“Formula 1 in Schools” Εθνικοί Τελικοί 24 – 26 Απριλίου 2015, Κολλέγιο Ανατόλια Έναρξη: Παρασκευή 13:15
Υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Τους Εθνικούς Τελικούς της “Formula 1 στα σχολεία” θα φιλοξενήσει το Κολλέγιο Ανατόλια στις εγκαταστάσεις του από τις 24 έως τις 26 Απριλίου 2015 σε μία εκδήλωση ανοιχτή για το κοινό. Η διοργάνωση συντονίζεται από το Κέντρο Εκπαίδευσης STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) του Κολλεγίου Ανατόλια και έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Στους αγώνες θα διαγωνισθούν 16 συνολικά ομάδες (10 προερχόμενες από τους Προκριματικούς αγώνες της Αθήνας και 6 από τους Προκριματικούς της Θεσσαλονίκης) με 150 περίπου συμμετέχοντες μαθητές και έναν μεγάλο αριθμό καθηγητών – συμβούλων. Οι νικήτριες ομάδες θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στους Παγκόσμιους Τελικούς στη Σιγκαπούρη.
Στους Προκριματικούς της Βόρειας Ελλάδας υπέβαλαν portfolios 6 ομάδες του Κολλεγίου Ανατόλια, με ένα συνολικό αριθμό 50 μαθητών, εκ των οποίων οι ομάδες RESET – που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των διαγωνιζομένων- και Ghost Racers προκρίθηκαν στους Εθνικούς Τελικούς. Η ομάδα RESET, η οποία στους περσινούς τελικούς κατέκτησε το βραβείο «Ευ Αγωνίζεσθαι», έχει επιλεγεί ως μία από τις ομάδες που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στον 1ο Παγκόσμιο Διαγωνισμό “Land Rover 4x4 in Schools” στο Coventry του Ηνωμένου Βασιλείου, στις 21-25 Ιουνίου 2015.
Το Πρόγραμμα των Εθνικών Τελικών
Το αγωνιστικό πρόγραμμα των Εθνικών Τελικών θα διεξαχθεί την Παρασκευή 24 και το Σάββατο 25 Απριλίου παράλληλα με τις διαδικασίες αξιολόγησης των ομάδων.
Η επίσημη έναρξη των αγώνων θα γίνει την Παρασκευή 24 Απριλίου στις 18:00 στο Κλειστό Γυμναστήριο του Κολλεγίου Ανατόλια.
Την Κυριακή 26 Απριλίου από τις 9:30 έως τις 12 το μεσημέρι, οργανώνεται στο Tracy Hall του Κολλεγίου Ανατόλια ημερίδα με τίτλο «Formula 1: Επιστήμη και ασφάλεια σε υψηλές στροφές» κατά τη διάρκεια της οποίας θα παρουσιαστεί η συμβολή των τομέων του STEM (Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες, Μηχανική και Μαθηματικά) στην ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στη F1 και στη υιοθέτησή τους, στη συνέχεια, για την ασφάλεια των καθημερινών μετακινήσεων. Στην ημερίδα θα συμμετάσχει επίσης ο Έλληνας πρωταθλητής οδηγός αγωνιστικών μοτοσυκλετών Βασίλης Ορφανός που θα περιγράψει τη διαδρομή Paris – Dakar με μηχανή, ο δημοσιογράφος ειδικού Τύπου Τριαντάφυλλος Τσουλφάς που θα μιλήσει για θέματα οδικής ασφάλειας, ενώ θα παρουσιαστούν και σύγχρονες επιλογές μετακίνησης σύμφωνα με τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας από τον Δημήτρη Δημητριάδη της Brainbox. Την ημερίδα και τη συζήτηση που θα ακολουθήσει με το κοινό θα συντονίσει ο δημοσιογράφος ειδικού Τύπου Σωτήρης Βουτσελάς.
Η τελετή απονομής των βραβείων θα γίνει την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι στον ίδιο χώρο.
Η διοργάνωση είναι ανοιχτή για το κοινό.
Το πρόγραμμα “H Formula 1 στα Σχολεία (F1 in Schools)” είναι ένας εκπαιδευτικός διαγωνισμός που ξεκίνησε το 1999 στην Αγγλία και σήμερα υλοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες με τη συμμετοχή περισσότερων από 17.000 μαθητών ηλικίας 9 έως 19 ετών. Tο F1 in Schools οδηγεί τους μαθητές, μ’ έναν ιδιαίτερα ευχάριστο και ελκυστικό σ’ αυτούς τρόπο, στην εμπειρική - βιωματική απόκτηση βασικών γνώσεων πάνω στα γνωστικά αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών, Νέων Τεχνολογιών, Μηχανικής και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών (STEM Education). Επίσης, οδηγεί τους μαθητές στην ανάπτυξη προσωπικών, κοινωνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων. Το F1 in Schools περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και κατασκευή από τους μαθητές μικρών μοντέλων F1 αυτοκινήτων από ξύλο balsa. Παράλληλα προάγει την ανάπτυξη δεξιοτήτων επιχειρηματικότητας και την ομαδική προσπάθεια και συνεργασία μεταξύ των μαθητών. Οι μαθητές δουλεύουν σε ομάδες με συγκεκριμένες αρμοδιότητες το κάθε μέλος και μυούνται στη φιλοσοφία λειτουργίας των επιχειρήσεων. Μαθαίνουν να σχεδιάζουν και να υλοποιούν ένα σχέδιο ενεργειών (actions plan), προκειμένου να υλοποιήσουν τους στόχους τους και ενθαρρύνονται να συνεργάζονται με Εκπαιδευτικούς και Ιδιωτικούς φορείς της περιοχής τους.
Τo πρόγραμμα F1 in Schools περιλαμβάνεται στις καλές πρακτικές (Best Practices) του Ευρωπαϊκού Προγράμματος PATHWAY για την ενίσχυση του μοντέλου διερευνητικής μάθησης στην διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Ευρώπη.
|
No comments:
Post a Comment