ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Friday, June 1, 2012

ΑΡΑΒΕΣ,ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Η προσέλκυση τουριστών από νέες αγορές αποτελεί μία από τις βασικές στοχεύσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, για τη χρονιά που διανύουμε.


Στην ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Anatolia, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος σημείωσε πως συνεχίζεται απτόητη η μείωση των Ελλήνων επισκεπτών και το τουριστικό τοπίο της Θεσσαλονίκης αλλάζει βίαια, χωρίς όμως η αύξηση που παρατηρείται στις διανυκτερεύσεις των αλλοδαπών να είναι ικανή να καλύψει το κενό που αφήνουν οι Έλληνες.
Μάλιστα όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, ήδη στο πρώτο τετράμηνο του 2012, εξαιτίας και μόνο των διανυκτερεύσεων Λίβυων τραυματιών σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, παρατηρήθηκε μια αύξηση στο συνολικό αριθμό των διανυκτερεύσεων της τάξης του 4,83%. Αν όμως αφαιρεθούν οι Λίβυοι, τους οποίους χαρακτήρισε ad hoc περίπτωση, τότε οι αριθμοί είναι αμείλικτοι και δείχνουν σημαντική πτώση στις διανυκτερεύσεις που αγγίζει το -14,63%.
Ήδη, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε συνέχεια της πετυχημένης παρουσίας της στην Arabian Travel Market 2012 στο Ντουμπάι, έχει δηλώσει συμμετοχή στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση BITE 2012 του Πεκίνου (15-17 Ιουνίου), ενώ προσβλέπει και σε συμμετοχή της στην αντίστοιχη έκθεση του Τόκιο, η οποία διοργανώνεται τον προσεχή Σεπτέμβριο. Στις νέες αγορές – στόχους της ΕΞΘ περιλαμβάνονται ακόμη το Ιράν, το Αζερμπαϊτζάν και η Ινδία.
«Η χρονιά που διανύουμε χαρακτηρίζεται από μεγάλη αβεβαιότητα και πιθανές απρόοπτες εξελίξεις. Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επενδύει στην εξωστρέφεια, για να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα», τόνισε ο κ. Θωμόπουλος και ανέφερε πως προγραμματίζεται η συμμετοχή της ΕΞΘ σε ικανό και σημαντικό αριθμό τουριστικών εκθέσεων, αλλά και η πραγματοποίηση νέων fam / press trips για την προώθηση και προβολή του προορισμού από ξένους tour operators και δημοσιογράφους.
Το Δ.Σ. ζήτησε και έλαβε ομόφωνα εξουσιοδότηση από τη Γενική Συνέλευση για να προβεί σε πιο δυναμικές ενέργειες μάρκετινγκ και προβολής της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, καθώς διαπιστώθηκε ότι έχουν καθυστερήσει εκείνες οι ενέργειες των αρμόδιων φορέων, που θα συνέβαλαν ενισχυτικά στην καλύτερη προώθηση του προορισμού.
Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης εγκρίθηκαν ομόφωνα ο οικονομικός απολογισμός του 2011 και ο προϋπολογισμός για το έτος 2012.

No comments:

Post a Comment