ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Wednesday, May 13, 2020


ΑΝΘΡΩΠΟΙ    ΑΝΘΡΩΠΟΙ     13/5/20



@Αποκαλύψεις- σε περίπτωση πυρηνικού πολέμου (5000 τονοι πυρηνικής ισχύος) η θερμοκρασία του βόρειου ημισφαιρίου θα πέσει στους 25 βαθμούς υπό το μηδέν. 
@200.000 έλληνες ζούσαν το 1930 στην Αίγυπτο. 
@53 χωριά έχει η Χίος. 
@η έρημος Σαχάρα είναι 16 φορές μεγαλύτερη από την Γαλλία. 
@το είπε ο δημιουργός μόδας Γιάννης Τσεκλένης 'από το γεγονός πως δεν θυμάμαι ότι είμαι με ένα χέρι κινδυνεύω να πάθω ατύχημα, γιατί αν βρεθούμε σε μια αποβάθρα και πρέπει να σε πιάσω για να σε σώσω θα προσπαθήσω να βρω στήριγμα με το χέρι που μου λείπει, ξεχνώντας πως δεν το έχω'.
@ η πρώτη απεργία ηθοποιων στην Ελλάδα έγινε τον Σεπτέμβριο του 1919. 
@περισσότεροι από 400.000 κωφάλαλοι υπήρχαν μέχρι πριν από 40 χρόνια στην Ελλάδα. 
@από τον Σταμάτη Κοκοτα 'έχω κερδίσει πάρα πολλά χρήματα, τα περισσότερα από όλους όσοι έχουν πάρει όλοι μαζί οι τραγουδιστές τα έχω πάρει μόνος μου'. 
@σε ραδιοφωνικη περιγραφη της παρελασης εθνικής επετείου 'και τώρα περνουν εκείνοι που έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα'. 
@εγράφη 'Η χειρότερη μέρα της ζωής μας είναι μόνο η τελευταία, τα γεγονότα όλων των άλλων ημερών σηκώνουν βελτίωση'. 
@οι περισσότεροι πρωθυπουργοί αυτού του πλανήτη βρίσκονται σε τέτοια ηλικία που αυτόματα θα τους στερούσε το δικαίωμα να υποβάλουν υποψηφιότητα κλητήρα υπουργείου, η δράση όμως τους  αναζωογονεί'. 
@το κρεμμύδι έχει μια ουσία η οποία ξαναδίνει στο αίμα την ικανότητα να καταπολεμά αποτελεσματικά τα λίπη που δημιουργούν τους θρομβους. 
@10 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο μιλούν εσπεράντο. 
@μουσική σε περισσότερα από 400 τραγούδια έγραψε ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης. 
@το 1939 αεροπορικη πτήση από την Αθήνα στα Ιωάννινα κρατούσε τεσσεράμισι ώρες. 
@το είπε η Μιμή Ντενίση 'πιστεύω ότι θα ήμουν κατακριτέα αν ακολουθούσε τον δρόμο της εύκολης  δημοτικότητας ανεβάζοντας εύκολα έργα για να βγάλω απλώς χρήματα', @από το 1908 έως σήμερα η Βενετία βυθίστηκε πανω απο 22 εκατοστα.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment