Δείτε σε ποιες αεροπορικές εταιρείες διανεμήθηκαν οι 28 άγονες αερογραμμές - Στα 36 εκατ. ευρώ τα οφέλη για το ελληνικό Δημόσιο
Με τέσσερις «άγονες» τακτικές αεροπορικές γραμμές θα συνδέεται η Θεσσαλονίκη από 1ης Οκτωβρίου και έως το τέλος του Σεπτεμβρίου του 2020, όπως γνωστοποίησε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Ειδικότερα, από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα υπάρχουν πτήσεις για Λήμνο - Ικαρία (Astra Airlines), για Καλαμάτα, Κέρκυρα και Σκύρο (Olympic Air).
36 εκατ. τα κέρδη για το Δημόσιο
Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε η ΥΠΑ, το όφελος του ελληνικού δημοσίου από τον διαγωνισμό εκμετάλλευσης συνολικά 28 «άγονων» αερογραμμών ανήλθε στα 36 εκατ. ευρώ.Ττο συνολικό αντιστάθμισμα, το οποίο θα καταβληθεί στους πλειοδότες του διαγωνισμού, ανέρχεται στα 9 εκατ. ευρώ ετησίως, έναντι 45 εκατ. ευρώ που καταβάλλονταν έως σήμερα.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την Υπηρεσία, «κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος από αεροπορικές εταιρείες για εκμετάλλευση από 01/10/2016 έως 30/09/2020 χωρίς αποκλειστικότητα και χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα των ακόλουθων 8 εκ των 28 γραμμών: Αθήνα-Πάρος, Αθήνα-Ικαρία, Αθήνα-Κύθηρα, Αθήνα-Σκιάθος, Αθήνα-Ζάκυνθος, Αθήνα-Κάρπαθος, Θεσσαλονίκη-Χίος και Θεσσαλονίκη-Σάμος, η ανάθεση της εκμετάλλευσης των 20 τακτικών αεροπορικών γραμμών στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας από 1ης Οκτωβρίου 2016 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2020, κατόπιν διενέργειας διαγωνιστικής διαδικασίας», κατακυρώθηκε ως ακολούθως:
1. Στην αεροπορική εταιρεία ASTRA AIRLINES, οι γραμμές:
Αθήνα - Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.377.270,66 ευρώ
Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 2.121.603,14 ευρώ
2. Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, οι γραμμές:
Αθήνα - Λέρος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Αθήνα - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.894.712 ευρώ
Ρόδος - Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.676.796 ευρώ
3. Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, οι γραμμές:
Αθήνα - Σύρος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Αθήνα - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.580.000 ευρώ
Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.180.000 ευρώ
Παράλληλα, κατόπιν διαπραγμάτευσης - καθώς δεν υποβλήθηκαν σχετικές προσφορές - ανατέθηκαν από την 1η Οκτωβρίου του 2016 έως τις 31 Μαρτίου του 2017:
1. Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, οι γραμμές:
Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 606.884 ευρώ
Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 508.930 ευρώ
Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 84.787 ευρώ,
Θεσσαλονίκη - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 169.585 ευρώ.
2. Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, οι γραμμές:
Αθήνα - Μήλος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος ευρώ,
Αθήνα - Νάξος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος ευρώ,
Αθήνα - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 82.953 ευρώ,
Άκτιο - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.738 ευρώ,
Αλεξανδρούπολη - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.782 ευρώ,
Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 376.527 ευρώ.
Για τις παραπάνω γραμμές, προκηρύχθηκε νέα διαγνωστική διαδικασία για την εκμετάλλευσή τους, από την 1η Απριλίου του 2017 έως τις 31 Μαρτίου του 2021.
Σημειώνεται ότι για τη γραμμή Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά, για την οποία δεν υπεβλήθη προσφορά, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31/08/2018 σύμβαση της εταιρείας ASTRA AIRLINES κατόπιν τροποποίησης ως προς το αντιστάθμισμα (660.000 ευρώ ετησίως).
Με τέσσερις «άγονες» τακτικές αεροπορικές γραμμές θα συνδέεται η Θεσσαλονίκη από 1ης Οκτωβρίου και έως το τέλος του Σεπτεμβρίου του 2020, όπως γνωστοποίησε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Ειδικότερα, από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα υπάρχουν πτήσεις για Λήμνο - Ικαρία (Astra Airlines), για Καλαμάτα, Κέρκυρα και Σκύρο (Olympic Air).
36 εκατ. τα κέρδη για το Δημόσιο
Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε η ΥΠΑ, το όφελος του ελληνικού δημοσίου από τον διαγωνισμό εκμετάλλευσης συνολικά 28 «άγονων» αερογραμμών ανήλθε στα 36 εκατ. ευρώ.Ττο συνολικό αντιστάθμισμα, το οποίο θα καταβληθεί στους πλειοδότες του διαγωνισμού, ανέρχεται στα 9 εκατ. ευρώ ετησίως, έναντι 45 εκατ. ευρώ που καταβάλλονταν έως σήμερα.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την Υπηρεσία, «κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος από αεροπορικές εταιρείες για εκμετάλλευση από 01/10/2016 έως 30/09/2020 χωρίς αποκλειστικότητα και χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα των ακόλουθων 8 εκ των 28 γραμμών: Αθήνα-Πάρος, Αθήνα-Ικαρία, Αθήνα-Κύθηρα, Αθήνα-Σκιάθος, Αθήνα-Ζάκυνθος, Αθήνα-Κάρπαθος, Θεσσαλονίκη-Χίος και Θεσσαλονίκη-Σάμος, η ανάθεση της εκμετάλλευσης των 20 τακτικών αεροπορικών γραμμών στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας από 1ης Οκτωβρίου 2016 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2020, κατόπιν διενέργειας διαγωνιστικής διαδικασίας», κατακυρώθηκε ως ακολούθως:
1. Στην αεροπορική εταιρεία ASTRA AIRLINES, οι γραμμές:
Αθήνα - Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.377.270,66 ευρώ
Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 2.121.603,14 ευρώ
2. Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, οι γραμμές:
Αθήνα - Λέρος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Αθήνα - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.894.712 ευρώ
Ρόδος - Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.676.796 ευρώ
3. Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, οι γραμμές:
Αθήνα - Σύρος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Αθήνα - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.580.000 ευρώ
Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.180.000 ευρώ
Παράλληλα, κατόπιν διαπραγμάτευσης - καθώς δεν υποβλήθηκαν σχετικές προσφορές - ανατέθηκαν από την 1η Οκτωβρίου του 2016 έως τις 31 Μαρτίου του 2017:
1. Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, οι γραμμές:
Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 606.884 ευρώ
Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 508.930 ευρώ
Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 84.787 ευρώ,
Θεσσαλονίκη - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 169.585 ευρώ.
2. Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, οι γραμμές:
Αθήνα - Μήλος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος ευρώ,
Αθήνα - Νάξος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος ευρώ,
Αθήνα - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 82.953 ευρώ,
Άκτιο - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.738 ευρώ,
Αλεξανδρούπολη - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.782 ευρώ,
Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 376.527 ευρώ.
Για τις παραπάνω γραμμές, προκηρύχθηκε νέα διαγνωστική διαδικασία για την εκμετάλλευσή τους, από την 1η Απριλίου του 2017 έως τις 31 Μαρτίου του 2021.
Σημειώνεται ότι για τη γραμμή Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά, για την οποία δεν υπεβλήθη προσφορά, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31/08/2018 σύμβαση της εταιρείας ASTRA AIRLINES κατόπιν τροποποίησης ως προς το αντιστάθμισμα (660.000 ευρώ ετησίως).
No comments:
Post a Comment