ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
Tuesday, August 31, 2021
ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επαναλειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για βεβαιώσεις ΤΑΠ και δηλώσεις ακαθαρίστων
Από το γραφείου του Αντιδημάρχου Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργου Αβαρλή ανακοινώνεται ότι από σήμερα (31/08/21) επαναλειτουργεί η Διαδικτυακή Πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, παρέχοντας τιςακόλουθες υπηρεσίες προς τους πολίτες και τους επαγγελματίες:
- Έκδοση βεβαιώσεων ΤΑΠ, μεταβολές εμβαδού ακινήτων και δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων
- Υποβολή δηλώσεων ακαθαρίστων εσόδων επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος για τον υπολογισμό δημοτικού φόρου και δηλώσεων τέλους παρεπιδημούντων
Η κατάθεση των παραπάνω αιτήσεων-δηλώσεων θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας. Σε ειδικές περιπτώσεις, όπου υπάρχει διαπιστωμένη αδυναμία πρόσβασης των ενδιαφερομένων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή ή σε διαδικτυακή σύνδεση, οι αιτήσεις για τα ζητήματα τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) και μεταβολών εμβαδού ακινήτων θα κατατίθενται δια ζώσης στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών (γκισέ εξυπηρέτησης, 2ος όροφος Δημαρχείου Θεσσαλονίκης - πληροφορίες 2313 317 248 και 2313 317 247), ενώ η υποβολή χειρόγραφων δηλώσεων ακαθαρίστων εσόδων θα πραγματοποιείται στο Τμήμα Δημοτικών Φόρων και Τελών (Γραφείο 238Γ-240Γ, 2ος όροφος, Δημαρχείο Θεσσαλονίκης). Επισημαίνεται ότι οι πληρωμές του δημοτικού φόρου 0,5% που έληξαν την 31η/7/2021 και την 31η/8/2021 παρατάθηκαν έως την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021.
No comments:
Post a Comment