|
Μια ταλαντούχα, νέα δημιουργός, η Mélody Mourey, με sold οut παραστάσειςέργων της στο Παρίσι και με υποψηφιότητες και διακρίσεις στα Βραβεία Molière, σκηνοθετεί για το ΚΘΒΕ το έργο της με τον ελληνικό τίτλο «Τα Τρελά Βατράχια».
Η νέα παραγωγή του ΚΘΒΕ, ένα έργο, ταυτόχρονα κωμικό και τραγικό, με φόντο μια αληθινή ιστορία που είναι ωστόσο άγνωστη στο ευρύ κοινό, θα παρουσιαστεί, σε μετάφραση Γιώργου Βουδικλάρη, στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών.
Πρεμιέρα: Τετάρτη 26 Οκτωβρίου, στις 21.00. |
|
«Η Νύχτα της Ιγκουάνα», το ατμοσφαιρικό έργο του Τενεσί Ουίλιαμς θα παρουσιαστεί στο Βασιλικό Θέατρο, σε μετάφραση Δημήτρη Δημητριάδη και σκηνοθεσία Ελένης Γκασούκα. Μια ενδοσκόπηση στο βαθύτερο εαυτό μας με τον μοναδικό τρόπο που έχει ο Τενεσί Ουίλιαμς, να ξετυλίγει μέσα από τους ήρωές του, το βάθος της ανθρώπινης ψυχής.
Πρεμιέρα: Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022.
Στο έργο συναντάμε τα αγαπημένα μοτίβα του συγγραφέα· εύθραυστοι χαρακτήρες απελπίζονται και ταλαντεύονται μεταξύ ενοχής και απόλαυσης. Βυθισμένοι στη μοναξιά τους, αναζητούν παρηγοριά και κατανόηση, στην προσπάθειά τους να συνδεθούν με τους άλλους.
*Κατάλληλο για ηλικίες άνω των 16 ετών |
|
Προβληματισμός και συγκίνηση στην πρεμιέρα του «Πουπουλένιου» του Μάρτιν ΜακΝτόνα Ένα μαγνητικό πεδίο από την σκληρή πραγματικότητα, με ελκτικές και απωθητικές δυνάμεις από συναισθήματα θυμού, οργής, συγκίνησης και απελευθέρωσης ταυτόχρονα, κατάφερε να δημιουργήσει για 2 ώρες με την σκηνοθετική της ματιά, η Μαίρη Ανδρέου, στην πρεμιέρα της παράστασης «Ο Πουπουλένιος», το βράδυ της Παρασκευής στο Φουαγιέ της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών.
Ηλεκτρισμένο το κοινό από τις ανατριχιαστικές ερμηνείες παρακολούθησε με αγωνία την καθηλωτική μαύρη κωμωδία του Μάρτιν ΜακΝτόνα, που αναδεικνύει το ρόλο της παιδικής ηλικίας στη μετέπειτα ζωή του ανθρώπου. Μπορεί μια σκοτεινή ιστορία να κρύβει μια αθώα, βάναυσα πληγωμένη αλήθεια;
|
|
| «Αλεπούδες» Στο Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών συνεχίζονται, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, οι «Αλεπούδες» της Ντων Κινγκ, σε σκηνοθεσία Χριστίνας Χατζηβασιλείου.
Η παράσταση που θίγει καίρια ζητήματα όπως είναι η επιβολή της δικτατορικής εξουσίας, η εσωτερική πάλη ανάμεσα στο καθήκον και την επιθυμία, οι δεισιδαιμονίες, οι ψεύτικες ειδήσεις, ο πόνος της απώλειας, ο φόβος και η αγωνία για το αύριο που ξημερώνει. Τα εξαιρετικά ευφυή σκηνοθετικά ευρήματα, οι καταπληκτικές ερμηνείες, τα σκηνικά, η μουσική και γενικά η μοναδική ατμόσφαιρα που επικρατεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου καθηλώνουν το κοινό. |
| «Ο Μπαμπάς ο Πόλεμος» Το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ασπιώτη συνεχίζεται στο Θέατρο της Μονής Λαζαριστών - Σκηνή Σωκράτης Καραντινός.
Ρόδος, 305 π.Χ. Ένας τουριστικός παράδεισος αποκτά στρατηγική σημασία για τα σχέδια των κατακτητών. Η κερδοσκοπία της τουριστικής δραστηριότητας, η έκπτωση των αξιών, ο άρρηκτος δεσμός της ιδιοκτησίας και της οικονομικής ανάπτυξης με την πολεμική δραστηριότητα και -πάνω από όλα- η υπενθύμιση πως ο πόλεμος παραμένει, σε όλες τις εποχές, ο μπαμπάς του κέρδους, της μεγαλομανίας και της απληστίας. |
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment