν μέσα από το project ότι «στην Ελλάδα έχουμε πολύ μεγάλο ταλέντο στο χώρο της μόδας». Οι ίδιες επεσήμαναν ότι «οι καταναλωτές της χώρας μας μπορούν να εμπιστευτούν τα εγχώρια brands. Υπάρχει εσφαλμένη εντύπωση ότι τα ευρέως διαδεδομένα καταστήματα και οι αλυσίδες ρουχισμού έχουν καλύτερες τιμές».
Πρωταρχικός στόχος της Σοφίας και της Ιωάννας ήταν να αποδείξουν μέσα από το project ότι «στην Ελλάδα έχουμε πολύ μεγάλο ταλέντο στο χώρο της μόδας». Οι ίδιες επεσήμαναν ότι «οι καταναλωτές της χώρας μας μπορούν να εμπιστευτούν τα εγχώρια brands. Υπάρχει εσφαλμένη εντύπωση ότι τα ευρέως διαδεδομένα καταστήματα και οι αλυσίδες ρουχισμού έχουν καλύτερες τιμές».
No comments:
Post a Comment