ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Wednesday, November 26, 2014

ΜΥΚΟΝΟΣ-ΚΟΡΥΓΑΙΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015

Πώς η Λίντσεϊ Λόχαν και η Τζένιφερ Λόπεζ έκαναν την Μύκονο τοπ προορισμό του 2015

Το  «νησί των Ανέμων» πρόκειται να γίνει ακόμα δημοφιλέστερος προορισμός από ό,τι ήδη είναι - Διεθνής ταξιδιωτική ιστοσελίδα προβλέπει αύξηση της ζήτησης για την Μύκονο σε ποσοστό 31% για το 2015

Μέχρι σήμερα η Σαντορίνη κρατούσε τα σκήπτρα του δημοφιλέστερου ελληνικού ταξιδιωτικού προορισμού, αλλά όπως φαίνεται το 2015  η Μύκονος θα γίνει ο τρίτος hot προορισμός σε διεθνές επίπεδο, μετά το Siem Reap στην Καμπότζη και το Fort Lauderdale στη Φλόριντα!





Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η ταξιδιωτική ιστοσελίδα Skyscanner η πόλη Siem Reap στα βορειοδυτικά της Καμπότζης θα ξεπεράσει την μέχρι σήμερα δημοφιλή Ταϊλάνδη και θα γίνει ο πρώτος δημοφιλής προορισμός για το 2015 με ποσοστό αύξησης 33%, ακολουθεί το Fort Laudedale στη Φλόριντα, που εκτοπίζει το Μαϊάμι και παρουσιάζει αύξηση ζήτησης 32% και τέλος τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός είναι η Μύκονος, που «κάνει πέρα» την Σαντορίνη και θα παρουσιάσει αύξηση κρατήσεων σε ποσοστό 31%.



Η ιστοσελίδα Skyscanner αναφέρει ότι η τουριστική αύξηση της Μυκόνου για το 2015 οφείλεται στην προτίμηση που δείχνουν για το όμορφο ελληνικό νησί κάποιοι από τους διασημότερους celebrities, που το έχουν επιλέξει για τις καλοκαιρινές διακοπές τους, όπως είναι η Αμερικανίδα ηθοποιός Λίντσεϊ Λόχαν και η Λατίνα καλλονή Τζένιφερ Λόπεζ.


                                                      Siem Reap - Καμπότζη          

                            
                                                   Fort Lauderdale - Φλόριντα     
Η εκπρόσωπος του Skyscanner, Mary Porter, δήλωσε ότι είναι εντυπωσιακό το πώς αλλάζουν οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών μέσα στο χρόνο και τόνισε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας τους είναι μετά από ανάλυση δεδομένων τριών ετών, ενώ μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες δεν αποκλείεται να παρουσιαστούν αλλαγές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, αν σε κάποιους προορισμούς υπάρξουν βελτιώσεις στις υποδομές ή στην διαφημιστική καμπάνια.
 

No comments:

Post a Comment