ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.700.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Tuesday, September 20, 2022

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει ο Καράογλου - Διαγνώστηκε με καρκίνο και χειρουργήθηκε

Αφαίρεσε τον όγκο μόλις τέσσερις ημέρες μετά τον γάμο του γιου του

Μια συγκλονιστική ανάρτηση έκανε στο facebook ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Θεόδωρος Καράογλου, ο οποίος γνωστοποίησε ότι τον Αύγουστο διαγνώστηκε με πρώιμο καρκίνοστο δεξί μαστό. Ο κ. Καράογλου σημειώνει πως χειρουργήθηκε, μόλις τέσσερις ημέρες μετά τον γάμο του γιου του, και πως «όλα πήγαν καλά». Τονίζει, επίσης, πως «φυσικά, απαιτείται προληπτικός έλεγχος σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Όμως η διδαχή του προβλήματος υγείας που αντιμετώπισα είναι ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο».

απο την ανάρτηση του Θ. Καράογλου: 

Στη ζωή μου έχω μάθει να σας κοιτάζω κατάματα και να λέω μονάχα αλήθειες, όσο οδυνηρές ή πικρές κι αν είναι… Γι’ αυτό μοιράζομαι μαζί σας ένα σοβαρό προσωπικό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα και κλήθηκα να διαχειριστώ λίγες ημέρες πριν το γάμο του γιου μου, Γιώργου.

Είναι αλήθεια πως οι τελευταίες εβδομάδες ήταν δύσκολες. Στις 23 Αυγούστου, ο φύλακας-άγγελος μου, η Γιώτα μου, παρατήρησε στο στήθος μου μια έλξη της δεξιάς θηλής. Επέμεινε να εξεταστώ αμέσως και ευγνωμονώ τον Θεό που την άκουσα.τικότητα. Μου το θυμίζει καθημερινά το σημάδι της χειρουργικής τομής.

No comments:

Post a Comment