ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Wednesday, August 31, 2022

10 αεροπορικές γραμμές αποχαρακτηρίζονται ως άγονες


Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

Αλλάζουν τα δεδομένα στον διαγωνισμό για τις 28 άγονες αεροπορικές γραμμές που διεξάγει η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από αεροπορικές εταιρείες για την ανάληψη 10 γραμμών χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα. 

Αυτό σημαίνει ότι οι 10 γραμμές αποχαρακτηρίζονται ως άγονες και ο διαγωνισμός συνεχίζεται για τις υπόλοιπες 18 γραμμές. 


Στις 4 Αυγούστου εκδηλώθηκε εγγράφως από αερομεταφορείς η πρόθεση διεξαγωγής των κάτωθι γραμμών για την περίοδο από την 1η Φεβρουαρίου 2023 έως την 31η Ιανουαρίου 2027, χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα:

1) Αθήνα – Ζάκυνθος,

2) Αθήνα – Ικαρία,

3) Αθήνα – Κύθηρα,

4) Αθήνα – Κάρπαθος,

5) Αθήνα – Μήλος,

6) Αθήνα – Νάξος,

7) Αθήνα – Πάρος,

8) Αθήνα – Σκιάθος,

9) Θεσσαλονίκη – Σάμος και

10) Θεσσαλονίκη – Χίος. 

Οι 18 γραμμές για τις οποίες συνεχίζεται ο διαγωνισμός 

Επομένως, ο διαγωνισμός συνεχίζεται για τις υπόλοιπες 18 γραμμές. Οι 18 άγονες γραμμές, οι οποίες θα ανατεθούν, κι αυτές, για 4 χρόνια και συγκεκριμένα από την 1η Φεβρουαρίου 2023 έως την 31η Ιανουαρίου 2027, είναι οι ακόλουθες:

Αθήνα – Αστυπάλαια, Αθήνα – Σκύρος, Αθήνα – Σύρος, Αθήνα – Λέρος, Αθήνα – Κάλυμνος, Αθήνα – Σητεία, Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά, Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα – Κύθηρα, Θεσσαλονίκη – Σκύρος, Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Ικαρία, Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Καστελόριζο, Αλεξανδρούπολη – Σητεία, Άκτιο – Σητεία, Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος και Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια.

Η ημερομηνία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για τις 18 γραμμές έχει οριστεί στις 25 Σεπτεμβρίου. O διαγωνισμός είναι διεθνής, οπότε είναι “ανοιχτός” προς κάθε αερομεταφορέα της ΕΕ.

Σήμερα, οι άγονες αεροπορικές γραμμές διεξάγονται από τις εταιρείες SKY express (η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο επιχειρήσεων IOGR, διαθέτει την πλειονότητα των άγονων γραμμών) και Olympic Air (η Olympic Air ανήκει στην AEGEAN).

Στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν άλλες εταιρείες με αξιοσημείωτο μέγεθος (Astra και Ellinair δεν πετάνε πλέον), οπότε με ενδιαφέρον αναμένεται, εάν θα συμμετάσχει στον διαγωνισμό αερομεταφορέας του εξωτερικού.

No comments:

Post a Comment