ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Thursday, October 17, 2024

Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για την πόλη της Θεσσαλονίκης από τον ΣΕΤΕ, το ΙΝΣΕΤΕ, την Marketing Greece και την Deloitte

Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, παρουσιάστηκε στις 9 Οκτωβρίου 2024 το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων που σχεδίασαν pro bono ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ και η Marketing Greece σε συνεργασία με την Deloitte, για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού, που βασίστηκε  στη Μελέτη «Ελληνικός Τουρισμός 2030 | Σχέδια Δράσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ)» και επικαιροποιήθηκε από την Deloitte, εστιάζει σε 5 βασικούς στρατηγικούς άξονες, (α) Βελτίωση και ανάπτυξη υποδομών, (β) Αναβάθμιση και προώθηση τουριστικού προϊόντος, (γ) Ψηφιακή αναβάθμιση και μετασχηματισμός, (δ) Προστασία περιβάλλοντος και αειφορία και (ε) Ενίσχυση δεξιοτήτων και ανάπτυξη επιχειρηματικότητας, και συμπληρώνεται από ένα Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων με ορίζοντα υλοποίησης την επόμενη διετία. Βασικός στόχος της νέας αυτής εργαλειοθήκης είναι η συμβολή στην τουριστική ανάταξη της Θεσσαλονίκης και η ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης.

Ο Στέλιος Αγγελούδης, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Θέσαμε ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου, συνεκτικού στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη του προορισμού Θεσσαλονίκη, σε συνδυασμό με τη στοχευμένη προβολή του για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του. Ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των ανθρώπων του Τουρισμού, κινηθήκαμε άμεσα, και σήμερα, ως αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας και της διαρκούς επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου μας, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης της Marketing Greece και της Deloitte, η Θεσσαλονίκη διαθέτει πλέον ένα σύγχρονο και εξειδικευμένο στρατηγικό σχέδιο Τουρισμού».

«Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων αποτελούν μια ενισχυμένη εργαλειοθήκη, στην οποία οι partners της «Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας» μπορούν να συνδράμουν τα μέγιστα. Μια Σύμπραξη που δημιουργήθηκε το 2020, σε μια κρίσιμη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και μέλη της οποίας είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank, τα Electra Hotels & Resorts, το Grand Hotel Palace, το Tor Hotel Group, το Hyatt Regency, η Stanta Real Estate Management και η Marketing Greece. Μια σύμπραξη διευρυμένη, που στέκεται αρωγός σε κάθε πρωτοβουλία που αφορά την Θεσσαλονίκη και δίνει το στίγμα για την αξία της ένωσης δυνάμεων. Η ενδυνάμωση της σχέσης που έχουμε δημιουργήσει με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά και η μεταξύ μας αμοιβαία εμπιστοσύνη είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας που έχουμε αναπτύξει όλα τα μέλη της Σύμπραξης όλα αυτά τα χρόνια». τόνισε η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος της Marketing Greece.

No comments:

Post a Comment