Να δώσουν μια νέα ταυτότητα στη Θεσσαλονίκη, προβάλλοντας τα γλυκά της πόλης, θα επιχειρήσουν από τη νέα χρονιά οι καταστηματάρχες - ζαχαροπλάστες.
Ουσιαστικά, στόχος είναι να δοθεί επίσημα ένας νέος τίτλος για την πόλη, μέσα από μια σειρά δράσεων, αφού ήδη η Θεσσαλονίκη είναι γνωστή για τα ωραία και νόστιμα γλυκά της.
Συγκεκριμένα, στόχος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών είναι να προβληθεί η Θεσσαλονίκη ως πόλη του γλυκού και ήδη πάνω σε αυτό το «μότο» σχεδιάζονται διάφορες εκδηλώσεις, μεταξύ των οποίων και ένας... τουρτοπόλεμος.
«Αν μιλήσουμε για μπίρα, το μυαλό μας πάει στο Μόναχο, στην Ελλάδα, αν πούμε για τσίπουρα σκεφτόμαστε τον Βόλο, για ρεβανί τη Βέροια, στη Θεσσαλονίκη, όμως, δεν έρχεσαι μόνο για ένα γλυκό. Σκέφτεσαι τα τρίγωνα Πανοράματος, τα τσουρέκια με σοκολάτα, τα ισλί, το παγωτό ντοντουρμά, που σημαίνει ότι η Θεσσαλονίκη είναι φημισμένη για τα πολλά ωραία γλυκά της», αναφέρει ο Μάριος Παπαδόπουλος, πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης.
Όπως επισημαίνει ο ίδιος, κατά καιρούς στη Θεσσαλονίκη έχουν αποδοθεί διάφοροι χαρακτηρισμοί, όπως πόλη ερωτική, πόλη του γλεντιού, πόλη του φραπέ κλπ. «Όλα αυτά ακούγονται ευχάριστα, αλλά δεν είχαν μέχρι σήμερα σοβαρό αποτέλεσμα. Οφείλουμε, λοιπόν, να βρούμε ένα άλλο concept, πιο ωραίο, πιο αντιπροσωπευτικό και αποτελεσματικό, υπό τον τίτλο “Θεσσαλονίκη, πόλη του γλυκού”», υπογραμμίζει ο κ. Παπαδόπουλος, υπενθυμίζοντας παράλληλα δημοσίευμα της Telegraph, στο οποίο εγκωμιαζόταν η πόλη για τα γλυκά της.
Κάλεσμα για τουρτοπόλεμο στις διήμερες εκδηλώσεις
Σε αυτό το πνεύμα, η Συντεχνία Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών σχεδιάζει ένα διήμερο εκδηλώσεων, πιθανότατα, τον Μάιο του 2017 κατά τη διάρκεια του οποίου ντόπιοι αλλά και οι τουρίστες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα γλυκά από ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλονίκης.
Μέσα στις εκδηλώσεις που σχεδιάζονται και στις οποίες θα μπορεί να συμμετέχει ο κόσμος, είναι ένας τουρτοπόλεμος. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους έως τώρα σχεδιασμούς, όσοι επισκεφθούν συγκεκριμένα ζαχαροπλαστεία θα μπορούν να προμηθεύονται ένα κουπόνι με το οποίο θα εξασφαλίζεται η συμμετοχή του στον τουρτοπόλεμο. Κατά τη διάρκεια του διημέρου θα κυκλοφορήσει και ένας χάρτης με τα ζαχαροπλαστεία της πόλης, τα οποία συμμετέχουν στις εκδηλώσεις. Επίσης, θα υπάρχουν ειδικές τιμές σε κάποια προϊόντα και γλυκά.
Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, όταν ολοκληρωθεί η πρόταση για τις διήμερες εκδηλώσεις, η Συντεχνία θα απευθυνθεί σε όλους τους φορείς και στους δήμους για τη στήριξη των δράσεων. «Εμείς δεν έχουμε απόκριες, πάμε Πάτρα ή Ξάνθη. Πρέπει, λοιπόν, να φτιάξουμε μια γιορτή στην οποία θα συμμετέχουμε όλοι οι φορείς και όλοι οι δήμοι», επισημαίνει χαρακτηριστικά.
Στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν σήμερα 600 καταστήματα – ζαχαροπλαστεία, από τα οποία Θεσσαλονικείς και επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν κάθε στιγμή τραγανά τρίγωνα, τσουρέκι κάστανο, προφιτερόλ, μερακλίδικα σιροπιαστά και σοκολατένια πουράκια. Οι επιχειρήσεις, μέλη της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών είναι 180, που δίνουν μια μοναδική γεύση και ένα ξεχωριστό άρωμα στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Ουσιαστικά, στόχος είναι να δοθεί επίσημα ένας νέος τίτλος για την πόλη, μέσα από μια σειρά δράσεων, αφού ήδη η Θεσσαλονίκη είναι γνωστή για τα ωραία και νόστιμα γλυκά της.
Συγκεκριμένα, στόχος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών είναι να προβληθεί η Θεσσαλονίκη ως πόλη του γλυκού και ήδη πάνω σε αυτό το «μότο» σχεδιάζονται διάφορες εκδηλώσεις, μεταξύ των οποίων και ένας... τουρτοπόλεμος.
«Αν μιλήσουμε για μπίρα, το μυαλό μας πάει στο Μόναχο, στην Ελλάδα, αν πούμε για τσίπουρα σκεφτόμαστε τον Βόλο, για ρεβανί τη Βέροια, στη Θεσσαλονίκη, όμως, δεν έρχεσαι μόνο για ένα γλυκό. Σκέφτεσαι τα τρίγωνα Πανοράματος, τα τσουρέκια με σοκολάτα, τα ισλί, το παγωτό ντοντουρμά, που σημαίνει ότι η Θεσσαλονίκη είναι φημισμένη για τα πολλά ωραία γλυκά της», αναφέρει ο Μάριος Παπαδόπουλος, πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης.
Όπως επισημαίνει ο ίδιος, κατά καιρούς στη Θεσσαλονίκη έχουν αποδοθεί διάφοροι χαρακτηρισμοί, όπως πόλη ερωτική, πόλη του γλεντιού, πόλη του φραπέ κλπ. «Όλα αυτά ακούγονται ευχάριστα, αλλά δεν είχαν μέχρι σήμερα σοβαρό αποτέλεσμα. Οφείλουμε, λοιπόν, να βρούμε ένα άλλο concept, πιο ωραίο, πιο αντιπροσωπευτικό και αποτελεσματικό, υπό τον τίτλο “Θεσσαλονίκη, πόλη του γλυκού”», υπογραμμίζει ο κ. Παπαδόπουλος, υπενθυμίζοντας παράλληλα δημοσίευμα της Telegraph, στο οποίο εγκωμιαζόταν η πόλη για τα γλυκά της.
Κάλεσμα για τουρτοπόλεμο στις διήμερες εκδηλώσεις
Σε αυτό το πνεύμα, η Συντεχνία Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών σχεδιάζει ένα διήμερο εκδηλώσεων, πιθανότατα, τον Μάιο του 2017 κατά τη διάρκεια του οποίου ντόπιοι αλλά και οι τουρίστες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα γλυκά από ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλονίκης.
Μέσα στις εκδηλώσεις που σχεδιάζονται και στις οποίες θα μπορεί να συμμετέχει ο κόσμος, είναι ένας τουρτοπόλεμος. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους έως τώρα σχεδιασμούς, όσοι επισκεφθούν συγκεκριμένα ζαχαροπλαστεία θα μπορούν να προμηθεύονται ένα κουπόνι με το οποίο θα εξασφαλίζεται η συμμετοχή του στον τουρτοπόλεμο. Κατά τη διάρκεια του διημέρου θα κυκλοφορήσει και ένας χάρτης με τα ζαχαροπλαστεία της πόλης, τα οποία συμμετέχουν στις εκδηλώσεις. Επίσης, θα υπάρχουν ειδικές τιμές σε κάποια προϊόντα και γλυκά.
Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, όταν ολοκληρωθεί η πρόταση για τις διήμερες εκδηλώσεις, η Συντεχνία θα απευθυνθεί σε όλους τους φορείς και στους δήμους για τη στήριξη των δράσεων. «Εμείς δεν έχουμε απόκριες, πάμε Πάτρα ή Ξάνθη. Πρέπει, λοιπόν, να φτιάξουμε μια γιορτή στην οποία θα συμμετέχουμε όλοι οι φορείς και όλοι οι δήμοι», επισημαίνει χαρακτηριστικά.
Στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν σήμερα 600 καταστήματα – ζαχαροπλαστεία, από τα οποία Θεσσαλονικείς και επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν κάθε στιγμή τραγανά τρίγωνα, τσουρέκι κάστανο, προφιτερόλ, μερακλίδικα σιροπιαστά και σοκολατένια πουράκια. Οι επιχειρήσεις, μέλη της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών είναι 180, που δίνουν μια μοναδική γεύση και ένα ξεχωριστό άρωμα στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
No comments:
Post a Comment