Πρωταθλητές φιλαναγνωσίας οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς
Μπορούν μαθητές του δημοτικού να έχουν ως θέμα συζήτησης τα βιβλία που διάβασαν; Μπορούν να απέχουν από ηλεκτρονικές συσκευές και να ταξιδεύουν μέσα από την ανάγνωση κάποιου βιβλίου; Οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς όχι μόνο το έκαναν, αλλά πέτυχαν και την πρωτιά στο 3ο Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «ΒΙΒΛΙΟΣΚΩΛΗΚΕΣ 2022», που πραγματοποιούν οι βιβλιοθήκες του Δήμου Καλαμαριάς.
«Οι Βιβλιοσκώληκες πρέπει να γίνουν θεσμός. Είμαι πολύ περήφανος για τα παιδιά μας, αλλά και για τη δράση των βιβλιοθηκών μας και των ανθρώπων που εργάζονται σ’ αυτές. Είναι πολύ σημαντικό να οδηγούμε τα παιδιά στο δρόμο του βιβλίου, της καλλιέργειας και της μόρφωσης» δήλωσε ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, Γιάννης Δαρδαμανέλης, κατά τη συνάντηση που είχε με τον Δ/ντή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς, Αντώνη Ζαρογουλίδη και την υπεύθυνη του προγράμματος, Βασιλική Κάργα, τους οποίους κάλεσε στο γραφείο του, προκειμένου να τους συγχαρεί από κοντά. Ο κ. Δαρδαμανέλης θέλησε να μάθει το μυστικό της πρωτιάς του 1ου Δημοτικού, οι μαθητές του οποίου διάβασαν 2.205 βιβλία! Ο Δ/ντής του σχολείου εξήγησε ότι καθοριστικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι το δημοτικό βρίσκεται δίπλα σε βιβλιοθήκη, η βιβλιοθηκονόμος είναι εξαιρετικά δραστήρια και οι δάσκαλοι με πολύ μεράκι ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα αυτό. Την ικανοποίησή του για την έκβαση του προγράμματος εξέφρασε και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθλητισμού, Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης, Αθανάσιος Γιαννακός, που ήταν παρόν στη συνάντηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παιδιά όχι μόνο διάβασαν τα βιβλία, αλλά αποτύπωναν και τον σχολιασμό τους ηλεκτρονικά, στη φόρμα που συμπλήρωναν με τα στοιχεία τους, δημιουργώντας έτσι μία σημαντική λίστα δεδομένων με ηλεκτρονικά ημερολόγια αναγνώσεων. Για άλλη μια φορά ο Δήμος Καλαμαριάς πρωτοπορεί, καθώς σε κανέναν άλλο δήμο της χώρας δεν έχει οργανωθεί με τέτοιο τρόπο και σε τέτοια κλίμακα πρόγραμμα φιλαναγνωσίας που να απευθύνεται σε όλα τα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά και τα γυμνάσια της περιοχής του.
No comments:
Post a Comment