ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Wednesday, August 19, 2020

 ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΑ ΚΟΚΤΕΙΛ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ Η ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ

 Μαρία Μαθιοπούλου
Η θεσσαλονικώτικη ομάδα Vogatsikou 3 και η σερραϊκή ποτοποιία Myromeni Vatos ένωσαν τις δυνάμεις τους, κάνοντας το house drinking εμπειρία.
Αφουγκράστηκαν μέσα στην καραντίνα τον σφυγμό της αγοράς, μετέτρεψαν τη δύσκολη συγκυρία σε ευκαιρία και έκαναν το house drinking… εμπειρία για όσους θέλουν να απολαμβάνουν το κοκτέιλ τους από την ασφάλεια του σπιτιού τους ή από όπου αλλού επιθυμούν. Η θεσσαλονικώτικη ομάδα Vogatsikou 3, γνωστή στον χώρο της εστίασης και ειδική στην τέχνη του mixology, ένωσε τις δυνάμεις της με την αναγνωρισμένη για τα λικέρ της ποτοποιία Myromeni Vatos από τον Λευκώνα Σερρών και δημιούργησαν μαζί τη VeeVee South Village, η οποία έβγαλε στην αγορά πέντε ξεχωριστά, εμφιαλωμένα κοκτέιλ με άρωμα… Ελλάδας.

Μάλιστα, η ανταπόκριση του κόσμου ήταν τόσο άμεση και μεγάλη, που τα πέντε εμφιαλωμένα κοκτέιλς, τα οποία απευθύνονται επίσης σε ξενοδοχεία και εστιατόρια, πέτυχαν σε μικρό διάστημα σημαντική γεωγραφική διασπορά ανά την Ελλάδα. Ήδη δε δύο εταιρείες διανομής ποτών ενδιαφέρονται να αναλάβουν τη διακίνησή τους. Μάλιστα, από την επόμενη χρονιά η γκάμα των κοκτέιλς θα διευρυνθεί περαιτέρω.


«Είναι μεγάλη ικανοποίηση για μας το ότι ο κόσμος μάς αγκάλιασε. Ήταν μια ιδέα που προϋπήρχε, καλλιεργήθηκε όμως μέσα στην καραντίνα, υπηρετώντας μια τάση που γιγαντώθηκε εξαιτίας των συνθηκών. Ουσιαστικά ο κορωνοϊός επιτάχυνε τις εξελίξεις» λέει  ο Γιάννης Κέδες από την ομάδα Vogatsikou 3. Αν και αρχικά, προ κορωνοϊού, η στόχευση αφορούσε κυρίως τα ξενοδοχεία, ώστε με εύκολο τρόπο και χωρίς το κόστος της εκπαίδευσης των barmen να δίνεται μια έξυπνη λύση στους ξενοδόχους, τελικά η ιδέα βρήκε εφαρμογή και στα εστιατόρια, ενώ ευδοκίμησε και κατ’ οίκον.  



Ο πρώτος σπόρος μπήκε πριν από ενάμιση περίπου χρόνο, όταν η Myromeni Vatos, έχοντας φτιάξει ένα custom made λικέρ με αλόη και εσπεριδοειδή για ξενοδοχείο των Σπετσών, συζήτησε με την ομάδα της Vogatsikou 3, ήδη συνεργάτες της, το ενδεχόμενο της εμφιάλωσης έτοιμων κοκτέιλ από ελληνικές πρώτες ύλες. Άλλωστε, η Vogatsikou 3 είχε ήδη την εμπειρία της δημιουργίας του δικού της κοκτέιλ, ενός παλαιωμένου Negroni. Η ιδέα που έπεσε στο τραπέζι άρεσε, περίμενε όμως, όπως φάνηκε τελικά, το πλήρωμα του χρόνου και αυτό ήρθε μέσα στην καραντίνα, όταν όλοι αναζητούσαν συνταγές για να μπορέσουν να απολαύσουν ένα κοκτέιλ στο σπίτι, αναπαριστώντας έτσι τις συνθήκες του μπαρ, που ήταν τότε μια απαγορευμένη πολυτέλεια. «Όλοι, φίλοι και πελάτες, ζητούσαν τις συμβουλές μας για να φτιάξουν τα δικά τους, οικιακά κοκτέιλς κι έτσι είπαμε να δράσουμε» λέει ο Γιάννης Κέδες. Τα δύο «V» ενώθηκαν και πρόσθεσαν το «South Village» στο όνομά τους -που επελέγη για να παραπέμπει στην Ελλάδα ως το νότιο άκρο της Ευρώπης- ξεκινώντας το φιλόδοξο πρότζεκτ.




Κατά τη διάρκεια της καραντίνας έγινε όλη η προεργασία, η Vogatsikou 3 εμπνεύστηκε τις συνταγές, η Myromeni Vatos έκανε τις φυσικές εκχυλίσεις και την παραγωγή και στις αρχές Μαΐου τα πέντε διαφορετικά κοκτέιλς, Blind Pirate, Med Smash, Luna Park, Double Punch και Bitter Sweet, κυκλοφόρησαν στην αγορά.  Βασικός άξονας της προσπάθειας ήταν τα συστατικά να είναι ελληνικά, ώστε να υποστηριχθούν τα τοπικά προϊόντα, από φρούτα μέχρι βότανα και μπαχαρικά. «Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη. Δεν περιμέναμε τέτοια εξέλιξη» λέει  ο Γιάννης Κέδες, που είδε τα κοκτέιλς της VeeVee South Village να τοποθετούνται ταχύτατα ανά την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά.  «Ουσιαστικά έχεις μια premium εμπειρία κοκτέιλ από ελληνικά προϊόντα όπου κι αν βρίσκεσαι, την οποία απολαμβάνεις ανακινώντας απλά το μπουκάλι, ανοίγοντας το καπάκι και σερβίροντας με πάγο» εξηγεί.


No comments:

Post a Comment