Απογειώθηκαν οι εκθέσεις Philoxenia & Hotelia με αύξηση των επισκεπτών κατά 17%
Η «καρδιά» του ελληνικού τουρισμού χτυπά στις εκθέσεις Philoxenia και Hotelia και επιβεβαιώνεται από την μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας, η οποία κατέγραψε άνοδο 17% την χθεσινή πρώτη ημέρα των δύο διοργανώσεων, σε σχέση με πέρσι.
Οι δύο εκθέσεις, που θα βρίσκονται σε εξέλιξη μέχρι και σημερα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, συγκεντρώνουν το «πανόραμα» του ελληνικού τουρισμού και εκατοντάδες ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers).
Ιδιαίτερα οι επισκέψεις των εμπορικών επισκεπτών κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας ήταν εντυπωσιακά αυξημένες κατά 72%, σε σχέση με πέρσι.
Οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες και οι hosted buyers προέρχονται από 34 χώρες.
Συνολικά 621 εκθέτες, 383 hosted buyers και περισσότερα από 5.000 προγραμματισμένα επιχειρηματικά «ραντεβού» συνθέτουν τις μεγαλύτερες Philoxenia και Hotelia της τελευταίας πενταετίας.
Τα επιχειρηματικά ραντεβού πραγματοποιούνται σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο περίπτερο 14 (συνημμένη φωτογραφία), ο οποίος πληροί τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές για την υλοποίηση ανάλογων συναντήσεων.
Πολύ πλούσιο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων των δύο εκθέσεων (συνημμένο έγγραφο), όπου παρουσιάζονται προορισμοί, βιωματικές τουριστικές εμπειρίες, αλλά και επίκαιρα θέματα του τουριστικού κλάδου.
Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ. Επίσημος αερομεταφορέας της Philoxenia είναι η Qatar Airways.
Τεράστια η συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο της Philoxenia [re]branding Destinations: Image making
Αθρόα συμμετοχή κόσμου σε όλη τη διάρκεια του κατέγραψε το συνέδριο [re]branding Destinations: Image making, καθώς η αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» κατακλύστηκε από εκατοντάδες άτομα, τα οποία παρακολούθησαν το σύνολο των εργασιών του.
Στην τελευταία συνεδρία του αναδείχθηκε το ζήτημα του διαδικτυακού τουριστικού μάρκετινγκ με συντονιστή τον κ. Σάκη Παπαδόπουλο, δημοσιογράφο και αρχισυντάκτη του «Όμορφα Ταξίδια».
Για τις δραστηριότητες της Ryanair στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στην δημιουργία ταυτότητας αναφέρθηκε η κ. Chiara Ravara, υπεύθυνη πωλήσεων και μάρκετινγκ της Ryanair στην Ελλάδα και στην Ανατολική Μεσόγειο.
Στο πετυχημένο παράδειγμα τουριστικής ανάπτυξης του Τελ Αβίβ εστίασε ο κ. Lior Meyer, διευθυντής brand μάρκετινγκ και επικοινωνιών του φορέα Global Tel Aviv.
Την ηλεκτρονική παιχνιδοποίηση ως συντελεστή επανατοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος ανέδειξε ο κ. Χρήστος Βασιλειάδης, αναπληρωτής καθηγητής του τμήματος οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής ευφυΐας της τουριστικής επιχείρησης στη διαδικτυακή της παρουσία, αναφέρθηκε ο κ. Γιάννης Στεργής, Πρόεδρος της εταιρείας hyphen SA, ενώ τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ από ελληνικές, μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές επιχειρήσεις, παρουσίασε η κ. Χαρίκλεια Τζανάκη, φοιτήτρια στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Μετά το πέρας των συνεδριών, πραγματοποιήθηκε με εξίσου μεγάλη επιτυχία και το διαδραστικό εργαστήριο «Destination Thessaloniki 2020».
Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia ήταν η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki (coffee break), η Domotel (catering) και η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).
Για τις δύο εκθέσεις λειτουργεί ελεύθερο πάρκινγκ εκθετών και επισκεπτών από την Πύλη Εμπορίου.
Το ωράριο λειτουργίας τους είναι:
Κυριακή 20 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό
No comments:
Post a Comment