ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Friday, July 27, 2018

20η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης


Με 74 θέματα στην Ημερήσια Διάταξη θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018, στις 16.00, η 20η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, στο Δημαρχείο (Βασ. Γεωργίου Α΄ 1, 1ος όροφος).
 Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι:

  • Υλοποίηση του προγράμματος «Στέγαση και Εργασία για τους αστέγους» του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
  • Έγκριση εκτέλεσης και τρόπου δημοπράτησης του έργου «Επέκταση οδοφωτισμού και προσωρινών πεζοδρομίων στην περιοχή Αλλατίνη»
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο πλαίσιο του έργου «Βιοκλιματική αναβάθμιση της πλατείας Ελευθερίας»
  • Όροι διακήρυξης για την προκήρυξη ανοιχτού αρχιτεκτονικού διαγωνισμού για τα προσχέδια της μελέτης με τίτλο “Δημιουργία Χώρου Εγκαταστάσεων Κοινής Ωφέλειας στο Ο.Τ. που περικλείεται από τις οδούς Αλοννήσου – Μυκόνου – Άνδρου – Σιδηροκάστρου (πρώην Στάβλοι Παπάφη)
  • Προμήθεια ιατρικού εξοπλισμού των Δημοτικών Ιατρείων που εδρεύουν στα δημοτικά κτήρια επί της οδού Καραϊσκάκη 4 στην Τριανδρία και επί της οδού Μοναστηρίου 53-55
  • Καθορισμός δυναμικότητας και σίτισης των παιδιών του βρεφονηπιακού σταθμού του “Αγίου Στυλιανού” για το σχολικό έτος 2018 – 2019
  • Έγκριση κατάταξης των αιτήσεων, βάσει μοριοδότησης, για τη φιλοξενία παιδιών στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς: “ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ”, “ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ”, “ΑΝΩ ΠΟΛΗΣ”, “ΔΙΟΓΕΝΟΥΣ”, “ΘΕΑΓΕΝΟΥΣ ΧΑΡΙΣΗ”, “ΚΩΛΕΤΤΗ”, “Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ”, “ΘΕΡΜΗΣ”, “ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ”, “ΠΑΝΟΡΑΜΑ”, “ΠΑΤΡΩΝ”, “ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ”, “ΥΨΗΛΑΝΤΟΥ”, “ΦΩΚΑ” και “ΧΑΡΙΛΑΟΥ”
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα στην Παιδική Βιβλιοθήκη του Βαφοπουλείου Πνευματικού Κέντρου
  • Συμμετοχή του Δήμου στο πρόγραμμα «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών & Δράσεων»
  • Έγκριση συμμετοχής του Δήμου στο Δίκτυο «Μπλε Κοινότητες»
  • Έγκριση συμμετοχής του Δήμου σε υποβολή χρηματοδοτούμενης πρότασης με τίτλο «Urban Organic Gardens (UROG LIFE+) – «Αστικοί Βιολογικοί Κήποι»

No comments:

Post a Comment